frustratie ff uiten!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
frustratie ff uiten!
Zoo ben ik weer met m'n frustratie
Ik ben sinds februari gestopt met de pil, maar we kunnen nog steeds niet gaan beginnen om voor een tweede kindje te gaan, omdat ik nog steeds in het ziekenhuis loop voor onderzoeken. Komende donderdag een uitslag van een onderzoek en dan is het weer afwachten of er nog meer van dergelijke onderzoeken komen.. Als dat zo is, houdt dat weer in dat we nóg niet kunnen beginnen..
Ondertussen zit ik op dag 30 van m'n cylus.. gaat weer lekker dus... Vorige cyclus was 27 dagen en nee, geen kans op zwangerschap... Ik ben zo bang dat dit weer één van die cyclussen gaat worden van een dag of 70 ... En ik had zo'n goede hoop dat door mijn zwangerschap de boel flink gereset zou zijn.
Zelfs de gyn dacht dat het nu wel eens goed zou kunnen gaan, omdat ik nu al 6 kilo lichter ben dan vóór mijn vorige zwangerschap en ik heb minder last van 'overbeharing', wat zou kunnen wijzen op minder mannelijk hormoon, wat ook weer positief is (ik heb een teveel aan mannelijk hormoon in mijn lichaam..).
Heb 't gewoon weer ff gehad met alles. Man is een middag weg, muppie slaapt en dan ga ik malen..
Ik hoop maar dat het snel voorbij is met die stomme onderzoeken en dat ik snel zicht heb op mijn cyclussen.. als 't langer dan 60 dagen duurt, maak ik weer een afspraak: krijg ik weer 'lekker' clomid... (heb ik in ieder geval m'n regelmaat even terug..)
*zucht*
Ff klagen lucht soms wel op!
SE
Ik ben sinds februari gestopt met de pil, maar we kunnen nog steeds niet gaan beginnen om voor een tweede kindje te gaan, omdat ik nog steeds in het ziekenhuis loop voor onderzoeken. Komende donderdag een uitslag van een onderzoek en dan is het weer afwachten of er nog meer van dergelijke onderzoeken komen.. Als dat zo is, houdt dat weer in dat we nóg niet kunnen beginnen..
Ondertussen zit ik op dag 30 van m'n cylus.. gaat weer lekker dus... Vorige cyclus was 27 dagen en nee, geen kans op zwangerschap... Ik ben zo bang dat dit weer één van die cyclussen gaat worden van een dag of 70 ... En ik had zo'n goede hoop dat door mijn zwangerschap de boel flink gereset zou zijn.
Zelfs de gyn dacht dat het nu wel eens goed zou kunnen gaan, omdat ik nu al 6 kilo lichter ben dan vóór mijn vorige zwangerschap en ik heb minder last van 'overbeharing', wat zou kunnen wijzen op minder mannelijk hormoon, wat ook weer positief is (ik heb een teveel aan mannelijk hormoon in mijn lichaam..).
Heb 't gewoon weer ff gehad met alles. Man is een middag weg, muppie slaapt en dan ga ik malen..
Ik hoop maar dat het snel voorbij is met die stomme onderzoeken en dat ik snel zicht heb op mijn cyclussen.. als 't langer dan 60 dagen duurt, maak ik weer een afspraak: krijg ik weer 'lekker' clomid... (heb ik in ieder geval m'n regelmaat even terug..)
*zucht*
Ff klagen lucht soms wel op!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: frustratie ff uiten!
30 dagen is nog lang geen 70 dagen, probeer het positief te zien, stel dat het nu nog een aantal dagen duurt, dan nog is het geen extreem lange cyclus! ik duim voor je dat je snel ongesteld word...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:30 dagen is nog lang geen 70 dagen, probeer het positief te zien, stel dat het nu nog een aantal dagen duurt, dan nog is het geen extreem lange cyclus! ik duim voor je dat je snel ongesteld word...
Dat is zo, maar zo begon het de vorige keer ook Eerste ronde netjes op tijd, daarna werd het met de cyclus langer...
Maar je hebt wel gelijk. Ik wordt morgen gewoon ongesteld
SparklingEyes- Prater
Balen meis, dat je je zo voelt
En inderdaad, 30 is bij lange na nog geen 70, dus het komt vast goed!!!
En inderdaad, 30 is bij lange na nog geen 70, dus het komt vast goed!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
precies! dat is de goede instelling.... ik snap overigens ook best dat je er gefrustreerd door raakt hoor, ik heb zelf altijd een hele regelmatige cyclus van 25 tot 27 dagen, maar toen we er serieus voor gingen was het ineens 35 dagen (nog kort invergelijking met jou 70 dagen) maar dat vond ik zelf al zo frustrerend!SparklingEyes schreef:Pien schreef:30 dagen is nog lang geen 70 dagen, probeer het positief te zien, stel dat het nu nog een aantal dagen duurt, dan nog is het geen extreem lange cyclus! ik duim voor je dat je snel ongesteld word...
Dat is zo, maar zo begon het de vorige keer ook Eerste ronde netjes op tijd, daarna werd het met de cyclus langer...
maar, daarnaast ben je ook pas net gestopt met de pil, ik weet niet hoelang je hem geslikt hebt maar je lichaam heeft ook even tijd nodig om te ontpillen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:precies! dat is de goede instelling.... ik snap overigens ook best dat je er gefrustreerd door raakt hoor, ik heb zelf altijd een hele regelmatige cyclus van 25 tot 27 dagen, maar toen we er serieus voor gingen was het ineens 35 dagen (nog kort invergelijking met jou 70 dagen) maar dat vond ik zelf al zo frustrerend!SparklingEyes schreef:Pien schreef:30 dagen is nog lang geen 70 dagen, probeer het positief te zien, stel dat het nu nog een aantal dagen duurt, dan nog is het geen extreem lange cyclus! ik duim voor je dat je snel ongesteld word...
maar, daarnaast ben je ook pas net gestopt met de pil, ik weet niet hoelang je hem geslikt hebt maar je lichaam heeft ook even tijd nodig om te ontpillen!
Euh.. maandje of 9 of zo..? Niet zo heel lang in ieder geval, in vergelijking met de 10 jaar daarvoor
Ik merk 't wel..
SparklingEyes- Prater
Heb je PCO? Ik had na mijn zwangerschap ook de hoop dat mijn cyclus normaal zou worden, maar bij mij werd het nog erger dan eerst. Gelukkig is er Clomid! Ik kan me goed voorstellen dat je ongeduldig wordt, heel irritant die lange cycli.
Gast- Gast
Herkenbaar! wij gaan nu ook voor een tweede en heb nu 1 cylcus gehad van 36 dagen (dit vond ik eigenlijk best heel netjes voor mijn doen!)
Ik heb dan geen last van overbeharing maar wel van erge acne, is ook vergelijkbaar dus ook een rommeltje wat mijn hormonen betreft! ik ben ook vanaf feb gestopt met de pil en helaas hier komt de acne zachtjes aan ook weer terug...
Hoelang hebben jullie er de vorige keer over gedaan om zwanger te raken?
Ik heb dan geen last van overbeharing maar wel van erge acne, is ook vergelijkbaar dus ook een rommeltje wat mijn hormonen betreft! ik ben ook vanaf feb gestopt met de pil en helaas hier komt de acne zachtjes aan ook weer terug...
Hoelang hebben jullie er de vorige keer over gedaan om zwanger te raken?
Gast- Gast
Woooohoooo ongesteld geworden !!! 't is nu dus: 27 - 32
Is al heel netjes voor mij ... Nu afwachten wat de volgende keer wordt... en stiekem hopen dat ik donderdag hoor dat ik geen onderzoeken meer krijg, en dat we dus voor een muppie kunnen gaan!
SE
Is al heel netjes voor mij ... Nu afwachten wat de volgende keer wordt... en stiekem hopen dat ik donderdag hoor dat ik geen onderzoeken meer krijg, en dat we dus voor een muppie kunnen gaan!
SE
SparklingEyes- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)
» Frustratie!!!
» Frustratie....
» Frustratie!
» Arg (frustratie)
» Frustratie!!!
» Frustratie....
» Frustratie!
» Arg (frustratie)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: