Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben er nog haha.. Het is prachtig weer, het gros van de dames zal in de zon zitten?
Gast- Gast
Door de discussie had ik nog niet geluncht dus dat ben ik even gaan doen.
En ik ga zo de auto schoonmaken (geen zin in )
En ik ga zo de auto schoonmaken (geen zin in )
Gast- Gast
Hey!
Ben weer eventjes terug. Net heerlijk naar de stad gefietst, was nog geen 10 minuten, zonnetje op m'n bol, echt fijn
Ben weer eventjes terug. Net heerlijk naar de stad gefietst, was nog geen 10 minuten, zonnetje op m'n bol, echt fijn
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Donnaa; de zon is hier weg Daarstraks was het nog lekker, nu alleen maar wolken.
Patriesje; wasstraat?
Patriesje; wasstraat?
Gast- Gast
aww mijn vriend is zon schatje.. we wonen net samen en hebben in onze tuin een haag staan van 4m hoog die nogal veel zon tegenhoudt. Heeft ie vanmiddag dat hele ding in zn eentje staan snoeien.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
jaaa ze zijn tochwel ergg handig die mannen
Atelier Madame- Ratel
en morgen kan ik lekker in de zon gaan zitten
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:aww mijn vriend is zon schatje.. we wonen net samen en hebben in onze tuin een haag staan van 4m hoog die nogal veel zon tegenhoudt. Heeft ie vanmiddag dat hele ding in zn eentje staan snoeien.
Aah wat lief!
Mijn vriend loopt de laatste weekenden ook steeds rondom huis.
Dan veranderd hij weer iets of haalt iets weg.
Alle kleine beetjes helpen!
Gast- Gast
Serieus? Het is hier echt zo warm in de zon.. Ik heb een dun vest aan en ben m`n oksels vergeten te scheren.. Dan kan ik natuurlijk niet in m`n tanktop gaan zitten, balen!Lilium schreef:Donnaa; de zon is hier weg Daarstraks was het nog lekker, nu alleen maar wolken.
Gast- Gast
Ah dat is lief van hem AM!
Ik ben er ook nog, hoor eigenlijk aan de studie te zitten, maar ik ben lekker lui aan het doen.
Ik ben er ook nog, hoor eigenlijk aan de studie te zitten, maar ik ben lekker lui aan het doen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Patriesje schreef:Lilium schreef:
Patriesje; wasstraat?
Ik moet de binnenkant doen
Oh ehm ja, dan is de wasstraat misschien toch niet zo'n goed idee...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Serieus? Het is hier echt zo warm in de zon.. Ik heb een dun vest aan en ben m`n oksels vergeten te scheren.. Dan kan ik natuurlijk niet in m`n tanktop gaan zitten, balen!Lilium schreef:Donnaa; de zon is hier weg Daarstraks was het nog lekker, nu alleen maar wolken.
Waarom niet? Heb je een hitstige overbuurman ofzo? Maareh, je hebt me overtuigd hoor, ik kom wel bij jou langs, lekker in de zon zitten!
Gast- Gast
Nee, wel 14 collega`s waaronder 4 directeuren die ik niet mijn stoppel oksels ga showenLilium schreef:_Donnaa schreef:Serieus? Het is hier echt zo warm in de zon.. Ik heb een dun vest aan en ben m`n oksels vergeten te scheren.. Dan kan ik natuurlijk niet in m`n tanktop gaan zitten, balen!Lilium schreef:Donnaa; de zon is hier weg Daarstraks was het nog lekker, nu alleen maar wolken.
Waarom niet? Heb je een hitstige overbuurman ofzo? Maareh, je hebt me overtuigd hoor, ik kom wel bij jou langs, lekker in de zon zitten!
Als ik thuis was dan had ik m`n oksels ook wel kunnen scheren
Gast- Gast
wat lief AM,
en de binnenkant kan ook met hoge drukspuit, zagen we in turkije bij de autowasstraat haha. Wel een komisch gezicht.
en de binnenkant kan ook met hoge drukspuit, zagen we in turkije bij de autowasstraat haha. Wel een komisch gezicht.
Gast- Gast
Hier schijnt de zon ook nog lekker Nog een klein uurtje werken en dan heb ik buiten een borrel met collega's
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:
Als ik dat doe dan vind m´n vriend mij niet meer zo lief denk ik
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, wel 14 collega`s waaronder 4 directeuren die ik niet mijn stoppel oksels ga showenLilium schreef:_Donnaa schreef:Serieus? Het is hier echt zo warm in de zon.. Ik heb een dun vest aan en ben m`n oksels vergeten te scheren.. Dan kan ik natuurlijk niet in m`n tanktop gaan zitten, balen!Lilium schreef:Donnaa; de zon is hier weg Daarstraks was het nog lekker, nu alleen maar wolken.
Als ik thuis was dan had ik m`n oksels ook wel kunnen scheren
Ahhh okee, ik snap hem Ben er niet helemaal bij vandaag
Gast- Gast
Hahaha, dat doet me er aan denken dat W. m`n auto ging wassen.. Doet hij de motorkap open, paktie de hogedruk spuit en daar ging die.. Ik gillen joh; WTF doe je, dat kan niet?!?!Lily schreef:wat lief AM,
Dat blijkt dus gewoon te kunnen, whaha!
Gast- Gast
Ik neem me dus iedere zomer voor om een scheermesje in m`n tas te doen he.. Ik ga dat nu ook echt doen, haha!Lilium schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik neem me dus iedere zomer voor om een scheermesje in m`n tas te doen he.. Ik ga dat nu ook echt doen, haha!Lilium schreef:
Dat is best een goed idee ja!
Gast- Gast
hmmm soms heb ik het idee dat klanten voor de stomste dingen bellen gewoon omdat de om een praatje verlegen zitten
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, dat doet me er aan denken dat W. m`n auto ging wassen.. Doet hij de motorkap open, paktie de hogedruk spuit en daar ging die.. Ik gillen joh; WTF doe je, dat kan niet?!?!Lily schreef:wat lief AM,
Dat blijkt dus gewoon te kunnen, whaha!
ik had denk ik net zo gereageerd!
Dat doet mijn vriend trouwens nooit, ook al leeft hij zowat onder de motorkap.
(We zijn vandaag op alle mogelijke manier tegen elkaar aan het praten )
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: