Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

+8
Curious
Melis_je
CrazyGrace
Blond
Caro
Error
Bliss
Sweety
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Blond wo 13 apr 2011 - 9:18

Guattari schreef:Weet je dat het bij een man die jou ook leuk vindt vaak niets uitmaakt wat je openingszinnen zijn. Naja, in die illusie leef ik, nadat ik dit tijdens een stapavondje ging testen met een vriendin. Dan moet dus wel eenmaal het oogcontact zijn gelegd, maar als een man jou ook ziet staan, kan je dus echt al een gesprek beginnen met de meest achterlijke uitspraken. We gingen het beiden bij een paar mannen testen met de walgelijke openingszin: "De narcissen doen het goed hè dit jaar!" Hier kwamen dus serieus gewoon gesprekken uit voort.;-)
lol!
Die ga ik onthouden!

Ik vind de tips van Noa ook erg bruikbaar! En ik ga dit topic voor interessante tips in de smiezen houden, want ik heb ook een beetje een crush en dan weet ik misschien ook eens hoe ik dat ga aanpakken... scratch
(Want net als jij heb ik 10 kilo teveel, en ben ik ook geen flirtkampioen!)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  CrazyGrace do 14 apr 2011 - 4:24

Tip 1: laat negatieve gedachtes thuis:
je bent niet 10 kilo te zwaar, maar 10 kilo extra knap
je bent niet geen flirtkampioen, je bent aandoenlijk flirtonhandig
Oftewel; als jij jezelf niet zou willen versieren, waarom zou hij het dan doen?
Zie de schoonheid in jezelf.

Tip 2:

Zorg ervoor dat je kleding aanhebt waarin jij je goed, op je gemak en aantrekkelijk in voelt. Draag dat sexy lingeriesetje; niet zodat je gelijk je kleren uit kan trekken, maar zodat jij weet hoe verleidelijk je eruit ziet onder je kleding. Je zult zien dat je er zelfverzekerder uitziet en aantrekkelijker wordt voor de man. Vergeet ook niet je hakken, hiervan ga je vrouwelijker lopen.

Tip 3:

Na het eerste oogcontact met je 'crush' is een praatje maken de volgende stap.

Situatie 1: de kroeg
Gaat hij drank halen, dan is jouw glas ook leeg.
Barmedewerkers zijn over het algemeen langzaam, wat jou tijd geeft om naast hem aan de bar te hangen, zonder jouw of zijn vrienden erbij. Lach, zwier je haar, knipper je ogen en zeg gewoon eens "Hoi". Als hij jou interessant vindt, komt er ofwel gelijk een gesprek of later diezelfde avond.
Ook een goede is: als degene achter de bar zijn bestelling opneemt, ook jouw bestelling erbij te gooien.
Ten eerste trek je zo zijn aandacht met je 'durf'.
Ten tweede weet hij gelijk wat je drinkt, zodat hij dat later kan nabestellen om zo jouw aandacht te krijgen.
Ten derde zal hij zeker te weten een opmerking maken (waarschijnlijk mbt wie dat gaat betalen).
Mocht dit laatste niet het geval zijn en hij is te verslagen om iets te zeggen, stop dan het bedrag van jouw bestelling in zijn handen en zeg "breng je het ook zo naar me toe, ik sta daar".
Mocht dat niet werken, dan is het in ieder geval een toffe actie en geeft je zelfvertrouwen een boost. En wie weet kan een vriend van hem er wel om lachen en komt het drankje brengen
:-)

Situatie 2:Het werk
Ga naast hem zitten tijdens de lunch/in de bus van het bedrijfsuitje
Relaties op dezelfde afdeling zijn tricky. Collega's roddelen, houden niet van kleffe koppels en als het uit gaat, zie je hem nog elke dag.
Toch kan flirten op het werk prima, tijdens de (rook)pauze's, vrijdagmiddagborrels enzovoorts. Het voordeel is, je kent elkaar en kan om te beginnen simpelweg een gesprek aanknopen over werk.
Andere afdelingen in een groter bedrijf zijn lastiger, maar ook daar is een oplossing voor. Oogcontact, zwieren met het haar, knipperen met de ogen en lonken over de lunchpakketjes. Het is zeker een begin.
Toch ga eens bij zijn collega's zitten onder het mom van 'interne bedrijfsintegratie'. Doe dit echter alleen als je ook echt oprecht geïnteresseerd in andere kan zijn.
Ga anders eerst je 'crush' begroeten. Een simpele hoi, of hoe gaat het. Werken hier ook al. Op een later moment kan je gewoon bij hem in de lift staan en een gesprek voeren.

Tip 4: Vergeet niet te glimlachen
Een glimlach is vriendelijk, open en geeft je een aantrekkelijk zelfvertrouwen.
Zo ziet hij dat je vriendelijk bent en geïnteresseerd.
Vergeet ook niet dat, als je iemand leuk vind, je automatisch die persoon gaat spiegelen, je hoofd schuin gaat houden en met je haren speelt. Verzet je hier niet tegen. Mannen leren in flirtcursussen en van vrienden dat dit de 'hints' zijn die vrouwen geven. Dit zijn ook de enige hints die mannen kunnen lezen als in "ze zou weleens kunnen flirten".

Tip 5: Na het eerste contact is het aan te raden om een vage, maar duidelijk vermomde opmerking te plaatsen.
Stel; je hebt het over gitaarspelen gehad, omdat hij in een bandje speelt. Het kan zijn dat hij of jij het over andere bandjes hebben gehad of dat hij enkel heeft gehad dat zijn band weleens optreedt. Zeg dan op het einde van het gesprek: "Goh, als die band speelt, geef dan een seintje. Ik ben benieuwd" of "Als je weer eens moet spelen, bel me dan. Zou graag komen kijken."
Dit werkt ook voor het topic films: "Als die film draait in de bioscoop, moeten we er eens naartoe" of "Ik heb die film trouwens thuis op dvd, als je hem een keer wilt zien"
Of het topic feestjes: "Als er weer zo'n feest is, laat het me weten" of "De volgende keer als je weer eens daar bent, sms me dan."

Op deze manier laat je gelijk weten dat je interesse hebt om hem nog eens te zien in een andere setting, als in: een date.

Tip 6: geef je echte nummer
Ondanks dat het stressvol is te wachten totdat hij belt of smst. Een man moet toch een man zijn, en wilt daarvoor zelf die "eerste" stap zetten. Deze stap is uiteraard niet de eerste, aangezien jij hiervoor al 5 tips heb uitgevoerd. Je hebt de 'crush' echter zo gemanipuleerd dat zijn interesse in je is ontstaan/gegroeid en hij een mogelijkheid heeft gevonden om je mee uit te vragen.

Als hij niet gelijk je nummer heeft gevraagd en jij het niet zomaar durft te geven. Wacht dan totdat je hem weer tegenkomt en zeg dan "En weet je al wanneer er weer zo'n feest is?" of "En wanneer moet je weer optreden?" Zo volgt automatisch weer een gesprek. Grijp dit aan om een potentiële date te plannen.

Tip 7: wacht niet tot de derde date om met hem te zoenen.
Als je hem leuk genoeg vind voor een derde date, dan wil je hem uiteraard ook zoenen. Dus doe dit!
Als je hem niet leuk genoeg vind om te zoenen, plan er ook geen derde date mee.


Gloria, ik hoop dat je aan deze tips een beginnetje heb. Flirten is lastig als je erover nadenk, maar iedereen flirt automatisch als ze iemand leuk vinden. En bedenk wel dat hij bijna 10 jaar ouder is, hij zal niet zo snel verwachten dat hij een kans maakt bij zo'n leuke meid als jou. Jij bent voor hem een catch!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:34

CrazyGrace schreef:Tip 1: laat negatieve gedachtes thuis:
je bent niet 10 kilo te zwaar, maar 10 kilo extra knap
je bent niet geen flirtkampioen, je bent aandoenlijk flirtonhandig
Oftewel; als jij jezelf niet zou willen versieren, waarom zou hij het dan doen?
Zie de schoonheid in jezelf.

Tip 2:

Zorg ervoor dat je kleding aanhebt waarin jij je goed, op je gemak en aantrekkelijk in voelt. Draag dat sexy lingeriesetje; niet zodat je gelijk je kleren uit kan trekken, maar zodat jij weet hoe verleidelijk je eruit ziet onder je kleding. Je zult zien dat je er zelfverzekerder uitziet en aantrekkelijker wordt voor de man. Vergeet ook niet je hakken, hiervan ga je vrouwelijker lopen.

Tip 3:

Na het eerste oogcontact met je 'crush' is een praatje maken de volgende stap.

Situatie 1: de kroeg
Gaat hij drank halen, dan is jouw glas ook leeg.
Barmedewerkers zijn over het algemeen langzaam, wat jou tijd geeft om naast hem aan de bar te hangen, zonder jouw of zijn vrienden erbij. Lach, zwier je haar, knipper je ogen en zeg gewoon eens "Hoi". Als hij jou interessant vindt, komt er ofwel gelijk een gesprek of later diezelfde avond.
Ook een goede is: als degene achter de bar zijn bestelling opneemt, ook jouw bestelling erbij te gooien.
Ten eerste trek je zo zijn aandacht met je 'durf'.
Ten tweede weet hij gelijk wat je drinkt, zodat hij dat later kan nabestellen om zo jouw aandacht te krijgen.
Ten derde zal hij zeker te weten een opmerking maken (waarschijnlijk mbt wie dat gaat betalen).
Mocht dit laatste niet het geval zijn en hij is te verslagen om iets te zeggen, stop dan het bedrag van jouw bestelling in zijn handen en zeg "breng je het ook zo naar me toe, ik sta daar".
Mocht dat niet werken, dan is het in ieder geval een toffe actie en geeft je zelfvertrouwen een boost. En wie weet kan een vriend van hem er wel om lachen en komt het drankje brengen
:-)

Situatie 2:Het werk
Ga naast hem zitten tijdens de lunch/in de bus van het bedrijfsuitje
Relaties op dezelfde afdeling zijn tricky. Collega's roddelen, houden niet van kleffe koppels en als het uit gaat, zie je hem nog elke dag.
Toch kan flirten op het werk prima, tijdens de (rook)pauze's, vrijdagmiddagborrels enzovoorts. Het voordeel is, je kent elkaar en kan om te beginnen simpelweg een gesprek aanknopen over werk.
Andere afdelingen in een groter bedrijf zijn lastiger, maar ook daar is een oplossing voor. Oogcontact, zwieren met het haar, knipperen met de ogen en lonken over de lunchpakketjes. Het is zeker een begin.
Toch ga eens bij zijn collega's zitten onder het mom van 'interne bedrijfsintegratie'. Doe dit echter alleen als je ook echt oprecht geïnteresseerd in andere kan zijn.
Ga anders eerst je 'crush' begroeten. Een simpele hoi, of hoe gaat het. Werken hier ook al. Op een later moment kan je gewoon bij hem in de lift staan en een gesprek voeren.

Tip 4: Vergeet niet te glimlachen
Een glimlach is vriendelijk, open en geeft je een aantrekkelijk zelfvertrouwen.
Zo ziet hij dat je vriendelijk bent en geïnteresseerd.
Vergeet ook niet dat, als je iemand leuk vind, je automatisch die persoon gaat spiegelen, je hoofd schuin gaat houden en met je haren speelt. Verzet je hier niet tegen. Mannen leren in flirtcursussen en van vrienden dat dit de 'hints' zijn die vrouwen geven. Dit zijn ook de enige hints die mannen kunnen lezen als in "ze zou weleens kunnen flirten".

Tip 5: Na het eerste contact is het aan te raden om een vage, maar duidelijk vermomde opmerking te plaatsen.
Stel; je hebt het over gitaarspelen gehad, omdat hij in een bandje speelt. Het kan zijn dat hij of jij het over andere bandjes hebben gehad of dat hij enkel heeft gehad dat zijn band weleens optreedt. Zeg dan op het einde van het gesprek: "Goh, als die band speelt, geef dan een seintje. Ik ben benieuwd" of "Als je weer eens moet spelen, bel me dan. Zou graag komen kijken."
Dit werkt ook voor het topic films: "Als die film draait in de bioscoop, moeten we er eens naartoe" of "Ik heb die film trouwens thuis op dvd, als je hem een keer wilt zien"
Of het topic feestjes: "Als er weer zo'n feest is, laat het me weten" of "De volgende keer als je weer eens daar bent, sms me dan."

Op deze manier laat je gelijk weten dat je interesse hebt om hem nog eens te zien in een andere setting, als in: een date.

Tip 6: geef je echte nummer
Ondanks dat het stressvol is te wachten totdat hij belt of smst. Een man moet toch een man zijn, en wilt daarvoor zelf die "eerste" stap zetten. Deze stap is uiteraard niet de eerste, aangezien jij hiervoor al 5 tips heb uitgevoerd. Je hebt de 'crush' echter zo gemanipuleerd dat zijn interesse in je is ontstaan/gegroeid en hij een mogelijkheid heeft gevonden om je mee uit te vragen.

Als hij niet gelijk je nummer heeft gevraagd en jij het niet zomaar durft te geven. Wacht dan totdat je hem weer tegenkomt en zeg dan "En weet je al wanneer er weer zo'n feest is?" of "En wanneer moet je weer optreden?" Zo volgt automatisch weer een gesprek. Grijp dit aan om een potentiële date te plannen.

Tip 7: wacht niet tot de derde date om met hem te zoenen.
Als je hem leuk genoeg vind voor een derde date, dan wil je hem uiteraard ook zoenen. Dus doe dit!
Als je hem niet leuk genoeg vind om te zoenen, plan er ook geen derde date mee.


Gloria, ik hoop dat je aan deze tips een beginnetje heb. Flirten is lastig als je erover nadenk, maar iedereen flirt automatisch als ze iemand leuk vinden. En bedenk wel dat hij bijna 10 jaar ouder is, hij zal niet zo snel verwachten dat hij een kans maakt bij zo'n leuke meid als jou. Jij bent voor hem een catch!
Wow wat een verhaal en wat een tips! Heb je dit echt zo even uit je mouw geschud, of ook delen van internet geplukt? Alleen het dikgedrukte vind ik een beetje engig overkomen, krijg daar gelijk beelden bij dat het te opdringerig is als hij je niet leuk vindt.... Of dat hij kan denken van: jemig, als ze nu al zo opdringerig is en alles wilt weten, hoe moet dat zijn als ik een relatie met haar heb?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  CrazyGrace do 14 apr 2011 - 4:37

O, dat dikgedrukte bedoelde ik op een grappige manier. Weet je wel met een glimlach en een sparkel in je ogen. Het ligt uiteraard hoe je het brengt, als je het gewoon geïnteresseerd vraagt, denk ik niet dat het opdringerig overkomt.

En ik heb het niet van internet geplukt. Enkel uit jarenlange verslaving aan meidenbladen Wink
Bij mij werken de tips iig.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Melis_je do 14 apr 2011 - 4:54

Wat een superpost, CrazyGrace! Ik zeg: sticky!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 5:32

Gloria schreef:
Noa schreef:Ik denk dat iedere man zich sowieso gevleid voelt als een vrouw toenadering zoekt! Het is voor iedereen leuk om te merken dat iemand je leuk vindt, of je diegene nou zelf ook leuk vindt of niet.
Denk je? Ik denk meteen dat iemand me dan een nerd vindt en me daarna elke keer gaat uitlachen als we elkaar zien.

Haha! Ik denk dit ook altijd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Curious do 14 apr 2011 - 6:04

Wat een tips allemaal,
Ik zeg: doe eens simpel, wat heb je te verliezen?!?!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Merai do 14 apr 2011 - 8:25

Volgens mij begin ik een beetje in de gaten te krijgen wie je voorheen was en als ik gelijk heb dan zeg ik: Weg met die waanideeën smile je bent een ontzettend mooie, slimme, sterke vrouw en mannen mogen in hun handjes knijpen als jij interesse in ze hebt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:28

@ Merai: nou, ik herken mezelf niet in jouw beschrijving, dus je zit vast fout :P. Dm me maar even, ben ook benieuwd naar jou!

Wat een lieve woorden van jullie. Zo helpen jullie me echt weer terug in het flirt- en datezadel. Heel veel van jullie lessen herinner ik me weer; ik was ze gewoon vergeten. Ook wat Curious zegt is belangrijk: wat heb je te verliezen? Tja, mijn waardigheid denk ik, maar who cares about that!! :P

Wow, Crazy Grace, wat een document! Ik denk niet dat ik alles gebruik, maar veel van wat je zegt is goed om te weten. Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Janelie vr 15 apr 2011 - 0:31

Gloria schreef:@ Merai: nou, ik herken mezelf niet in jouw beschrijving, dus je zit vast fout :P. Dm me maar even, ben ook benieuwd naar jou!

Wat een lieve woorden van jullie. Zo helpen jullie me echt weer terug in het flirt- en datezadel. Heel veel van jullie lessen herinner ik me weer; ik was ze gewoon vergeten. Ook wat Curious zegt is belangrijk: wat heb je te verliezen? Tja, mijn waardigheid denk ik, maar who cares about that!! :P

Wow, Crazy Grace, wat een document! Ik denk niet dat ik alles gebruik, maar veel van wat je zegt is goed om te weten. Thanks!

Ik ben net zo'n schijterd hoor, maar je waardigheid verlies je echt niet als je een leuke versierpoging doet. Die verlies je pas als je er maar achteraan blíjft lopen. Het enige wat je kan gebeuren is een deukje in je ego toch? Ik ben benieuwd!

Verder heb ik geen (andere) tips, ben er zelf ook heel slecht in!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:47

Caro schreef:Zeg, Gloria, idioot mens. Ga jij eens snel je niet van die gekke dingen in je hoofd halen. Wat nu bakvis? Wat nu 10 kilo teveel en al die andere gekke dingen die jij je in je hoofd haalt. Heb je er al eens bij nagedacht dat het bij hem niet eens in zijn hoofd zou opkomen dat zon lief, gek, slim jong ding hém leuk zou vinden?

Nee dus. Dus práát gewoon met die kerel.... Van praten ga je niet dood. Vergeet al die rare theorieën over hard to get en nog meer van die onzin. Je gevoel, daar moet je op af gaan...


Zo. Bam Wink. En morgen ga ik je even mailen vanaf mijn werkmail dus check je junkmail!

Ps: ik vind het leuk voor je Very Happy
BOEM!
Nog geen mail gehad, darling. Wel verstuurd? Geen haast hoor smile.
Dankjewel voor je lieve woorden, wat een heerlijk pep-up-talk van jou. Ik had inderdaad nog niet bedacht dat hij andersom weleens kan denken: wat moet zo'n ding nou met zo'n ouwe man als ik. Goeie! En de theorieën beginnen al te verdwijnen. Komt door de zon denk ik :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 0:52

Janelie schreef:Ik ben net zo'n schijterd hoor, maar je waardigheid verlies je echt niet als je een leuke versierpoging doet. Die verlies je pas als je er maar achteraan blíjft lopen. Het enige wat je kan gebeuren is een deukje in je ego toch? Ik ben benieuwd! Verder heb ik geen (andere) tips, ben er zelf ook heel slecht in!
Ja, dat is het ook, die deuk in je ego. Maar die moet lang niet zo belangrijk zijn als de evt. kans op succes en anders gewoon een leuke tijd. Dusse, alles opzij en gaan! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Prosecco vr 15 apr 2011 - 19:49

_Chance schreef:
Guattari schreef:Weet je dat het bij een man die jou ook leuk vindt vaak niets uitmaakt wat je openingszinnen zijn. Naja, in die illusie leef ik, nadat ik dit tijdens een stapavondje ging testen met een vriendin. Dan moet dus wel eenmaal het oogcontact zijn gelegd, maar als een man jou ook ziet staan, kan je dus echt al een gesprek beginnen met de meest achterlijke uitspraken. We gingen het beiden bij een paar mannen testen met de walgelijke openingszin: "De narcissen doen het goed hè dit jaar!" Hier kwamen dus serieus gewoon gesprekken uit voort.;-)
lol!
Die ga ik onthouden!


Andersom werkt dat toch net zo goed? Als een jongen echt leuk is maakt het toch niet zo veel uit wat hij zegt want dan volgt er toch wel een praatje. Althans, zo werkt dat bij mij.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:13

Een nare vent mét een slechte openingszin daarentegen.......... Moet ineens denken aan een behaarde oude vunzige man die naar mij toekwam en zei: "ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.'' *griezelll*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  RYW vr 15 apr 2011 - 22:26

Ieuw!

Of die ene kerel die tegen me zei 'jeeezes, jij bent echt mijn droomvrouw!' dus ik vertelde 'm dat ik bezet was. Toen draaide hij zich naar mijn vriendin en zei 'jeeezes, jij bent echt mijn droomvrouw!' Precies hetzelfde! Hahaha Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Bliss zo 17 apr 2011 - 5:39

Haha RYW, wat erg!

Gloria, zijn er al ontwikkelingen?? Ik weet zeker wie jij voorheen was en ik kan je zeggen dat al die onzekerheid écht niet nodig is. You're a catch! Zo, steek die maar in je zak Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 4:30

Gloria schreef:
Janelie schreef:Ik ben net zo'n schijterd hoor, maar je waardigheid verlies je echt niet als je een leuke versierpoging doet. Die verlies je pas als je er maar achteraan blíjft lopen. Het enige wat je kan gebeuren is een deukje in je ego toch? Ik ben benieuwd! Verder heb ik geen (andere) tips, ben er zelf ook heel slecht in!
Ja, dat is het ook, die deuk in je ego. Maar die moet lang niet zo belangrijk zijn als de evt. kans op succes en anders gewoon een leuke tijd. Dusse, alles opzij en gaan! :-)

You go girl!! cheers
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 22:15

Bliss schreef:Gloria, zijn er al ontwikkelingen?? Ik weet zeker wie jij voorheen was en ik kan je zeggen dat al die onzekerheid écht niet nodig is. You're a catch! Zo, steek die maar in je zak Wink
Ahhh, wat lief smile ik hoop dat je gelijk hebt, zelf zie ik het niet zo.

Er zijn overigens nog geen ontwikkelingen. Ik werk deze maand maar twee dagen p.w., dus de kans om hem te zien is heel klein. Volgens mij gaat 'ie ook niet altijd in het restaurant eten, dus ik zie 'm gewoon niet. En die band speelt ook maar één keer per maand. Maar ik heb wel geduld hoor :-).

O.a. door dit topic is de spanning minder voor mij (so thanks!!), ik heb nu meer een 'schijt-aan'-houding. Mijn vriendin wil wat regelen voor me trouwens, maar ik heb gezegd dat ik er dan niets van wil weten. Het moet spontaan zijn, ik ben echt een loser met daten, brrrr. Als er vorderingen zijn, kom ik dat wel even melden ;-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum