Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke stofzuiger hebben jullie?

+14
loesje
Penny Blossom
Papillon
nijntje4
sonly
patjuhhh
ExpressoB
stargirl
Atelier Madame
Tazz
Snoes
Pussycat
Jerry
Jules
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welke stofzuiger hebben jullie?

Bericht  Flippin' Bitch ma 30 mei 2011 - 7:02

Jade schreef:ik heb inmiddels deze stofzuiger gekocht:

Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 Getimage
Philips FC9176

EN hij is echt super fijn! ik heb al in geen jaren meer zo makkelijk mn huis gestofzuigt! Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 827601
\

Die hebben we op mijn werk ook, alleen gaat ie nu opeens zomaar hard-zacht-hard qua zuigkracht, beetje vreemd. (als je het wieltje even heen en weer haalt is het weer over). Zelf heb ik een tweedehands stofzuiger, de oude van mijn vader's vriendin. Ik heb sowieso veel spullen van haar. Toen zij bij mijn vader introk, is er van alles opgeslagen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 Empty Re: Welke stofzuiger hebben jullie?

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 7:12

Jules schreef:Wij hebben sinds kort deze:
Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 Samsung-vcc9180

Zonder zak en met 'afstandbediening' in de stang. Wij zijn er erg tevreden over. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat 'ie niet heel licht is.
wij hebben ongeveer dezelfde, ik denk een wat oudere versie, want wij hebben hem inmiddels al 2,5 jaar denk ik. hij bevalt ons ook echt super, heeft heel veel zuigkracht en het hebben van een zakloze stofzuiger bevalt ons ook super! dat filter was je gewoon eens in de zoveel tijd uit en laat je drogen, totaal niet lastig of moeilijk ofzo!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 7:17

Anniej_S schreef:
Anniej_S schreef:Sinds anderhalve week hebben wij deze:

Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 L

VInd hem erg fijn! Onze 1e stofzuiger was ook zakloos, AEG maar ging snel kapot..daarna Philips gehad MET zak, en was precies 1 en 1 maand (dus ook 1 maand na de garantie) alweer kapot..ik baalde gigantisch..

Het is trouwens de Bestron A2000EZ en was in de aanbieding bij de Kijkshop MET 5jr garantie :P wel weer zonder zak, maar nu met de hondenharen etc. best makkelijk dus om het gewoon te legen, en niet elke week een nieuwe zak er in te doen etc..ieder nadeel heeft dus ook zijn voordeel weer ;-)

Na 3 weken is nu al de motor geploft! Dus kan weer een nieuwe stofzuiger kopen! Maar eerst hier mee terug en zien dat we ons geld terug krijgen! Klote ding
haha... ik zat dit topic door te lezen en zag staan dat je een bestron gekocht had, wilde al zeggen... wees er maar niet te blij mee want het zijn waardeloze dingen! Maar, daar ben je dus al achter... Wij hebben ook een bestron gehad, na 1 week was de bak al kapot, na 2 weken de stang gebroken, na 3 weken weer iets en uiteindelijk hebben we dat ding met ducktape aan elkaar geplakt, ongeveer 1 jaar kunnen gebruiken. ook bij ons ging de motor kapot... daarna hebben we dus een samsung gekocht, een moderne variant op de bestron die wij hadden, en we willen nooit meer anders! ik kan hem je echt aanraden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tiana ma 30 mei 2011 - 21:54

Pien schreef:
Anniej_S schreef:
Anniej_S schreef:Sinds anderhalve week hebben wij deze:

Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 L

VInd hem erg fijn! Onze 1e stofzuiger was ook zakloos, AEG maar ging snel kapot..daarna Philips gehad MET zak, en was precies 1 en 1 maand (dus ook 1 maand na de garantie) alweer kapot..ik baalde gigantisch..

Het is trouwens de Bestron A2000EZ en was in de aanbieding bij de Kijkshop MET 5jr garantie :P wel weer zonder zak, maar nu met de hondenharen etc. best makkelijk dus om het gewoon te legen, en niet elke week een nieuwe zak er in te doen etc..ieder nadeel heeft dus ook zijn voordeel weer ;-)

Na 3 weken is nu al de motor geploft! Dus kan weer een nieuwe stofzuiger kopen! Maar eerst hier mee terug en zien dat we ons geld terug krijgen! Klote ding
haha... ik zat dit topic door te lezen en zag staan dat je een bestron gekocht had, wilde al zeggen... wees er maar niet te blij mee want het zijn waardeloze dingen! Maar, daar ben je dus al achter... Wij hebben ook een bestron gehad, na 1 week was de bak al kapot, na 2 weken de stang gebroken, na 3 weken weer iets en uiteindelijk hebben we dat ding met ducktape aan elkaar geplakt, ongeveer 1 jaar kunnen gebruiken. ook bij ons ging de motor kapot... daarna hebben we dus een samsung gekocht, een moderne variant op de bestron die wij hadden, en we willen nooit meer anders! ik kan hem je echt aanraden!

Wij hebben deze ook, al ruim een half jaar! Maar hier bevalt hij heel goed hoor smile!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sushi wo 1 jun 2011 - 9:52

Ik heb deze:
Welke stofzuiger hebben jullie? - Pagina 2 Bosch-bsd3023-stofzuiger-zilver-grijs

Heb 'm pas één keer gebruikt want heb hem net maar hij bevalt me tot nu toe prima. Het is een Bosch BSD3023.
De stofzuiger heeft een speciale borstel voor harde vloeren (tegels, parket, laminaat), zodat je dat niet beschadigd. Oh, en de stofzuiger heeft rubberen wieltjes en geen plastic, dus krassen krijg je daar ook niet van.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: