Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 20:49

Chella, hier al 11 kilo aangekomen hoor met 30 weken.
Hier alleen de laatste keer meegedaan met mvm, de vorige keren werd het hier niet opgehaald.
Ik ga wel bv geven heb ik bij de andere ook gedaan. Ik kan er zelf heel erg van genieten en kan het nu al raar vinden dat het straks de laatste keer is. Maar iedereen moet doen waar ze zich prettig bij voelt.

Pien, heel herkenbaar hoor qua huishouden.
Laat je partner dan maar niet hier komen dan schrikt hij zich een hoedje. Hier heb ik voor mezelf nu zoiets van 1x in de 2 weken moet er even goed door het huis. En de rest houden we zo goed als bij. Hier komt er ook een hoop op mijn mans schouder, maar het is helaas niet anders. Baal er zelf al flink genoeg van. En zei vd week ook nog tegen hem lijkt wel of werk belangrijker is, gaf hij ook toe. Maar zei ook van ik en jij ook moet nog langer met mijn lichaam doen. Kan nu wel alles gaan doen en forceren, maar daar hebben we alleen onszelf mee.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 vr 25 feb 2011 - 21:26

Goedemorgen meiden,

Opgestaan met pijn en beroerdheid en nu begint beide gelukkig af te zakken.

Gisteren niet meer naar yoga geweest, we hebben flink boodschappen gedaan en hebben toen een broodje doner gehaald en hebben lekker op de bank gezeten.

Zo naar de stad voor rolgordijnen en misschien nog even gauw bij de Wibra hydrofiele luiers en monddoekjes halen dan kan ik die gelijk mee wassen en de andere spullen komen donderdag wel denk.

@ Happydobby, dat is wel lekker dat de andere verstandskiezen nog niet zijn doorgekomen en als ze wel doorkomen en er is ruimte en hij is niet ontstoken, lekker laten zitten ;-).

Op zich ben ik niet zo gek op ijs maar van die salon echt wel, heerlijk! Bij die ijssalon, alleen in een andere vestiging, hebben mijn man en ik onze eerste afspraakje gehad dus op de bruiloft hebben we een bon gekregen :-).

Hoe is het nu met de misselijkheid?

@ Chelle, helaas hebben ze jouw stickers niet aan mij gegeven, dan was die tenminste nog goed terecht gekomen :-p.

Volgens mij is tot de 12 weken de tandarts slecht, tenminste de foto en daarna niet meer. Maar ik moet ook nog steeds bellen voor een controle afspraak dus zeker weten doe ik het niet.

De kraamverzorgsters zij ook dat bij 9 van de 10 mensen de po met stof terug komt oftewel niet gebruikt. Maar als je thuis gaat bevallen doen ze daar de moederkoek in en als er complicaties optreden en je kunt/mag niet naar de wc, dan moet je wel.

Nee helaas kan ze deze relatie vanaf het begin niet accepteren en heb ze er veel aangedaan om deze kapot te laten gaan, was/is een moeilijke tijd want het komt helaas steeds terug.

Valt toch wel mee hoeveel je bent aangekomen, volgens mij is dat normaal. De verloskundige zal denk ook steeds je buik opmeten en vragen? Zolang je in de curve zit met de buikgroei is er geen probleem.

Ik heb voordat ik zwanger was geroepen dat ik geen borstvoeding ga geven maar nu ik zwanger ben wil ik het wel proberen maar wel onder 2 voorwaarde, ik moet me er goed bij blijven voelen en de baby moet er goed opreageren, als hij er onrustig van word is het helaas over en zal het flesvoeding gaan worden. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt, als jij bij 1 van de 2 niet goed voelt, moet je het ook echt niet doen want dit heeft ook werking op jouw kindje en daardoor zullen jullie beide niet van de kraamperiode en er na kunnen genieten en dat is toch belangrijker dan per se iets willen doen. Aan mij vraagt bijna niemand het behalve mijn moeder, schoonmoeder, man, verloskundige en kraamzorg.

@ Woezel, helaas bij jou ook die situatie met opruimen. Je moet idd nog langer met je lichaam mee dus wees er zuinig mee, wat niet gaat dat gaat niet en komt straks wel weer, hoe vervelend het ook is!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  NowImNothing vr 25 feb 2011 - 21:45

Dag DameS!

Ik schaam me zo ontzettend..! Ben behoorlijke tijd afwezig geweest!
En er is ook zo veel geschreven :O! Dus ik reageer maar ff algemeen en hopelijk ben ik weer snel bijgelezen smile!

Tja we hebben een "heftig" weekje gehad. Veel zieken op het werk dus ontzettend veel extra werken of langer blijven.. Pff vermoeiend..
Daarnaast hebben vrienden van ons hun kindje met bijna 22 weken verloren vorig weekend.. *had daar ook n topic over* en dat hakt dr ook ff flink in..
Ze was nl 10 dagen na mij uitgerekend.!
Zo verschrikkelijk! Brengt veel emotie mee en ik ben al n hormoonbom die rond loopt *kan al janken om sommige reclames :shock: *

Dus al met al ben ik @ de moment helemaal kapot.. Mn hele lijf doet pijn.. Gelukkig dit weekend vrij Very Happy
Straks komt de moeder van mn vriend Rolling Eyes en hopelijk is ze in n goede stemming!

Ow ff n hele stomme vraag hoor, maar hoe voelen harde buiken aan?
Heb nu al paar x met werk gehad dat mn buik beetje pijnlijk/kramperig is maar weet niet of dat t is of wat anders..
Voelt niet echt prettig aan!

Nou sorry voor het ego brichtje, hopelijk is er straks weer meer rust in de keet Very Happy

Fijn weekend iig!!
NowImNothing
NowImNothing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  schuddebuikje vr 25 feb 2011 - 22:08

jeetje wat vervelend voor je vriendin zeg... echt een hel om door heen te gaan.
en ook voor jou moeilijk om hier op te reageren en haar te steunen terwijl jou kleine nog veilig zit.
zou niet weten wat ik zou moeten zeggen eerlijk gezegd.

hier ook wel een rare buik in de avond... heel hard als ik voel. net of me spieren constant zijn aangespannen.
weet ook niet precies wat dat is
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  NowImNothing vr 25 feb 2011 - 22:23

@ Schuddebuikje:

Ja idd, erg lastig maar we hebben ze en kaart gestuurd en ze willen ff rust en dan laten ze weer van hun horen wanneer ze er weer aan toe zijn..
We zullen wel zien en we zijn dr voor ze..
Maar heavy shit is t zeker!

Btw we zijn samen precies even ver Very Happy
NowImNothing
NowImNothing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Limburg85 vr 25 feb 2011 - 22:59

Dit is mijn buikje van vandaag met 32 weken:
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 32weken

@ NowImNothing, wat heftig nieuws van je vrienden, echt verschrikkelijk! En extra confronterend als je zelf zwanger ben en helemaal als je vlak na elkaar ben uitgerekend. Logisch dat dit emotioneel is. Doe het lekker rustig aan dit weekend zodat je een beetje bij kan komen van de drukke week.

Harde buiken, bij mij voelt het zo: dan voel je hele buik keihard. Je heb 2 soorten sarde buiken, pijnlijk of niet. Bij mij voelt het boven in mijn buik ook als heel erg kramp.

@ Schuddebuikje, dan denk ik dat je teveel doet als je buik dat aangeeft. Als ik iets heb gedaan of teveel, heb ik ook een heel gespannen buik.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:05

Limburg, ik doe dat nu ook steeds vaker... gewoon kleine boodschapjes doen, kopen wat je nodig hebt. Maar soms is het echt nodig dat je effe grote boodschappen doet. Fijn altijd als dat weer achter de rug is he?

Oh die camping is dan zeker dicht bij mij in de buurt... ongeveer 25 minuten van jou af is toch bijna bij mij Wink Leuk dat je je ouders dan weer wat vaker kunt zien.

Ja dat is de vd Valk bij de stoplichten, dat is heel dicht bij waar ik woon.

Is inderdaad fijn ja, dat ik op tijd thuis ben van mn werk. Maar veel mensen vergeten dat ik dan toch al 8 uur gewerkt heb, en dat ik gewoon 40 uur in de week werk. Mensen denken gauw dat je maar halve dagen werkt of zo en dat je nog heel veel kunt doen na je werk. Maar ik ben dan ook (soms) moe en heb dan soms ook geen zin meer om veel te doen.

Happydobby, balen dat je je zo misselijk voelde, is het nu weer over? Voel je je vandaag weer goed? Heb je te veel gedaan of zo?

Chelle, ik hoef tegenwoordig alleen nog maar 's ochtends een keertje over te geven. Maar vaak komt er niks uit, of een beetje gal, dus dat is niet zo erg. Het is alleen vervelend.

Ik heb inderdaad al een hoop pret gehad... al 7 keer een echo gehad, haha. Ik heb vrijdag weer een afspraak, dus weer een echo. Ik ben wel weer erg benieuwd. Nu heeft er een tijdje tussen gezeten, ik heb vanaf het begin bijna elke 2 weken een controle gehad omdat ik zo ziek was.

Ik heb 2 gaatjes laten vullen ja... met verdoving. Volgens mij kan dat geen kwaad, of alleen in het begin van de zwangerschap. De tandarts weet dat ik zwanger ben, dus ik neem aan dat het oke is. Ik ben blij dat het achter de rug is. Het is ook niet slim om de tandarts te mijden als je zwanger bent... je tanden lijden sowieso al extra.

Dat is inderdaad nog eens een speciale dag dat jullie uit eten geweest zijn. Wij weten niet wanneer we precies bevrucht zijn, dus die dag is voor jullie wel speciaal!

Ik wil wel borstvoeding gaan geven, als het lukt ten minste. Ik ga niet alles op alles zetten omdat het perse moet. Mij lijkt het wel speciaal met je kindje. Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt, of je weet al heel lang dat je het niet wil moet je het niet doen. Je moet het niet doen omdat anderen het willen. Mij hebben mensen het eigenlijk weinig gevraagd, al helemaal geen onbekenden.

Limburg, hier is ook een hele goede ijssalon in de buurt, die zal je vast ook wel kennen. Ik zie op internet dat ze vanaf 10 maart weer open zijn... mmmm... Dat ijs is zó lekker!

Inderdaad is foto's maken slecht... dat doet mijn tandarts ook niet tijdens een zwangerschap.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 5:17

Vandaag een mindere dag, ontzettend moe en voel de baby bijna niet, vanmiddag ook daarom door mijn man naar bed gestuurd en toen heb ik hem 2 keer gevoeld en nu ook weer 2 keer ofzo, dacht dat we weer opnieuw gingen beginnen met niks voelen maar gelukkig.

Hebben jullie nog plannen voor vanavond?

@ Kruumel, we hebben het over dezelfde ijssalon, in plaats A. daar gaan wij altijd heen. In G. zit dezelfde. Wij gaan altijd naar A. toe en dan meestal ook lekker eten aan het water, krijg er nu echt zin in haha.

Hier doe ik ook altijd kleine boodschapjes tussendoor, is nu makkelijk en dan ben ik er even tussen uit maar soms moet er gewoon frisdrank etc. gehaald worden en dan mag mijn man mee. Hij zei gisteren zelf dat hij er allang niet meer was geweest, dus werd wel weer eens tijd haha.

Ja de camping is redelijk bij jou in de buurt, het is een grote camping die zal je vast wel kennen :-).

Mensen denken vaak dat een baan van 9 tot 5 is en dat je dan alleen 8 uur werk en dan denken ze niet verder na dat je ook eerder kan beginnen en ook net zo gesloopt ben als van 9 tot 5, je werk immers het zelfde aantal uur.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby za 26 feb 2011 - 6:08

Hoi, er is weer veel bijgeschreven.

Ik weet al waarvan ik misselijk was, mijn maag gooit alles wat slecht is eruit en ik had in de nachtdienst kippesoep gegeten uit de pan van die middag, iedere middag krijgen bij ons de bewoners een kommetje soep en die pan staat er dan de hele nacht. Ik neem niet zovaak soep s'nachts maar kippesoep vind ik lekker. Ik heb het ook met broodjes kip van een kraam zoals met konningendag. Dus vanaf nu, geen soep meer van het werk s nachts.

@Limburg, je buikje blijft mooi zeg, volgens mij ben ik binnenkort al dikker haha.

@nin, jeetje zeg, heftig van jullie vrienden, en tja dan ben jezelf nog zwanger, dat zal wel moeilijk zijn.

@kruumel, jij weet dus ook niet wanneer je bevrucht bent, nou wij dus ook niet, en ik dacht een bepaalde dag maar ik was ook ineens 1 week verder dus wij weten het ook niet.
Nouja het maakt ook niet zoveel uit.

@chelle, ik wil wel bv gaan geven. idd veel mensen stellen die vraag en ik vind het nogal persoonlijk. Als iemand het dan niet doet wat maakt het dan uit. Ik heb wel begrepen dat je dankzij de bv sneller je figuur weer terug hebt, alleen het schijnt wel veel energie te kosten. ach ik zie het wel, als het niet lukt dan is flesvoeding ook prima.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 6:12

@ Happydobby, dat vraagt natuurlijk om een foto van jouw buik :-).

Gelukkig weet je waar je misselijk van word, dat word dus kip ontwijken!

Ik weet ook niet wanneer precies de bevruchting plaats heeft gevonden, ik bleek 1 week vroeger te zijn dan dat wij hadden gedacht, dus kwa planning klopte het niet haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 feb 2011 - 6:17

Chelle, ik ga wel borstvoeding geven. Bij mij heeft bijna niemand daar naar gevraagd, behalve familie. Maar wat je doet is je eigen keuzen en je moet doen waar je je het beste bij voelt. Laat ze allemaal maar praten.
Wel fijn dat het kamertje bijna klaar is. Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Limburg, bij mij hebben ze mijn buik nog nooit op gemeten bij de verloskundige. Maar doe een beetje rustig aan he!

Zo ik heb vandaag voor het laatst gewerkt. Moest van 7 tot 6 en nu heeft mijn lichaam het ook wel even gehad voor vandaag volgens mij. Vanaf nu dus zwangerschapsverlof, dus ga maandag nadat ik naar de verloskundige ben geweest de laatste spulletjes maar eens kopen en het huis denk ik zo wie zo maar eens een grote schoonmaakbeurt geven smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 6:23

@ Smaragdje, lekker zwangerschapsverlof! Ga er maar lekker van genieten en niet te veel doen, rust is belangrijk voor de bevalling en het herstel er na.

Moet je nog veel spulletjes kopen voordat je helemaal klaar bent met de voorbereiding? Ik ga maandag ook spullen bestellen, het lijstje lijkt nooit leeg te komen.

Bij mij meten ze sinds de laatste paar afspraken de maat van mijn buik op, vind het ook wel fijn omdat die niet zo heel groot is/lijkt.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  schuddebuikje za 26 feb 2011 - 7:29

limburg neem je rust als je dat nodig hebt...... doe ik ook. er gebeurt natuurlijk zoveel in je lichaam. dat is niet niks.
ik vind het heerlijk. ff een uurtje op bed.

hier wil ik wel borstvoeding gaan geven... vanmiddag kwam er spontaan al wat uit. doorzichtig vocht.... raar gezich jo. ik heb meteen me vriend geroepen en het laten zien hahahahahah. echt meer kwam er niet uit maar het is dus al op gang. hier heeft helemaal niemand er naar gevraagd of ik borstvoeding ga geven of niet... maar dat maakt me niet uit. ik ga het wel lekker zien hoe het allemaal loopt.

smaragdje..... veeeeeeeeel genieten van je verlof. heerlijk hoor
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Happydobby za 26 feb 2011 - 9:04

@smaragdje, lekker zeg, verlof.

@limburg, ik heb alleen mijn buikschildering, ik denk dat ik mijn vriend deze week even een foto laat maken als ik 20 weken ben.

@schuddebuikje, een vriendin van me had dat ook met haar borsten maar ik had gelezen dat het geen garantie is dat de borstvoeding op gang komt. Mijn borsten zijn wel groter geworden vlgs mijn vriend maar het is geen cupmaat groter haha.

pfff nog 2 uurtjes en dan weer werken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje za 26 feb 2011 - 9:28

@ Limburg, er is niet zo heel veel meer wat ik moet hebben hoor, maar kom steeds nog wel iets tegen waarvan ik denk....dat moet ik nog halen smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 23:00

Goedemorgen meiden,

Vannacht slecht geslapen door nog steeds buikpijn en ook pijn in mijn baarmoeder? Het lijkt net of hij echt naar beneden aan het drukken is. Vanochtend onder de douche dacht ik serieus dat het begin er was maar nu is het gelukkig weer weg getrokken. Wel voelt mijn buik en baarmoeder nog beurs aan. Deze week dus echt vaart achter de laatste dingen zetten.

@ Schuddebuikje, dat is wel er fijn dat je het heerlijk vind om een uurtje op bed te gaan liggen, ik vind het niks, heb dan het gevoel dat ik teveel mis en m’n hoofd blijft druk maar merk dat het wel beter is om te doen i.p.v. op de bank te blijven zitten want daar krijg ik helemaal geen rust.

lijkt me ook raar als je voor het eerst vocht uit je borsten ziet komen, ik heb dat gelukkig nog helemaal niet gehad tijdens mijn zwangerschap. Was het voor jou gisteren de eerste keer?

@ Happydobby, ja laat maar een foto maken als je 20 weken bent. Vind ik leuk om te zien en volgens mij is het later ook leuk om naar terug te kijken als je buik weg is.

Merk je het aan je bh’s dat je borsten zijn gegroeid?

@ Smaragdje, herkenbaar dat je steeds iets tegen komt wat je nog moet halen, heb ik hier ook. Soms best irritant want ik wil alles hebben voordat ik ga bevallen ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 feb 2011 - 23:21

@ Limburg, die kleine van jou moet nog een tijdje blijvenzitten hoor! Maar wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Maar ik wil inderdaad ook alles in huis hebben voor ik beval (eigenlijk onzin natuurlijk, want als ik iets niet heb kan mijn man er ook nog best om). Maar 't is gewoon een gevoel denk ik smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:37

Smaragdje, zo jij lekker verlof. Het schiet al lekker op bij je. Nog even en dan mag je al bevallen.

limburg, dat is minder dat je weer zo last van je buik had. Houdt ook niet op bij je he.

Ik wil ook alles in huis hebben hoor, heb nu alweer een lijstje voor de kruidvat. Als ik straks alles gewassen in de kast heb enzo, de lijst vd kraamzorg nog eens nalopen en dan kom ik vast weer meer tegen. Ben er in ieder geval al achter dat ik nog extra washandjes moet, dat stapeltje is nu erg klein.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 27 feb 2011 - 6:33

@ Woezel, nog even ja...maar wat duren die laatste weken lang :P Vanaf 37 weken mag het thuis he, dus nog tussen een week en 6 weken wachten tot die kleine komt smile Ben vandaag alvast maar bezig gegaan met mijn hele huis te poetsen...hahaha....

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:42

Smaragdje ja die laatste weken duren weer lang hoor. Ga je echt wachten. En helaas duurt het na 40 weken nog veel langer.

Hier vandaag het laatste gewassen en gestreken. Morgen zijn de jongens weer naar school en dan kan ik even neuzen op het kamertje en alles goed in de kasten leggen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 27 feb 2011 - 11:44

Woezel, dan hoop ik dat ik niet over de 40 weken heen ga Wink
Fijn dat nu alles gewassen en gestreken is en morgen is het dus weer rustiger in huis. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan in de vakantie?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 27 feb 2011 - 19:43

Goedemorgen meiden,

Hoe is het met jullie? Vandaag nog plannen? Hier staat het huishouden vandaag op de planning.

@ Smaragdje, ja hij moet nog zeker minimaal 4,5 week blijven zitten tot ik 37 weken ben.

Het is ook onzin dat wij alles zelf in huis willen halen want de mannen kunnen het ook halen en er is ook nog altijd internet maar denk dat je pas rust in je hoofd krijg als je zeker weet dat je het allemaal goed heb geregeld :-).

En ga je vandaag op je eerste verlof dag aan de schoonmaak?

@ Woezel, bij jou blijft het lijstje dus ook alleen maar groeien haha. Ik hoop echt dat dit mijn laatste dingen zijn en dat wil ik deze week allemaal in orde maken na gisteren (wat natuurlijk niks hoef te betekenen).

Zijn beide kids weer opgeknapt? Lekker dat je de babywas helemaal klaar heb, nu lekker weer inrichten!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:28

Zo hier weer even rust in huis. Nadat de jongens weggebracht waren gelijk even een rondje kruidvat gedaan en ook alvast wat maandverband enzo meegenomen. En de luiers, want heb nog een bon dat ik 10 euro retour krijg. En ik heb nog lopen zwijmelen bij een roze badcape maar hem wijs laten liggen. Heb 1 roze, de rest wit en daar doe ik het maar mee.
Thuis nog even wat kleren geordend in de kast en nu moet ik op de bank zitten. Morgen weer even verder rommelen.

Limburg, ja hier bedenk ik ook elke keer wat hoor. Straks kunnen we ook al een keer de muisjes in huis halen Very Happy

Smaragdje, helaas hier de hele vakantie op de bank gezeten met 2 zieke kinderen. Dus ben blij dat het gewone ritme nu weer is begonnen.
Ik hoop dit keer ook een keer voor de uitgerekende datum te bevallen. Maar ja heb het helaas niet zelf voor het zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 27 feb 2011 - 23:08

@ Limburg, ik ben gister al met schoonmaken begonnen, maar doe het in etappes heb ik besloten smile En ben weer eens mijn studieboeken ingedoken dus mijn eerste vrije dag is gelukt om door te komen....hahaha....maar het is inderdaad een fijn gevoel alles in huis te hebben, dus als ik straks naar de verloskundige geweest ben ga ik gelijk even de stad in.

@ Woezel, zijn ze nu weer helemaal opgeknapt? Ik kan mij voorstellen dat het dan fijn is om weer in het normale ritme te zitten.
En over die uitgerekende datums....zijn we inderdaad toch afhankelijk van wat die kleintjes ook willen Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:47

Limburg, dan zal ik je misschien nog wel tegenkomen daar, want ik ben dol op dat ijs. Wij gaan ook altijd in A. Toen ik nog thuis woonde ging ik altijd in G. dat was dichterbij toen. Het is zóo lekker! Je hebt me echt aangestoken, want sinds jij er over bent begonnen heb ik er superveel zin in! Wink (Als je me daar een keer ziet moet je me wel aanspreken he?)

Ik ben niet zo thuis in de campings, maar dat maakt ook niet uit... zo lang ze maar bij je in de buurt zitten dat je er naar toe kunt.

Happydobby, mijn buik begint ook ineens heel hard te groeien, maar wel mooi aan de voorkant, echt zo'n heel klain zwangerschapsbuikje.

Ja, ik dacht ook dat ik op een bepaalde dag mijn eisprong gehad zou moeten hebben (ik voel die niet), maar toen werd ik 4 dagen terug gezet door de vk, dus heb geen idee. Ik weet niet eens meer of we seks gehad hebben op de dag die nu de bevruchtingsdag zou moeten zijn. Maar ja, het maakt ook niet echt uit. Zou leuk zijn als je de datum precies weet, maar dat is zo moeilijk te bepalen.

Smaragdje, lekker hoor verlof... en knap dat je tot 4 weken van te voren hebt doorgewerkt! En dan meteen aan de grote schoonmaak... dat je daar energie voor hebt!
Bij jou wordt het echt spannend, het duurt niet meer lang!

Limburg, ik kan dat ook niet zo goed, effe gaan liggen als je dat nodig hebt. Maar vorige week heeft mn man me naar bed gestuurd op zaterdagmiddag, en dat heeft me echt goed gedaan. Van de hele tijd op de bank hangen word je ook niet beter. Al is het maar een uurtje, maar het is wel goed voor je!

Bij mij staat vandaag ook het huishouden op het programma, ik ben zo'n slechte huisvrouw! Ik ga zometeen beginnen met de keuken, even alle kastjes uitladen en schoonmaken.

Woezel, fijn dat je weer een beetje rust hebt, en tijd voor jezelf. Een week met 2 zieke kindjes thuiszitten is ook niet fijn!

All, wij zijn gisteren babykamers gaan kijken, we hebben een mooie gezien. Mijn man wil nog even op internet kijken, maar waarschijnlijk gaan we dat kamertje bestellen binnenkort. Superleuk om in zo'n winkel rond te neuzen, maar binnenkort gaan we door de week terug. Gisteren was een koopzondag, het was superdruk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: