Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil je ook een geven, Alex!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oeh, ik zou ook wel weer eens B&J lusten
Qiara- Ratel
't Viel me net wel eventjes op, ja. Wil je 't kwijt?Alex schreef:Maple schreef:Gaat 't goed, Lex?
Nee. Valt het op?
Gast- Gast
Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Nee En ook geen marsijsjes meer. Die zitten alle vier in mij.
Gast- Gast
Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Gast- Gast
Nu even niet, Maple. Lief dat je ernaar vraagt, maar ik moet vandaag al overal om huilen, zit nu alweer bijna te huilen en het is elke avond weer Alex-zeurt-een-slag-in-de-rondte hier en ik heb daar nu even geen zin in. Maar ik vind een knuffel wel heel lief. Van wie dan ook.
Gast- Gast
ooh door al dat gepraat over eten/snoep krijg ik er alleen maar meer zin in.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ik 'voel' op één of andere manier ook aan dat het niet zo goed met je gaat Alex. Wil je er wat over kwijt? Of liever niet?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Nee En ook geen marsijsjes meer. Die zitten alle vier in mij.
Gast- Gast
Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Ja de een werkt helend, de ander verkoelend
Gast- Gast
Alex schreef:Nu even niet, Maple. Lief dat je ernaar vraagt, maar ik moet vandaag al overal om huilen, zit nu alweer bijna te huilen en het is elke avond weer Alex-zeurt-een-slag-in-de-rondte hier en ik heb daar nu even geen zin in. Maar ik vind een knuffel wel heel lief. Van wie dan ook.
Zo:
Van mij eerst. Hopelijk dat je morgen weer een stuk beter voelt.
Gast- Gast
Ik vind je helemaal geen zeur hoor Alex. Ik ben de afgelopen week nauwelijks op het forum gekomen dus weet niet wat je er allemaal over geschreven hebt maar als je wat kwijt wil moet dat gewoon kunnen. Of dat nou één keer is of dagelijks.
Lynn_- Kletskop
Ik vind je niet zeuren, als je het bij nader inzien toch kwijt wilt, mag het ook via PM. Maar ik begrijp het dat je het nu liever even voor jezelf houdt, ik wil je alsnog die knuffel geven, danAlex schreef:Nu even niet, Maple. Lief dat je ernaar vraagt, maar ik moet vandaag al overal om huilen, zit nu alweer bijna te huilen en het is elke avond weer Alex-zeurt-een-slag-in-de-rondte hier en ik heb daar nu even geen zin in. Maar ik vind een knuffel wel heel lief. Van wie dan ook.
Gast- Gast
Eens met Lynn!
Qiara- Ratel
Lynn_ schreef:Ik vind je helemaal geen zeur hoor Alex. Ik ben de afgelopen week nauwelijks op het forum gekomen dus weet niet wat je er allemaal over geschreven hebt maar als je wat kwijt wil moet dat gewoon kunnen. Of dat nou één keer is of dagelijks.
Vind ik ook en wie het oneens is, die hoek ik.
Gast- Gast
Lijkt me ook nog een plakkerige glibber-bende worden, met die caramel...Reva schreef:Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Gast- Gast
Mag ik dan meedoen? Ik ben heel sterk.
Lynn_- Kletskop
Maple schreef:Lijkt me ook nog een plakkerige glibber-bende worden, met die caramel...Reva schreef:Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Ieuw...
Gast- Gast
Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Lynn_- Kletskop
Goedenavond dames! Hoe gaat het hier? voor Alex!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Lijkt me ook nog een plakkerige glibber-bende worden, met die caramel...Reva schreef:Maple schreef:Dit, in combinatie met de vagina-eitjes maakt dat ik hier nu raaaaare beelden bij krijg.Reva schreef:Maple schreef:De vagina-eitjes mag je houden, maar heb jij dan toevallig witte paaseitjes?Reva schreef:Q: ik heb paaseitjes en vaginaeitjes. Interesse?
Zonder ook
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Gewoon even shampoohen. Latex gaat er gelukkig in een wasbeurt uit, anders was ik nu grijs.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Oh, heeft iemand trouwens een idee met wat voor spul ik latex (verf) uit mijn haar krijg? Heb per ongeluk ook een deel van mijn haar een kleurtje gegeven. Ik lijk wel grijs haha.
Ik vrees terpetine..
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: