Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

krant eten

2 plaatsers

Ga naar beneden

krant eten Empty krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 20:46

Hoe erg zou het zijn als je dochter van bijna 8 maanden de halve krant heeft opgegeten?

Ik had de krant even op de tafel naast de box gelegd en ben toen even bezig gegaan met de was omdat m'n dochter zo lekker aan het spelen was. Na een poosje vond ik het wel verdacht stil worden en ben ik even gaan kijken en trof ik haar met een zwart mondje van de inkt, met een volledig kapot gescheurde krant aan en dochter kijkt me met een onschuldig snoetje druk kauwend aan..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  RYW vr 15 apr 2011 - 20:51

Leesvoer Wink

Ik weet het eigenlijk niet, ik heb geen idee wat er in drukinkt zit. Ik denk niet dat het echt giftig is, anders zou het niet gebruikt worden. Mijn vermoeden is dat je hoogstens een interessant fenomeen in haar poepluier gaat aantreffen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 20:54

haha, ze neemt het fenomeen leesvoer dan wel erg letterlijk :P Wel jammer dat wij 'm nu niet meer kunnen lezen laughcry

Hmm echt giftig zal het inderdaad wel niet zijn nee, anders zullen ze er vast geen kranten van maken. Lijkt me alleen wel verstandig om hier geen vast ochtendritueel van te maken. Maandagochtend de krant dus maar even op een andere tafel buiten bereik van m'n dochter leggen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 21:06

Gezond is het niet nee, maar mijn zoontje heeft ook wel eens wat te pakken gekregen en niks aan over gehouden. Volgende keer wel buiten bereik houden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 21:10

Snoepy87 schreef:Gezond is het niet nee, maar mijn zoontje heeft ook wel eens wat te pakken gekregen en niks aan over gehouden. Volgende keer wel buiten bereik houden smile
En op tijd te eten geven natuurlijk Wink hahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 21:11

Lieskuh schreef:En op tijd te eten geven natuurlijk Wink hahahaha

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 21:13

Lieskuh schreef:
Snoepy87 schreef:Gezond is het niet nee, maar mijn zoontje heeft ook wel eens wat te pakken gekregen en niks aan over gehouden. Volgende keer wel buiten bereik houden smile
En op tijd te eten geven natuurlijk Wink hahahaha

lol!

En dat idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Tania vr 15 apr 2011 - 21:18

Mijn zoontje is ook gek op papier, maar hij heeft er nog nooit last van gehad als hij wat naar binnen heeft gewerkt. Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

krant eten Empty Re: krant eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum