Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Zininzon za 16 apr 2011 - 9:55

Alex schreef:
Zininzon schreef:Alex, bespreek dat anders eens met je ha.. Misschien heel raar, maar je moet jezelf ook afvragen of het verstandig is om zwanger (proberen) te raken als je zo in je vel zit. Waarom wil je niet terug naar die vorige AD?

Dat staat hierboven.

Ivm eventuele zwangerschap begrijp ik, maar je zegt zelf dat je dat voorlopig niet wilt (en las iets over je man die misschien helemaal niet wil?). Dus als die AD goed helpt, waarom dan niet toch terug?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Merai za 16 apr 2011 - 9:55

Ik snap het niet Smik.. Alex, nog een hug dan maar! Ik vind het rot voor je dat het allemaal zo samenkomt en je je zo verdrietig voelt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:56

Ik snap het niet..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:57

Reva schreef:Als ik heel eerlijk ben Alex -en nee, ik wil je niet verdrietig maken-, dan vind ik dat stom ja. Je kunt toch tijdelijk terug naar die medicatie? Ik weet dat het niks te maken heeft met jouw probleem, maar als jullie toch voorlopig niet voor een kindje gaan, dan zou ik dat écht écht doen. En misschien kun je wel snel overstappen naar andere medicijnen, maar dan heb je nu in ieder geval wat. Hoe je je nu voelt mentaal en wat je doet lichamelijk, dat is toch ook geen goede basis hard gezegd voor een tweede zwangerschap? Dan kan je toch beter eerst er (deels) bovenop krabbelen met je oude en straks nieuwe medicijnen en dan kan je met een rustig gevoel als de tijd er rijp voor is voor een kindje gaan. Met een new & improved Alex.

Ik denk dat teruggaan naar de oude medicatie voelt als een stap terug voor Alex. Terug bij af. Vooral omdat ze de kinderwens zo expliciet aankaart, heb ik het idee dat teruggaan naar de oude AD voelt als een enorme stap terugdoen in de weg naar een tweede kindje. Of zie ik dat verkeerd?

Gast
Gast

Omdat mijn man eerst wil weten wat ik voor medicatie krijg voordat hij überhaupt voor een tweede kindje wil gaan. Als ik nu weer terugga naar mijn oude medicatie weet ik dat hij sowieso niet wil. Maar als ik medicatie krijg waarmee ik veilig zwanger kan worden, dan is die kans ineens veel groter, want het is veilig voor het kindje én ik ben ineens een stuk meer de Alex die hij kent, waar hij mee getrouwd is.

Gast
Gast

Smikkell schreef:Ik snap het niet..

Zoveel is er niet aan de hand. Je plaatste een reactie en iemand reageerde erop. Vervolgens is het doodgebloed.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 16 apr 2011 - 9:57

Wat is er aan de hand dan?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:58

Maple schreef:Ik denk dat teruggaan naar de oude medicatie voelt als een stap terug voor Alex. Terug bij af. Vooral omdat ze de kinderwens zo expliciet aankaart, heb ik het idee dat teruggaan naar de oude AD voelt als een enorme stap terugdoen in de weg naar een tweede kindje. Of zie ik dat verkeerd?

Jij slaat de spijker hartstikke op z'n kop.

Gast
Gast

Alex schreef:
Lynn_ schreef:Lieverd toch, ik hoop dat je snel de hulp krijgt die je nodig hebt. Een harde reactie van je man maar volgens jou toch met een kern van waarheid. Voor je man moet het ook niet gemakkelijk zijn om jou zo te zien. Kun je inderdaad niet terug naar je oude medicijnen?

Nee, dat wil ik niet. Ik krijg AD waar ik veilig mee zwanger kan en mag worden en ook al weet ik dat we voorlopig niet voor een kindje gaan (en hup, weer tranen Sad ), toch wil ik dan dus niet terug naar de AD die ik hiervoor slikte. Is dat stom?

Tuurlijk is dat niet stom, je moet al andere keuzes maken ivm met jouw probleem, dan is het helemaal een rot gevoel als je ook terug naar je oude medicijnen zou moeten gaan, en je dan zeker weet dat je geen kindje kunt krijgen.

Gast
Gast

Dan heeft die persoon op Facebook je voor niets aangesproken dnek ik. Want zoveel is er echt niet gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:59

Smikkell schreef:Wie heeft er een probleem of wat is het probleem?

Dat maak je er zelf van.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:59

Alex schreef:
Maple schreef:Ik denk dat teruggaan naar de oude medicatie voelt als een stap terug voor Alex. Terug bij af. Vooral omdat ze de kinderwens zo expliciet aankaart, heb ik het idee dat teruggaan naar de oude AD voelt als een enorme stap terugdoen in de weg naar een tweede kindje. Of zie ik dat verkeerd?

Jij slaat de spijker hartstikke op z'n kop.
Komt denk ik omdat ik dat gevoel een beetje herken laughcry

Gast
Gast

Bericht  Zininzon za 16 apr 2011 - 10:00

Oké, snap het verhaal van Alex nu beter!
Wederom: met ha bespreken en ik hoop dat je je gauw een stuk beter voelt!!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:00

Maple: dat snap ik ook hoor en ik weet dat het ook hard aankwam toen het er voorlopig opeens niet van bleek te komen (wat een rare zin). Maar ik bedoel alleen dat dit ook geen doen is en dat Alex nu aan drzelf en A. en K. moet denken en dan nit aan een toekomstig kindje. En dus de keuze van terug naar haar vorige AD, als dat zou kunnen, niet moet laten afhangen van de wens voor een tweede, die op dit moment niet 'haalbaar' is. Als er een andere reden is vind ik dat anders.

Maar ik snap dat het wel een extra kutgevoel geeft, Alex Sad
hug

Gast
Gast

Bericht  Merai za 16 apr 2011 - 10:01

Alex schreef:Omdat mijn man eerst wil weten wat ik voor medicatie krijg voordat hij überhaupt voor een tweede kindje wil gaan. Als ik nu weer terugga naar mijn oude medicatie weet ik dat hij sowieso niet wil. Maar als ik medicatie krijg waarmee ik veilig zwanger kan worden, dan is die kans ineens veel groter, want het is veilig voor het kindje én ik ben ineens een stuk meer de Alex die hij kent, waar hij mee getrouwd is.

Ik slik de rest van mijn leven AD omdat er iets fout zit in mijn serotonine opname, toen ik dat hoorde heb ik ook meteen geïnformeerd hoe dat bij een eventuele zwangerschap zou gaan. Volgens mijn psychiater zijn de risico's groter wanneer ik het niet doorslik dan wanneer ik dat wel doe en hij gaf aan dat dat voor de meeste AD's tegenwoordig geldt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:02

Ik wilde een domme vraag gaan stellen..... Wat is AD? maar anti depressiva.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:03

Ow Alex, ik had niet begrepen dat K. wel voor een tweede zou willen gaan als andere medicatie het toe zou laten. Ik dacht dat het daar los van stond. Excuus :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:04

Ik heb het nog niet durven vragen aan de huisarts of mijn AD kan met een zwangerschap, ik ben bang van niet Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:04

Reva schreef:Ow Alex, ik had niet begrepen dat K. wel voor een tweede zou willen gaan als andere medicatie het toe zou laten. Ik dacht dat het daar los van stond. Excuus :P

Vooruit, ik vergeef het je :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:05

Maple schreef:
Dan heeft die persoon op Facebook je voor niets aangesproken dnek ik. Want zoveel is er echt niet gezegd.

En 'alles' wat er wel is gezegd, staat er nog. Geen hogere wiskunde volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 16 apr 2011 - 10:05

ABE schreef:Ik wilde een domme vraag gaan stellen..... Wat is AD? maar anti depressiva.

Anti depressiva inderdaad
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Isabella schreef:
Smikkell schreef:Wie heeft er een probleem of wat is het probleem?

Dat maak je er zelf van.
Jouw opmerkingen doen daar wel aan mee.

Gast
Gast

Isabella schreef:Ik heb het nog niet durven vragen aan de huisarts of mijn AD kan met een zwangerschap, ik ben bang van niet Sad

Kun je op internet vinden ... Althans, die van mij stond vermeld als AD die NIET gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ za 16 apr 2011 - 10:05

Maar er is toch geen probleem?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068