Krant geboorte dag?
+9
Flower_L
Dolphinne
Teddyaapje
Snoopy
loesje
Sylvana
Annie24
Lejow
-Ieniemienie-
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Krant geboorte dag?
Wie van jullie hebben er allemaal een krant van de geboortedag van hun kindje?
Ik zou dat erg graag willen maar helaas op de dagen er niet aan gedacht.
Nu vroeg ik me (nav het wat bewaar je allemaal voor je kindje) of iemand weet waar je zon krant alsnog kan bestellen.
Dus waar ik een krant van 13-6-2009, en 23-9-2011 kan bestellen.
Wie o wie weet dat?
Ik zou dat erg graag willen maar helaas op de dagen er niet aan gedacht.
Nu vroeg ik me (nav het wat bewaar je allemaal voor je kindje) of iemand weet waar je zon krant alsnog kan bestellen.
Dus waar ik een krant van 13-6-2009, en 23-9-2011 kan bestellen.
Wie o wie weet dat?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Krant geboorte dag?
Site van welke willekeurige krant dan ook?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
http://www.kadowereld.nl/product/131339/Eenoriginelekrantvanjegeboortedag.html
http://www.personalgifts.nl/
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:http://www.kadowereld.nl/product/131339/Eenoriginelekrantvanjegeboortedag.html
Dure krant
Gat in de markt
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik zou vanaf nu van elke dag een krant kopen, bewaren en een eigen bedrijfje beginnen whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Jeetje, wat duur die kranten!
N.a.v. dit topic bedenk ik me ineens dat mijn ouders ook een krant hebben gekocht (of laten kopen) op mijn geboortedag. Maar laat ik dat ding nou nog nooit ingekeken hebben .
N.a.v. dit topic bedenk ik me ineens dat mijn ouders ook een krant hebben gekocht (of laten kopen) op mijn geboortedag. Maar laat ik dat ding nou nog nooit ingekeken hebben .
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een krant van de dag dat Alex geboren is. Deze heb ik gekregen van mijn ouders toen hij net geboren was.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Wow haha das makkelijk geld verdienen :p!
Nou dat heb ik er nu ook weer niet voor over haha.
Maar andere (goedkopere :p) tips zijn welkom hoor!
Vanaf nu ga ik gewoon zodra er een baby in mn omgeving geboren word een krant kopen, en als kraamcadeautje erbij geven :p!
Nou dat heb ik er nu ook weer niet voor over haha.
Maar andere (goedkopere :p) tips zijn welkom hoor!
Vanaf nu ga ik gewoon zodra er een baby in mn omgeving geboren word een krant kopen, en als kraamcadeautje erbij geven :p!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik zou gewoon telegraaf, ad, of weet ik het welke krant mailen.
Moet vast mogelijk zijn
Moet vast mogelijk zijn
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn ouders hebben die ook van mij en mijn zus geboortedag. Echt zo'n gele oude krant uit 1986 en 1988
Zelf wil ik dat ook voor mijn kinderen doen.
Maar inderdaad de krant mailen? Al denk ik niet dat ze dat doen hoor.. zouden niet meer mensen dat willen? Of ergens in een archief?
Zelf wil ik dat ook voor mijn kinderen doen.
Maar inderdaad de krant mailen? Al denk ik niet dat ze dat doen hoor.. zouden niet meer mensen dat willen? Of ergens in een archief?
Gast- Gast
Archieven hebben wel alle kranten, maar vaak maar 1 exemplaar, dus die krijg je niet mee, mag wel een kopie maken.
Sommige kranten zijn ook online terug te vinden, dan zou je zelf leuke stukjes kunnen kopieren en plakken uit verschillende kranten en zo iets leuks maken. Weet dat er onder andere kranten te vinden zijn op www.archiefeemland.nl.
Sommige kranten zijn ook online terug te vinden, dan zou je zelf leuke stukjes kunnen kopieren en plakken uit verschillende kranten en zo iets leuks maken. Weet dat er onder andere kranten te vinden zijn op www.archiefeemland.nl.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Hier heb ik ook nog naar gezocht toen ik het boek van ikke ging invullen voor T. maar heb de krant van 1-11-10 (nog) niet kunnen bemachtigen. Op die cadeausites heb ik idd ook gekeken maar buiten dat ze ontzettend duur zijn zat zijn geboortedatum er niet eens tussen.
Ik denk dat ik mijn moeder eens naar de lokale krant laat mailen. Zij is abonee, misschien al iets meer kans om er een te bemachtigen. Want helaas hadden zij de krant ook niet bewaard...
Ik denk dat ik mijn moeder eens naar de lokale krant laat mailen. Zij is abonee, misschien al iets meer kans om er een te bemachtigen. Want helaas hadden zij de krant ook niet bewaard...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben gewoon de Gelderlander gebeld/gemaild dat we een extra krant wilden hebben voor onze zoon (4-11-'10), en die hebben ze gratis en wel opgestuurd!
Gast- Gast
Mijn ouders hebben hem toen voor ons meegenomen (hadden zelf geen abonnement).
Hij ligt als het goed is ergens bij zijn vader thuis op zolder met andere dingen die we van zijn geboorte bewaart hebben.
Hij ligt als het goed is ergens bij zijn vader thuis op zolder met andere dingen die we van zijn geboorte bewaart hebben.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij hadden een geweldige kraamhulp die de krant van de geboortedag van onze dochter had bewaard. Op de laatste dag vroeg ze of wij 'm hadden en toen we verschrikt zeiden dat we dat vergeten was, toverde zij 'm tevoorschijn! Vind het nog steeds geweldig dat ze daar aan heeft gedacht!
Gast- Gast
Dat is idd wel erg lief! Hier helaas ook vergeten. Maar ga er ook geen 45 euro voor neerleggen.Rejoy. schreef:Wij hadden een geweldige kraamhulp die de krant van de geboortedag van onze dochter had bewaard. Op de laatste dag vroeg ze of wij 'm hadden en toen we verschrikt zeiden dat we dat vergeten was, toverde zij 'm tevoorschijn! Vind het nog steeds geweldig dat ze daar aan heeft gedacht!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben hem niet bewaard, vraag me eigenlijk ook af waarom je die krant wil hebben en wat je ermee gaat doen?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
ik heb de krant van mijn geboortedag ook nog en af en toe blader ik 'm even door. Ik vind het echt leuk om te lezen wat er precies gebeurde toen ik geboren werd. Maar ik vind het ook leuk om te weten wat voor weer het was, welke muziek toen op één stond, welke artiesten dan ook jarig zijn etc
Gast- Gast
Mijn ex heeft er eentje gekocht in het ziekenhuis op de dag van haar geboorte. Hij bewaart hem voor haar. Leek mij niet nodig om dan precies hetzelfde te doen, dus haar papa bewaart hem totdat ze groter is. Ik vind het wel erg leuk, om zo'n krant te bewaren en daar later in te kunnen kijken.
Je hebt trouwens bij cadeauwinkels (kwam laatst zoiets tegen, weet alleen de naam van de winkel niet meer ) soms van die hele kleine boekjes (echt mini en heel weinig pagina's) met daarin bijzondere gebeurtenissen per geboortedag. Maar dat is alleen de dag, dus zonder jaar. Maar kan ook leuk zijn, en niet zo duur.
Je hebt trouwens bij cadeauwinkels (kwam laatst zoiets tegen, weet alleen de naam van de winkel niet meer ) soms van die hele kleine boekjes (echt mini en heel weinig pagina's) met daarin bijzondere gebeurtenissen per geboortedag. Maar dat is alleen de dag, dus zonder jaar. Maar kan ook leuk zijn, en niet zo duur.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Eigenlijk zou je de krant van de dag erna moeten hebben, want het nieuws wat vandaag in de krant staat is meestal van gister of eerder.... Wij hebben de krant trouwens ook bewaard.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
scherpAnnemie schreef:Eigenlijk zou je de krant van de dag erna moeten hebben, want het nieuws wat vandaag in de krant staat is meestal van gister of eerder.... Wij hebben de krant trouwens ook bewaard.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Annemie schreef:Eigenlijk zou je de krant van de dag erna moeten hebben, want het nieuws wat vandaag in de krant staat is meestal van gister of eerder.... Wij hebben de krant trouwens ook bewaard.
Wij hebben hem van de dag zelf en van de dag erna bewaard.
Zodat we idd ook het nieuws hebben van de dag zelf
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb er toen ook helemaal niet aan gedacht, maar een vriendin had m bij zich op kraamvisite, ze had hem voor me bewaard.
Gast- Gast
meisje schreef:Annemie schreef:Eigenlijk zou je de krant van de dag erna moeten hebben, want het nieuws wat vandaag in de krant staat is meestal van gister of eerder.... Wij hebben de krant trouwens ook bewaard.
Wij hebben hem van de dag zelf en van de dag erna bewaard.
Zodat we idd ook het nieuws hebben van de dag zelf
Heel slim!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Krant
» krant eten
» Abonnement op een krant?
» Heb jij een abonnement op een krant?
» Jouw bikinifoto in de krant