Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
haha ja idd, ik ga van 3 tot 11 mei. Niet helemaal meivakantie dus. Want dat kostte een stuk minder. Dan maar 1 dagje school missen. Ik bied me wel aan om te verdwalen hoor.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pffffffff.
Waarom vinden jullie turkije leuk als vakantieland? Echt veel forumdames gaan.
Gast- Gast
Reva schreef:Pffffffff.
Ik ga omdat mijn schoonouders het daar heel leuk vinden. Ik vind alles prima, als het maar warmer is dan in Nederland.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zo huisje is weer schoon En ik ga dadelijk douchen, zweet me rot wel weer goed om af te vallen hahah
Gast- Gast
Reva schreef:Pffffffff.
Omdat het warmer is dan Nederland en goedkoper (en veiliger) dan Egypte.
Gast- Gast
Oeh hou op over Turkije... ik wil er ook graag heen en héél héél héél misschien gaat dat in het najaar lukken maar dat ligt aan de plannen met mijn tuin en het financiële plaatje dat daaraan hangt...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Leuk Sjaan! Met wie ga/wil je?
Turkije trekt mij echt totaal niet vandaar mijn vorige vraag
Zo, mijn huis is aan kant. Ouders zijn alweer de deur uit, dus ik kan weer op de bank liggen
Turkije trekt mij echt totaal niet vandaar mijn vorige vraag
Zo, mijn huis is aan kant. Ouders zijn alweer de deur uit, dus ik kan weer op de bank liggen
Gast- Gast
Hopelijk met een vriendin. We hadden het er laatst al over, maar o.a. door de plannen om mijn tuin op te gaan knappen heb ik gezegd dat een vakantie er dan niet in zit, terwijl ik héél graag weer eens op zon-vakantie zou willen. Maar qua tuin heb ik een flinke financiële meevaller (klinkers en kunstgras gekregen) dat een vakantie misschien toch nog wel mogelijk zou moeten zijn. Hoop ik.
En het is denk ik niet zozeer Turkije als 'land' dat me trekt maar meer het vooruitzicht van 'heerlijk relaxed een weekje in de zon liggen'
En het is denk ik niet zozeer Turkije als 'land' dat me trekt maar meer het vooruitzicht van 'heerlijk relaxed een weekje in de zon liggen'
Wát vind je er precies leuk aan, PM? Het mooie weer? De omgeving?
Ik heb het beeld dat Turkse mensen 'opdringerig' zijn net als in Egypte en in Egypte kon ik daar heel slecht tegen. Opdringerig in de zin van dat ze je de winkels in 'trekken' en je vanalles willen verkopen. Ook qua afdingen enzo, ben ik een heel slechte.
Maar goed, voor een weekje relaxen in de zon denk ik dat ik dat wel overleef
Ik heb het beeld dat Turkse mensen 'opdringerig' zijn net als in Egypte en in Egypte kon ik daar heel slecht tegen. Opdringerig in de zin van dat ze je de winkels in 'trekken' en je vanalles willen verkopen. Ook qua afdingen enzo, ben ik een heel slechte.
Het weer, het strand en vooral het eten... Wat heb ik daar ontzettend lekker gegeten!!Sjaantje schreef:Wát vind je er precies leuk aan, PM? Het mooie weer? De omgeving?
Ja, je wordt iedere paar minuten aangesproken of je iets wil kopen enz, gewoon op 'negeerstand'...
Wij hadden vooral strandvakantie, hele dagen op het strand en 's avonds lekker op de boulevart slenteren en wat drinken.
Gast- Gast
Heerlijk! Zie het al helemaal voor me... *zucht*
Ik wil terug . Heb nu ook vast geen last van opdringerige mannen met mijn dikke buik
Hi Maple!!
Hi Maple!!
Gast- Gast
Ik heb een supergezellige brunch met familie gehad en heb zúlke leuke foto's gemaakt
Gast- Gast
Ola!
Ben nog nooit in Turkije geweest, mij trekt het ook niet zo.. al weet ik niet waarom, en spreek ik vast anders als ik er geweest ben Zelfde heb ik met Griekenland.
Ik ben meer van Spanje, Portugal en de Canarische Eilanden!
Nog 8 nachtjes en dan gaan we naar Poooooortugaaaal woehoehoe
Ben nog nooit in Turkije geweest, mij trekt het ook niet zo.. al weet ik niet waarom, en spreek ik vast anders als ik er geweest ben Zelfde heb ik met Griekenland.
Ik ben meer van Spanje, Portugal en de Canarische Eilanden!
Nog 8 nachtjes en dan gaan we naar Poooooortugaaaal woehoehoe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben meer van Italie (en Griekenland/VS vind ik ook erg leuk, nergens zo relaxed gezwommen als in Miami).
Spanje vind ik ook echt vreselijk.. Al ga ik elk jaar eind augustus een weekendje shoppen in Barca, maar dat vind ik toch anders (en dan mopper ik 24/7 op het land en de mensen, traditie ondertussen )
Spanje vind ik ook echt vreselijk.. Al ga ik elk jaar eind augustus een weekendje shoppen in Barca, maar dat vind ik toch anders (en dan mopper ik 24/7 op het land en de mensen, traditie ondertussen )
Gast- Gast
Italie vind ik ook erg mooi! Twee jaar geleden geweest, is me goed bevallen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zoooo Reva! Geef die boer een stoel!
Ik ben nu 3x op Kreta geweest en vanaf de allereerste seconde was ik helemaal verliefd op dat eiland en ik voelde me er gewoon ook écht thuis. Verder heb ik al jaren niet echt zonvakanties gehad, in mei 2008 was ik een weekend op Texel en daar was het wel práchtig weer maar nu, steeds als ik naar Texel ga is het niet zo denderend Ach, deze zomer weer in de herkansing!
Malta ben ik ook geweest maar dat was in november dus wel even lekker liggen bruinbakken maar het was geen supermooi weer. Hadden ook niet heel veel tijd want waren daar voor een danswedstrijd dus daar ging ook nogal wat tijd in zitten.
Lejow, Portugal lijkt me ook fantastisch! Wens je alvast veel plezier daar
Isabella, how comes?
Ik ben nu 3x op Kreta geweest en vanaf de allereerste seconde was ik helemaal verliefd op dat eiland en ik voelde me er gewoon ook écht thuis. Verder heb ik al jaren niet echt zonvakanties gehad, in mei 2008 was ik een weekend op Texel en daar was het wel práchtig weer maar nu, steeds als ik naar Texel ga is het niet zo denderend Ach, deze zomer weer in de herkansing!
Malta ben ik ook geweest maar dat was in november dus wel even lekker liggen bruinbakken maar het was geen supermooi weer. Hadden ook niet heel veel tijd want waren daar voor een danswedstrijd dus daar ging ook nogal wat tijd in zitten.
Lejow, Portugal lijkt me ook fantastisch! Wens je alvast veel plezier daar
Isabella, how comes?
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 17 apr 2011 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: