Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 2:41

Hallo meiden,

Vanochtend met mijn man naar de stad geweest, dat komt echt zelden voor dat we samen gaan. Was even heerlijk om samen weg te zijn. Hebben de kinderwagen besteld, zijn naar de kleine Prenatal geweest hier in de stad i.p.v. naar de warenhuis waar ze ze wel op voorraad hebben en hier niet maar is niet erg, zit ongeveer 4 weken levertijd op en ze garandeerde ons dat hij er dan sowieso is. Het is een zwarte Quinny Speedi geworden. Daarna een cadeautje gekocht voor een verjaardag volgende week en ook nog een computer spel dus mijn man is zoet ;-). Toen vond ik het tijd voor een broodje en wat drinken dus zijn we wezen lunchen.

We zijn bezig met een nieuwe keuken, we hadden er 1 uitgezocht en in laten tekenen maar we hoorde niks meer van ze. Zijn net bij Brugman geweest en geslaagd, hebben daar nu ons nieuwe keuken besteld :-).

N.a.v. de gevraagde foto’s van iedereen, ben ik ook benieuwd hoe oud jullie zijn.

@ Kruumel, gelukkig dat ik niet de enige ben die het miste, had ik eigenlijk ook niet verwacht want vind het wel logisch. Je bent een tijdje druk geweest met regelen en dan is de dag daar en gaat zo snel…. Maar we kunnen nog mooi nagenieten en was voor ons beide echt de mooiste dag, precies zoals we wouden.

Is niet erg dat je achter loopt, iedereen is welkom en het is gezellig. Tegen de tijd zijn er vast wel weer wat andere meiden zodat het geen leegloop is ;-).

Zien andere je buik nu ook? Ik krijg nu pas de vraag of ik zwanger ben, 10 weken geleden vroeg echt niemand het. Alleen mijn buik is niet super groot voor 30 weken dus als ik zeg dat ik nog 10 weken moet zijn ze allemaal verbaasd haha.

Als je ijzer de volgende keer nog zo laag is dan zal je wel ijzertabletten krijgen, als het helpt is het makkelijk opgelost tenminste mijn verloskundige hoopte eigenlijk dat mijn ijzer te laag was want dan waren de klachten makkelijk te verhelpen maar helaas was mijn ijzer heel goed voor een zwangere, ze zijn daar nu nog verbaasd over gezien ik wel de klachten heb.

Jou man denkt dus precies hetzelfde over de kleertjes, hier ook zo in. Hij moet maar niet in de la kijken want ik ben lekker eigenwijs geweest, maar wel alleen in maat 56 zodat iedereen mooi maat 62 kan geven en zien wat mijn smaak is ;-).

Toen ik net zover was als jou had ik ook bijna nog niks gekocht, dat komt daarna vanzelf wel want je heb nog de tijd. Ik heb 1 rompertje in maat 50 gekocht en zelf maat 50/56 gekocht.

Geen dubbeldrank voorlopig meer drinken dan, misschien reageert je maag heftig. Maar wat goed dat je gisteren weer vlees heb gegeten, duidelijke vooruitgang t.o.v. afgelopen weken.

Nee ik heb geen zwangerschapsboek. Ik had wel een boek bij de Prenatal gekocht waar je vragen moet beantwoorden en dat heb ik gedaan tot ik erg ziek werd en toen had ik de puf niet meer om het bij te houden en wou ook niks meer van de zwangerschap weten. Ik krijg wel wekelijks een berichtje via internet met info over de baby.

@ Chelle, leuk een foto! En een mooie foto van jullie, leuk meid!

Maar jij kunt toch hetzelfde werk thuis verrichten als dat je op kantoor verricht of niet?

Jij ook fijn weekend, ga je nog iets leuks doen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:00

Hoe moet ik op dit forum foto's uploaden?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 3:10

Foto's online zetten, bijvoorbeeld bij Photobucket en dan de link kopieren en dan zo [img ]link[/ img] zonder spaties plaatsen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:16

Ik heb de foto's op m'n hyves gezet, en ze vanuit daar geprobeerd te kopieren, ik hoop dat het gelukt is. Ik heb ook trouwfoto's gekozen, omdat dat wel het leukste is!
(ook niet quoten aub, ik haal ze ook weer weg).

Laatst aangepast door Kruumel op zo 13 feb 2011 - 1:08; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Foto's weggehaald)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:24

Oh, ze zijn heel klein geworden. Maar goed dat ik zo veel tijd heb... wat lastig allemaal.

Edit: Heb ik ze aangepast... zijn ze weer heel groot... nou ja, ik haal ze straks toch weer weg.

Laatst aangepast door Kruumel op za 12 feb 2011 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  chipa za 12 feb 2011 - 3:25

@ Limburg: ja, vanwege de laagliggende placenta krijg ik een extra echo met 32 weken. Maar de kans is dus groot dat de placenta de komende weken gewoon meegroeit met de baarmoeder.
Leuk dat jullie voor een kinderwagen geslaagd zijn.
Ik ben trouwens 26 en mijn man is 37.

@all: gelukkig weer aan de beterende hand en ga maandag weer aan het werk. Vandaag het kamertje opgehaald. Volgende week gaan we het in elkaar zetten en het kamertje een beetje inrichten. Ook vandaag de zoogcompressen gekocht. Fijn is anders, maar ach het is niet zo dat het eruit spuit ofzo en er zijn vervelender kwaaltjes lol!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 3:26

@ Kruumel, leuke foto's! Vind het leuk om ook foto's van jullie te zien Very Happy .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:30

Ik ben 28 en mijn man is 30.
(De foto's zijn van anderhalf jaar geleden)

Ik ben niet zo goed in foto's plaatsen heb ik gemerkt... eerst heel klein, nu heel groot.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:42

Limburg, gezellig effe met je man de stad in. Wij gaan ook zelden samen, en als we gaan meestal maar heel effe.

Onze keuken komt ook van Brugman. Ik ben er nog steeds heel blij mee.

Dat is het mooiste he, dat je trouwdag precies was zoals jij en je man het graag wilde, dat was bij ons ook... zó mooi!

Bekenden zien m'n buikje wel... de meeste maken er ook wel een opmerking over, maar buiten heb ik natuurlijk m'n jas aan, en dan zie je het niet. Ik ben ook nog niet zo heel veel buiten geweest natuurlijk.

Ik wist niet of je ijzertabletten mag als je zwanger bent, ik heb die tabletten vroeger wel vaker gehad, van die vieze dikke bruine dingen, bah!

Haha, die mannen...

Ja, daarom valt het ook zo tegen... het gaat zo goed tegenover de laatste weken/maanden. En dan nu ineens dit weer... hopelijk blijft het bij die ene keer. Geen dubbeldrank meer voor mij!

Is dat berichtje van moeders voor moeders, berichtje uit je buik? Dat krijg ik ook elke week op de mail. Ik vind dat wel leuk, en ik kijk ook heel veel op internet.

Chipa, gelukkig gaat het beter met je!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:58

Vooruit hier ook even een foto van mij met de jongste (afgelopen zomer gemaakt).

Ik ben alweer 30.

Wat leuk om van iedereen even een foto te zien. Mooie trouwfoto's allemaal hoor.

Hier vandaag even een rotdag, vanacht slecht geslapen en ben blij als de dag om is. De jongens zitten elkaar ook lekker dwars dus heel gezellig Evil or Very Mad
Dus ga alleen even ego antwoord geven op de vragen die ik zag.
Ik ga elke week naar de fysio voor mijn bekken. Als tegenreactie vh week worden van mijn bekken, is mijn rechterkant te los en dan gaat mijn linkerkant vast zitten. De fysio masseert dus mijn linkerkant los, zodat het wat meer in balans is.

Laatst aangepast door woezel op zo 13 feb 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  chipa za 12 feb 2011 - 4:10

Mooie foto's hoor Kruumel! En woezel wat heb je toch een schattig zoontje. Die blonde haartjes *smelt*
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 4:43

Ik zal onze leeftijd ook even vermelden ;-). Ik ben 25 en mijn man is 30.

Net weer eventjes bezig geweest met de babykamer en zo ook nog even, het begint ergens op te lijken. Helaas zijn vandaag niet het hemeltje en dekens bezorgd, hopelijk maandag, dat zal ook al een heel anders gezicht geven. Merk ook dat ik een mandje te weinig heb besteld, binnenkort maar eens doen alleen jammer dat ik dan zoveel verzendkosten moet betalen :-(.

@ Kruumel, ja nu zijn je foto’s beter te zien en helemaal niet te groot, de mijne hebben volgens mij ook dat formaat.

Als we samen gaan, gaan we ook niet lang naar de stad, echt alleen waar we voor gaan en niks anders en zoals nu met de kinderwagen ook voorbereid anders duurt het te lang ;-).

Wat voor keuken hebben jullie?

Leuk dat bekenden al een buikje gaan zien, maakt je toch trots :-). Morgen heb ik een verjaardag en die mensen heb ik al een tijd niet gezien, ben benieuwd naar hun reactie. Als het goed is is daar ook een zwangere, even vergelijken ;-).

Er is iig wel een medicijnen die je tijdens je zwangerschap mag slikken voor een te laag ijzer, weet alleen niet wat die zijn maar als je de klachten nog heb zal de verloskundige dat de volgende keer ook wel aangeven. En als het erger word, gewoon even bellen en wie weet krijg je ze dan, als het daardoor minder word niet te lang mee wachten.

Ik heb ook producten gehad waar ik erger op reageerde en die heb ik ook lang niet meer gegeten en smaakte ook totaal niet meer, nu eet ik gelukkig eigenlijk weer alles.

Ja dat is van moeders voor moeders, altijd leuk om te zien en S. vind het plaatje erbij ook zo leuk :-).

@ Woezel, jaaaa van jou ook een foto, wat leuk! Wat een schattige krulletjes heeft je jongste zoon, heeft je andere zoon dat ook?

Kan me voorstellen dat je blij bent als de jongens beide op bed liggen en je rustig kan liggen en op tijd naar bed kan. Zal je altijd zien dat ze zo zijn als je een mindere dag heb waardoor je ook minder kan hebben.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:11

Vooruit, hier ook even snel een foto vd oudste. Haal ze wel morgen weer weg.
Ze hebben beide echt heel ander haar. Ben vooral trots op het haar vd jongste. Die gaat wel geregeld naar de kapper nu, maar het gaat echt niet kort hoor.

Eindelijk waren de jongens een beetje rustig. Dus me weer even op de foto's gestord. Loop nog ruim 1 jaar achter en die wil ik graag voor de geboorte in de boeken. Dus alles uitzoeken omdat het overal op de pc staat. Dus nu de rest maar gelijk goed bijhouden Cool

Laatst aangepast door woezel op zo 13 feb 2011 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:26

Ow, wat een lieve foto!!!

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 5:30

@ Woezel, wat een schatje!

Als je met jouw foto's klaar ben, kan je dan voor mij een fotoboek van 2010 maken? Moet foto's sorteren die ik er in wil hebben maar zijn zoveel foto's....
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:33

Helaas limburg, voor 2011 wil ik me ook verdiepen in een fotoboek online. Dus dat is de volgende stap.
Wat een werk he dat uitzoeken. Heb nu alles aardig uitgezocht. Nu alleen mijn mail nog uitpluizen, want daar zitten ook nog genoeg mailtjes met foto's tussen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:33

Limburg, wij hebben een vanille kleur keuken met een zwart/grijs werkblad. Ik heb geen idee of de keuken een naam had of zo. Omdat wij 2 ramen in de keuken hebben hebben wij alleen beneden kastjes, en dan om het hoekje de kookplaat met afzuigkap. Daarnaast is de deur, en daarnaast hebben we een aparte kast voor koelkast met oven-combi erop. Het ziet er vrij strak uit. Ik vind m nog steeds heel mooi.

Wij gaan meestal alleen samen naar de stad als mijn man kleding moet hebben. Dan kopen we wat hij nodig heeft en dan gaan we weer. Soms eten we ook een broodje of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:35

Ik vind fotoboeken maken juist hel leuk!
Ik heb niks meer liggen, alles staat netjes in boeken in de kast. Na elke vakantie ben ik weer blij dat ik een fotoboek mag maken. Ik heb inmiddels 7 30x30 boeken, en 6 20x20 boekjes online gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 5:44

@ Woezel, dat valt me tegen dat je dat niet voor me wilt doen ;-) haha. Voor de bruiloft hadden we ’s avonds veel wegwerpcamera’s, die moet ik nog wegbrengen en dan mag ik ook in gaan plakken.

@ Kruumel, wij maken jaarlijks 1 fotoboek van het hele jaar. Steeds denk ik, ik houd het per mapje bij welke ik in het fotoboek wil maar helaas lukt dat niet :-(.

Wij hebben een wit, hoogglans keuken met een dikwerkblad in de kleur grijs. De keuken is L-vormig. Aan de wand van het gasfornuis hebben we ook geen kastjes en aan de andere kant krijgen we 1 kast boven. En er komt nog een los blok met lades.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:56

Ja, als je kinderen hebt zou ik denk ik ook een album per jaar maken, maar wij maken toch geen foto's, alleen van vakanties. Dus voor ons elke vakantie een album.

Klinkt goed, je keuken!

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 6:03

@ Kruumel, ja ben nog steeds erg blij met de keuken, kan niet wachten tot het juni is.

Even gekeken, ik moet kiezen uit 1851 foto's van 2010 :shock: .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 12 feb 2011 - 6:25

@ Kruumel, ik had een 3d echo van mijn kleine man geplaatst. Maar ook mooie foto’s van jullie!

@ Limburg, zie er inderdaad een beetje tegen op. Ga mij rot vervelen zolang die kleine man er nog niet is denk ik :P Aan de ene kant vind ik het heerlijk hoor om even vrij te zijn, maar aan de andere kant gaat de tijd dan ook langzamer.
Hadden jullie nog niet eerder gekeken voor een kinderwagen? Hoop dat hij er dan inderdaad er is!

@ Chelle, mooie foto’s!

@ Woezel, leuk om een foto van jou en je jongens te zien!

Laatst aangepast door Smaragdje op zo 13 feb 2011 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto's weggehaald)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 za 12 feb 2011 - 6:30

@ Smaragdje, ja we hadden naar kinderwagens gekeken toen we de babykamer gingen kopen maar toen kon ik echt niet langer en hier zitten een paar grote warenhuizen waar ze op voorraad zijn alleen had ik echt geen zin om daar vandaag heen te gaan en dacht dat die hier ook wel zou staan maar niet dus vandaar levertijd. Is niet erg, staat hij ook niet heel de tijd in de weg.

Wat een leuke foto’s! En ook gekozen voor trouwfoto’s :-).

Verlof went best wel, helemaal als je er straks aan toe ben. En wie weet beval je wel eerder waardoor je maar heel kort zonder de baby ben.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 12 feb 2011 - 6:36

@ Limburg, ja deze foto's zijn het meest recent volgens mij :P

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Chelle za 12 feb 2011 - 8:07

@ kruumel, mooie foto's zeg!!! Mooie meid ben je en ook zo'n mooie jurk!

@ Chipa, fijn dat je weer wat beter bent. Maandag lekker weer aan de arbeid... altijd leuk toch!? Laughing
Laat jij ook even het resultaat van de kamer zien aan ons??

@ Woezel! Jij ook leuke foto! Nog even en je (rot)dag is voorbij. Lekker weer je bedje in en morgen fris weer op! Je hebt wel hele leuke knullen hoor! En nu krijg je een meisje toch?? Heb beetje last van zwangerschapsvergeetachtigheid..

@ Limburg, Leuk een keuken!!! Ik wil ook zo graag een nieuwe keuken maar zit er gewoon even nu niet in voor ons.... Had een mooie gezien bij de ikea! Ik zou ook een hoogglans witte willen hebben. Had hem al helemaal uitgekozen! haha!! Maar wanneer komen ze jouw keuken plaatsen?? En eindelijk een kinderwagen besteld. Leuke vooruitzichten dus! Nu maar hopen dat de kinderwagen inderdaad optijd wordt geleverd...

@ Smaragdje, Wauw! Wat een sprookjesfoto's van jou zeg! Echt mooi zeg! En wat zal je het koud gehad hebben daar in de sneeuw! haha!!

Ik ga zo maar even heerlijk met manlief All You Need is Love kijken!! Jaja, hij kijkt niet eens verplicht mee maar vind het zelf ook nog eens leuk! We kijken dat ook altijd met kerst avond samen. Zo leuk!

Oh, even op verzoek van Limburg nog wat info; Ik ben 28, mijn man is 41.

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: