Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

+12
Middleme
Papillon
Pien
Try
Moonlight
Sarah1985
Mida4you
Cow
_Inge_
Sjaantje
Caroow
Blond
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Moonlight vr 15 apr 2011 - 9:37

Mijn hond ligt trouwens ook gedraaid altijd tegen de bank. Ik kan het niet goed uitleggen maar zijn heup ligt zoals je op je zij ligt, en zijn romp ligt dan hoe je op je rug ligt. Zo grappig, en zo ligt hij dan uren te slapen tegen de zijkant van de bank op de grond I love you
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Papillon vr 15 apr 2011 - 18:48

Snoes (onze poes) vinden we wel eens bij de voordeur... dan zit ze daar zo van, ik doe niets hoor... maar als wij dan niet kijken of zelf in de woonkamer zijn horen we een enorme klap. Mevrouw vind het geweldig om tegen de deur te springen en sprint dan weg!
(Wanneer onze deur niet op het nachtslot zit dan klappert deze nogal als je er aan zit).


Papillon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 19:58

Ohja die knuffelbeesten idd...we hebben hier een bert en ernie pop nog ergens in een zak liggen, kwam tevoorschijn tijdens de verhuizing. Frank sleept die dingen elke keer door het hele huis en legt ze onderaan de trap (volgens mij als in: kijk wat ik gevangen heb, goed he, voor jou). Dan ruim ik ze weer op en vroeg of laat liggen ze er weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Middleme vr 15 apr 2011 - 20:11

Pien schreef: sta ik even op, ligt hij er al weer!!


Haha dat doen onze katten ook! Ik denk dat dat komt omdat het lekker warm is dan?

Als ik met Pim aan het spelen ben, en ik gooi de muis bijna tegen de muur dan zit hij tegen de muur omdat hij zo hard rent Very Happy.
Ze liggen ook heel vaak op mijn bed te slapen en dan het liefst helemaal tegen me aan.
En als ze vogels buiten zien, dan gaat ze ook een raar geluid maken, van "re e e e e" (beetje moeilijk uitleggen).

En Roos, als die gewoon ligt en je aait haar, dan gaat ze met haar kont omhoog, zodat je bijna verticaal staat, supergrappig. Pim neemt het overigens over haha smile

Oja en wij praten altijd met de katten haha
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 20:14

Papillon schreef:Snoes (onze poes) vinden we wel eens bij de voordeur... dan zit ze daar zo van, ik doe niets hoor... maar als wij dan niet kijken of zelf in de woonkamer zijn horen we een enorme klap. Mevrouw vind het geweldig om tegen de deur te springen en sprint dan weg!
(Wanneer onze deur niet op het nachtslot zit dan klappert deze nogal als je er aan zit).


Maar is ze dan zo gek op dat lawaai of het idee? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Cow vr 15 apr 2011 - 20:27

Vroeger hadden mijn ouders 2 katten. Toen mijn broer geboren werd vonden mijn ouders steeds dode vogeltjes in de wieg bij mn broer. Heel schattig natuurlijk maar niet zo fris......
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  TukTuk vr 15 apr 2011 - 20:40

Gister wel iets grappigs mee gemaakt met mijn katten! Die mogen sinds een weekje naar buiten, laten we de tuindeur open en blijven ze alleen in de tuin, tuin van de buren en het steegje achter ons. Nu hebben we 2 katten, Simba, die is heel avontuurlijk, nergens bang voor etc, dus die liep gelijk al naar buiten en onderzoekend, Nala heeft er 2 dagen over gedaan, en durfde uiteindelijk langzaam naar buiten. Binnen is ze ook nogal schrikkerig. Dus je verwacht dat Simba wel de confrontatie aan durft te gaan met andere katten, en Nala gelijk wegrend. Nu werd Simba gister aangevallen door een grote rode dikke kater, 3x groter dan mijn katten. Die kwam als een bang vogeltje terug rennen, zielig mauwend, maar Nala nam me toch een spurt naar die kat! (Ze zat binnen naast het raam) :shock: Die jaagde die andere kat op, hoop gemauw, en die kat rende dus weg :shock: Had dat echt niet verwacht van haar!

Mijn vriend en ik stonden echt met open mond dat te bekijken haha! Cool
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 21:06

De eerste kat die mijn ouders hadden toen ik nog thuis woonde, was legendarisch. Wat een geweldig, lief, gek beestje was dat. Ze hield enorm veel van aandacht. Toen ik de eerste keer niet mee ging op vakantie met mijn ouders en broertjes in verband met een vakantiebaantje, was ik alleen met de poes thuis.
Ik moest 's ochtends om 6 uur opstaan. Ik werd wakker van het gemiauw van het beestje. (dat ik interpreteerde als mij wakker maken, maar wat natuurlijk een klaaglijk gebedel om brokjes was haha).
Tijdens het ontbijt zat ze zowat met haar snuitje in mijn bordje (ik was lang niet streng genoeg voor haar) en als ik vertrok, miauwde ze heel zielig.
Ik kwam 's middags om half 6 thuis, dan zat ze altijd al op het voorerf op me te wachten en was dan de hele avond niet meer bij me weg te slaan. Als ik de krant wilde lezen, ging ze er bovenop liggen, ik hoefde maar één stap te zetten, of ze cirkelde steeds rond mijn voeten zodat ik zowat over haar struikelde en als ik 's avonds tv ging kijken, kroop ze altijd tegen me aan met een air van bezitterigheid en als ik dan opstond was ze beledigd.

Op andere momenten als het hele gezin thuis was, kon ze bijvoorbeeld, als ze buiten was, op de vensterbank springen en hééél zielig naar binnen kijken en heel zielig miauwen. Dan spoedde één van ons zich naar de deur om die open te doen. Maar dan keek ze altijd quasi verschrikt om, sprong van de vensterbank en ging pontificaal met haar rug naar je toe zitten, zo van "zei ik dat ik naar binnen wilde? Nee hoor, helemaal niet". Dan deed je de deur weer dicht en dan begon het spelletje weer van voren af aan. En alleen als het madam bliefde, wandelde ze naar binnen.

Wij hadden allemaal een zwak voor het beestje en ze mocht heel veel (behalve boven op de slaapkamers komen!) Ze is heel oud geworden en is uiteindelijk van ouderdom gestorven. We waren er allemaal kapot van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Shisha vr 15 apr 2011 - 21:17

Middleme schreef:
Pien schreef: sta ik even op, ligt hij er al weer!!


Haha dat doen onze katten ook! Ik denk dat dat komt omdat het lekker warm is dan?

Als ik met Pim aan het spelen ben, en ik gooi de muis bijna tegen de muur dan zit hij tegen de muur omdat hij zo hard rent Very Happy.
Ze liggen ook heel vaak op mijn bed te slapen en dan het liefst helemaal tegen me aan.
En als ze vogels buiten zien, dan gaat ze ook een raar geluid maken, van "re e e e e" (beetje moeilijk uitleggen).

En Roos, als die gewoon ligt en je aait haar, dan gaat ze met haar kont omhoog, zodat je bijna verticaal staat, supergrappig. Pim neemt het overigens over haha smile

Oja en wij praten altijd met de katten haha

Dat r e e e e e geluid (weet wat je bedoeld maar ook niet hoe ik het uit moet leggen) maakt Zoe als ze ligt te slapen en je niest of je haalt je neus op. Very Happy Maar ook als ze een vogel zien inderdaad.

Zen wil altijd mee naar de wc. Hij begint dat keihard te spinnen en springt op de wastafel. Dan moet ik de kraan aanzetten en geeft hij de waterstraal kopjes.
Verder praten ze heel veel. Echt grappig.
In ons vorige huis ging Zen altijd op de wc zitten als 1 van ons ging douchen. We hebben de klep altijd naar beneden staan maar hij is er al regelmatig in gevallen omdat ik dan net naar de wc was geweest en de klep nog niet naar beneden had gedaan. Hij komt dan echt met een noodgang aanrennen en wil dan op de wc springen maar valt er dan dus in...
En Zen ligt al vanaf kleins af aan graag op zijn rug:

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 658002278_5_NIA0

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 846344889_5_ip8Z

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 872178835_5_715W

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 948976284_5_QP4i
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  SoGood vr 15 apr 2011 - 21:28

Poes denkt dat wij er blij mee zijn als ze naast muizen en vogels dit mee naar huis neemt:

- Makreel in plastic
- Vleesmuis
- De poot inclusief flipper van een aangereden eend
- Turkse Tortelduif
- Worstenbrood
- Gesluierde goudvis
- Nog niet volwassen eend
- 12 stukken varkenssate inclusief prikker
- Boterhammen
- Stuk kaas

En waarschijnlijk ben ik nog de helft vergeten. Het is trouwens ook geen succes als ze binnen komt rennen met een levende muis in haar bek en die boven los laat.

:shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:00

Hahaha, Sogood. Te grappig wat die van jou allemaal meeneemt! Serieus, worstenbroodjes en saté? Geniaal :P

Onze kat heeft soms "dolle 5 minuten". Ze is dan zó gek aan het doen, en sjeest van de ene kant van de kamer naar de andere kant en weer terug. Over de bank, in haar kartonnen doos, over de stoelen. Dit natuurlijk met dikke staart en de oren plat op haar kopje. Very Happy

Ze mag ook erg graag bij ons op de slaapkamer zitten. 's Ochtends mag dit altijd wel maar als we niet thuis zijn, sluit ik de deur altijd. Totdat ik het op een dag was vergeten en ik even naar de winkel was geweest. Kom ik thuis, en na een tijdje kom ik dus in de slaapkamer. Had ze aan beide kanten, dus waar mijn vriend ligt en waar ik lig een speelgoedmuis neergelegd Very Happy Ik vond het zo schattig! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Papillon zo 17 apr 2011 - 7:27

Bitterkoek_ schreef:
Papillon schreef:Snoes (onze poes) vinden we wel eens bij de voordeur... dan zit ze daar zo van, ik doe niets hoor... maar als wij dan niet kijken of zelf in de woonkamer zijn horen we een enorme klap. Mevrouw vind het geweldig om tegen de deur te springen en sprint dan weg!
(Wanneer onze deur niet op het nachtslot zit dan klappert deze nogal als je er aan zit).


Maar is ze dan zo gek op dat lawaai of het idee? Very Happy

Ik weet het eigenlijk niet, ik denk inderdaad het lawaai... heerlijk toch om boevenstreken uit te halen Wink

Papillon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Lejow zo 17 apr 2011 - 7:31

Geen verhalen, wel filmpjes





Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:32

Onze Aag heeft een zwak voor computers en dekens. Oftwel ze gaat altijd boven op een laptop zitten en als je met een dekentje op de bank lig wil ze standaard onder de dekens. Waarschijnlijk hebben we een koukleum van een kat want ze zoekt echt de warmte op. Verder is ze heel lief en speels. En heeft ze haar dolle 5 min. Dan gaat ze raar doen en in haar eigen staart bijten. Ik heb er een filmpje van. Erg leuk! Ze stuitert zelfs van de bank af haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:34

Hahaha Lejow, het laatste filmpje is erg leuk! Alleen niet zo handig voor de beeldscherm geloof ik haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Lejow zo 17 apr 2011 - 7:37

Cimic schreef:Hahaha Lejow, het laatste filmpje is erg leuk! Alleen niet zo handig voor de beeldscherm geloof ik haha

Heeft er niets aan over gehouden :P
Kami doet hier precies hetzelfde, met der kont boven op mijn laptop, onder de dekens...
Maar ook onder papiertjes.. Als er een stapeltje papieren op de bank ligt wil ze er het liefste 'in' kruipen.
Net zoals in tassen, als er een tas staat, zit ze er in..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:43

Lejow schreef:
Cimic schreef:Hahaha Lejow, het laatste filmpje is erg leuk! Alleen niet zo handig voor de beeldscherm geloof ik haha

Heeft er niets aan over gehouden :P
Kami doet hier precies hetzelfde, met der kont boven op mijn laptop, onder de dekens...
Maar ook onder papiertjes.. Als er een stapeltje papieren op de bank ligt wil ze er het liefste 'in' kruipen.
Net zoals in tassen, als er een tas staat, zit ze er in..

Owja tassen vindt Aag ook erg leuk. Ze gaat altijd met haar kont op de laptop zitten. Meer bij mijn vriend gelukkig. En het is 9 van de 10 keer als mijn vriend een spelletje aan het spelen is. Hoezo aandacht tekort haha. Ze ligt nu trouwens rustig in haar mandje te slapen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic - Pagina 2 Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum