Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap) Empty Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:31

Hoe laat jij aan je vriend / vriendinnen weten dat je om ze geeft? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap) Empty Re: Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)

Bericht  Lavendel do 21 jun 2012 - 7:39

Met mijn vriend door te knuffelen of het te zeggen. Ik doe ook altijd neusje neusje met hem Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap) 2474380249 Tegen vriendinnen uit ik het meer door de manier waarop ik ze aanspreek in smsjes of mailtjes. Als in: "lieve meisjes, wat gaan we doen dit weekend?"
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap) Empty Re: Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap)

Bericht  Gympie do 21 jun 2012 - 7:40

Kusje geven, een cadeautje, koffie meenemen als ik meet in de trein, uitgebreid koken of gewoon simpel zeggen dat ik diegene lief of leuk vind. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  snoezel do 21 jun 2012 - 8:05

Inderdaad in berichtjes: lief vriendinnetje, dat is lief, wat ben je toch een schat!

Soms stuur ik ook gewoon een berichtje zomaar, zonder reden: wat ben ik toch blij met je!

En altijd als ik ze zie of weggaan geven we elkaar een echte, grote, gemeende knuffel.

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 8:09

Eigenlijk ben ik niet zo goed in het uiten van mijn gevoelens. Het is dan ook meer wat ik voor een ander doe, dan wat ik tegen een ander zeg.

Gast
Gast

Bericht  June do 21 jun 2012 - 8:11

Lavendel schreef:Met mijn vriend door te knuffelen of het te zeggen. Ik doe ook altijd neusje neusje met hem Hoe uiten hoe leuk/lief je iemand vindt?(Liefde/vriendschap) 2474380249 Tegen vriendinnen uit ik het meer door de manier waarop ik ze aanspreek in smsjes of mailtjes. Als in: "lieve meisjes, wat gaan we doen dit weekend?"

Ik ook I love you

Vriendinnen stuur ik regelmatig kaartjes en ook wel eens zomaar om te zeggen dat ze heel lief zijn. Verder zeg ik dat ook wel eens in sms'jes.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: