Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Broodje aap verhalen

+5
xxDila
Sweety
NerdChic
Burn
Red Velvet
9 plaatsers

Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Broodje aap verhalen

Bericht  Red Velvet zo 25 sep 2011 - 22:54

Verveling heerst hier een beetje...bounce
Hebben jullie nog spannende broodje-aap verhalen?

Zelf kwam ik er net 1 tegen, die gaf me wel even kippenvel:

Een jong stel met kinderen gaat een avondje uit. Ze hebben een nieuwe babysitter en de vader besluit na een uurtje even te bellen. Het meisje meldt dat de kinderen net in bed liggen en vraagt of ze in de slaapkamer van het stel tv mag kijken. 'Geen probleem, natuurlijk mag dat', wordt er gezegd. De babysitter heeft nog een vraagje: of ze een doek over het standbeeld van de clown in de slaapkamer mag hangen, ze wordt namelijk zo nerveus van de grijns op zijn gezicht. 'Pak onmiddelijk de kinderen en ga meteen naar de buren', zegt de vader, 'we hebben helemaal geen standbeeld van een clown in de slaapkamer'. De clown blijkt een psychopaat te zijn die niet was teruggekeerd van zijn proefverlof.

:affraid:

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:56

Haha ooooowww die is oud, die heb ik inmiddels al 5 keer gelezen op verschillende sites geloof ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:57

Geen broodje aap, maar waargebeurd: een clownsschilderij op mijn kamer die naar me knipoogde en me elke dag de stuipen op het lijf jaagde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:57

Haha inderdaad die heb ik ook al vaker gelezen, maar hij is wel creepy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Burn zo 25 sep 2011 - 23:53


De platte hamster
Een woningstoffeerder was bij een dame de vloerbedekking in de kamer aan het vervangen. Het nieuwe tapijt werd keurig uitgerold, met het speciale gereedschap (een staaf met aan het ene eind een rubber stootkussen voor de knie en aan het anderen eind een soort spijkerbed) goed strakgetrokken en vastgelijmd.
Als het werk klaar lijkt te zijn ziet de stoffeerder een bobbel in het tapijt: er ligt iets onder. Hij denkt dat het zijn shag is en liever dan alles opnieuw te doen, pakt hij de staaf en slaat met de rubberen kant de bobbel goed plat.

Even later ruimt hij alles op en doet zijn jas aan. Tot zijn verbazing merkt hij dat de shag daar nog in zit. Dan komt de dame, die even weg is geweest, terug en vraagt aan de stoffeerder: "Heeft u mijn hamster ook gezien?"

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  NerdChic zo 25 sep 2011 - 23:55

Storm schreef:Geen broodje aap, maar waargebeurd: een clownsschilderij op mijn kamer die naar me knipoogde en me elke dag de stuipen op het lijf jaagde.

Brrrr...Echt waar? Dat lijkt me heel freaky!
Kan het trouwens dat je dit al eens eerder in een soort geesten/entiteiten topic hebt geplaatst?
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Sweety ma 26 sep 2011 - 0:15

Dat eerste verhaal had ik nog nooit gehoord.. Creepy dat wel. Zal eens kijken of ik ook wat kan vinden Wink

Gevonden:
Engelenglimlach
De metro is in Belgie een niet al te veilige plek. Zeker 's avonds niet. De laatste tijd hebben jonge vrouwen helemaal reden om ongerust te zijn.
Een stel jongeren achtervolgt vrouwen, bedreigt ze met een mes en stelt ze voor de keuze: groepsverkrachting of engelenglimlach. Alle vrouwen kiezen natuurlijk voor de engelenglimlach.
Hierna wordt het gezicht van de vrouw van oor tot lip aan beide kanten opengesneden. Om er zeker van te zijn dat er een litteken achterblijft dat niet meer weggaat, wordt er zout in de wond gestrooid.

:shock: :shock: :shock: :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  xxDila ma 26 sep 2011 - 1:52

Sweety schreef:Dat eerste verhaal had ik nog nooit gehoord.. Creepy dat wel. Zal eens kijken of ik ook wat kan vinden Wink

Gevonden:
Engelenglimlach
De metro is in Belgie een niet al te veilige plek. Zeker 's avonds niet. De laatste tijd hebben jonge vrouwen helemaal reden om ongerust te zijn.
Een stel jongeren achtervolgt vrouwen, bedreigt ze met een mes en stelt ze voor de keuze: groepsverkrachting of engelenglimlach. Alle vrouwen kiezen natuurlijk voor de engelenglimlach.
Hierna wordt het gezicht van de vrouw van oor tot lip aan beide kanten opengesneden. Om er zeker van te zijn dat er een litteken achterblijft dat niet meer weggaat, wordt er zout in de wond gestrooid.

:shock: :shock: :shock: :shock:

Volgens mij is dit een aantal keren écht gebeurd, dus geen broodje aap.. Of ben ik nu gek?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  _Femme ma 26 sep 2011 - 2:04

xxDila schreef:
Sweety schreef:Dat eerste verhaal had ik nog nooit gehoord.. Creepy dat wel. Zal eens kijken of ik ook wat kan vinden Wink

Gevonden:
Engelenglimlach
De metro is in Belgie een niet al te veilige plek. Zeker 's avonds niet. De laatste tijd hebben jonge vrouwen helemaal reden om ongerust te zijn.
Een stel jongeren achtervolgt vrouwen, bedreigt ze met een mes en stelt ze voor de keuze: groepsverkrachting of engelenglimlach. Alle vrouwen kiezen natuurlijk voor de engelenglimlach.
Hierna wordt het gezicht van de vrouw van oor tot lip aan beide kanten opengesneden. Om er zeker van te zijn dat er een litteken achterblijft dat niet meer weggaat, wordt er zout in de wond gestrooid.

:shock: :shock: :shock: :shock:


Volgens mij is dit een aantal keren écht gebeurd, dus geen broodje aap.. Of ben ik nu gek?

Nou dit is een ontzettend broodje-aap verhaal hoor! Al uit ergens begin 2000. Het is zelfs op het nieuws geweest en in de krant, ik zal even kijken of ik er wat over kan vinden.

Edit: http://www.nu.nl/algemeen/225422/gerucht-over-smiley-bende-houdt-politie-bezig.html


_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 2:05

NerdChic schreef:
Storm schreef:Geen broodje aap, maar waargebeurd: een clownsschilderij op mijn kamer die naar me knipoogde en me elke dag de stuipen op het lijf jaagde.

Brrrr...Echt waar? Dat lijkt me heel freaky!
Kan het trouwens dat je dit al eens eerder in een soort geesten/entiteiten topic hebt geplaatst?

Dat heeft ze idd, en ik moet er nog wel eens aan denken. Ik vond het zo'n vreselijk eng verhaal. Bah!

Dit vond ik zo'n smerig verhaal, gelukkig is het niet waar: http://www.broodjeaap.nl/beval.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Filoria ma 26 sep 2011 - 2:15

Leuke website Tea-Leaf! Even eentje er vanaf geplukt:

Pizza in het gekkenhuis

Een aantal FBI-agenten is bezig met een onderzoek naar fraude in het Southwood Psychiatric Hospital in San Diego. Na een hele dag hard werken, besluiten de agenten dat het tijd is om een hapje te eten. Een van de FBI-agenten besluit de plaatselijke pizza-boer te bellen om wat pizza's te bestellen. Vervolgens vindt het volgende telefoongesprek plaats:

Agent: "Hallo. Ik wil graag 19 pizza's bestellen en 38 blikjes cola."
Pizza-boer: "En waar mogen die bezorgd worden?"
Agent: "Southwood Psychiatric Hospital."
Pizza-boer: "Wacht even. Naar het psychiatrische ziekenhuis?"
Agent: "Dat klopt. Ik ben een FBI agent."
Pizza-boer: "U bent een FBI-agent?"
Agent: "Dat is correct. Bijna iedereen die hier op dit moment is, is FBI-agent."
Pizza-boer: "En jullie zitten in het gekkenhuis?"
Agent: "Dat is correct. Zorg ervoor dat jullie naar de service-ingang aan de achterkant komen. De voordeur is dicht. Die hebben we afgesloten."
Pizza-boer: "En u beweert dus dat jullie allemaal FBI-agenten zijn?"
Agent: "Inderdaad. Hoe snel kun je de pizza's hier bezorgen?"
Pizza-boer: "En jullie zitten in Southwood Psychiatric Hospital?"
Agent: "Inderdaad."
Pizza-boer: "En iedereen daar is een FBI agent?"
Agent: "Inderdaad. We zitten hier al de hele dag en we komen om van de honger. Kun je de pizza's bij de achteringang langsbrengen? We hebben de voordeur afgesloten."
Pizza-boer: "Ik dacht het niet."

[Klik]

Waar of niet waar?

Waar gebeurd. FBI-Agent Wayne Barnes maakte dit werkelijk mee toen hij in 1993 onderzoek deed naar fraude bij een medische organisatie waar negen psychiatrische ziekenhuizen onder vallen. Alle negen ziekenhuizen werden tegelijkertijd overvallen door een team van FBI-agenten om de boekhouding te controleren. De controle in Southwood verliep langer dan gepland. Vandaar dat er 's avonds overgewerkt moest worden.

Overigens: de FBI-agenten hebben hun pizza's uiteindelijk wel gekregen. Een van de agenten is ze maar op gaan halen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Melis_je ma 26 sep 2011 - 2:20

Filoria schreef:Pizza-boer: "En jullie zitten in Southwood Psychiatric Hospital?"
Agent: "Inderdaad."
Pizza-boer: "En iedereen daar is een FBI agent?"
Agent: "Inderdaad. We zitten hier al de hele dag en we komen om van de honger. Kun je de pizza's bij de achteringang langsbrengen? We hebben de voordeur afgesloten."
Pizza-boer: "Ik dacht het niet."


Hahahahaha Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 2:20

Ik zit ook wat verhalen te lezen, wat mensen al niet verzinnen! Suspect Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Rush ma 26 sep 2011 - 2:29

_Femme schreef:
xxDila schreef:
Sweety schreef:Dat eerste verhaal had ik nog nooit gehoord.. Creepy dat wel. Zal eens kijken of ik ook wat kan vinden Wink

Gevonden:
Engelenglimlach
De metro is in Belgie een niet al te veilige plek. Zeker 's avonds niet. De laatste tijd hebben jonge vrouwen helemaal reden om ongerust te zijn.
Een stel jongeren achtervolgt vrouwen, bedreigt ze met een mes en stelt ze voor de keuze: groepsverkrachting of engelenglimlach. Alle vrouwen kiezen natuurlijk voor de engelenglimlach.
Hierna wordt het gezicht van de vrouw van oor tot lip aan beide kanten opengesneden. Om er zeker van te zijn dat er een litteken achterblijft dat niet meer weggaat, wordt er zout in de wond gestrooid.

:shock: :shock: :shock: :shock:


Volgens mij is dit een aantal keren écht gebeurd, dus geen broodje aap.. Of ben ik nu gek?

Nou dit is een ontzettend broodje-aap verhaal hoor! Al uit ergens begin 2000. Het is zelfs op het nieuws geweest en in de krant, ik zal even kijken of ik er wat over kan vinden.

Edit: http://www.nu.nl/algemeen/225422/gerucht-over-smiley-bende-houdt-politie-bezig.html

Er is een CSI of zoiets van
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Broodje aap verhalen Empty Re: Broodje aap verhalen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum