Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ja slim toch?Reva schreef:WhahahahaSjaantje schreef:Mijn bed roept ook. Maar ik heb de slaapkamerdeur dichtgedaan en nou hoor ik hem niet meer
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Mijn bed roept ook. Maar ik heb de slaapkamerdeur dichtgedaan en nou hoor ik hem niet meer
Whahaha
Gast- Gast
Ik duik er ook lekker in! Fijne avond nog dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Slaap lekker Merai!
Alex, wanneer begint je therapie eigenlijk?
Boh... ik heb me toch een honger... Heb net al braaf een appel gegeten maar volgens mij heb ik er alleen maar méér honger van gekregen
Sjaantje schreef:Boh... ik heb me toch een honger... Heb net al braaf een appel gegeten maar volgens mij heb ik er alleen maar méér honger van gekregen
Appel kan trek opwekken he
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Bitterkoek_ schreef:Jeueueueueueujjjj!!!! Wat een topdag heb ik gehad!
Vertel..Wou dat ik die eens had!
Ik.heb een date gehad. We hebben eerst gelunched en.daarna op een kleedje.op het strand gezeten. En toen zijn we nog gaan wandelen in de stad en daarna zijn we wat gaan eten. maar al met al klikte het zo.goed.
Gast- Gast
Nou, dat had je ook wel eens eerder mogen zeggen! Misschien gooi ik er nog wel een banaantje achteraan, of is dat ook niet verstandig?Reva schreef:Appel kan trek opwekken heSjaantje schreef:Boh... ik heb me toch een honger... Heb net al braaf een appel gegeten maar volgens mij heb ik er alleen maar méér honger van gekregen
Bitterkoek, wat leuk dat je het zo leuk hebt gehad! Al plannen voor een vervolgdate? Of ben ik nu te voorbarig?
Sjaantje schreef:
Weet ik nog niet, ik krijg daar nog bericht over. En ik heb eerst nog een gesprek met een sociotherapeut over de doelen die ik wil stellen.
Gast- Gast
Nou Lexie, dan lees ik het binnenkort wel zover je ons op de hoogte wilt houden, natuurlijk.
Echt, ik vind het supergoed van je dat je je problemen zo aan gaat pakken! Het zal niet makkelijk zijn, absoluut niet... maar waar een wil is, is een weg. En ik (wij!) sta(an) achter je
Echt, ik vind het supergoed van je dat je je problemen zo aan gaat pakken! Het zal niet makkelijk zijn, absoluut niet... maar waar een wil is, is een weg. En ik (wij!) sta(an) achter je
Sjaantje schreef:Nou, dat had je ook wel eens eerder mogen zeggen! Misschien gooi ik er nog wel een banaantje achteraan, of is dat ook niet verstandig?Reva schreef:Appel kan trek opwekken heSjaantje schreef:Boh... ik heb me toch een honger... Heb net al braaf een appel gegeten maar volgens mij heb ik er alleen maar méér honger van gekregen
Bitterkoek, wat leuk dat je het zo leuk hebt gehad! Al plannen voor een vervolgdate? Of ben ik nu te voorbarig?
We hebben wel al plannen voor een.vervolgdate maar we weten nog niet wanneer die gehouden gaat worden.
Gast- Gast
Spannend, Bitterkoek!
Hoop dat jullie een leuke tijd tegemoet gaan
Hoop dat jullie een leuke tijd tegemoet gaan
Heb helaas niemand in de aanbieding, Reev Bovendien, als het een leukerd zou zijn, zou ik hem zelf houden
Toch (ook) nog mensen wakker hier
Ik verveel me, maar wil nog niet gaan slapen What to do..
Ik verveel me, maar wil nog niet gaan slapen What to do..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier hetzelfde, Kaboutertje... zit ondertussen een online spelletje te doen want het is behoorlijk rustig geworden inmiddels. Heb je nog iets leuks te vertellen?
Sjaantje schreef:Hier hetzelfde, Kaboutertje... zit ondertussen een online spelletje te doen want het is behoorlijk rustig geworden inmiddels. Heb je nog iets leuks te vertellen?
Wat voor spelletje ben je aan het spelen? Of ik iets leuks te vertellen heb, let me think
Ik ben heel blij met mijn "nieuwe" haar, heb er zaterdag extensions (matten) in laten zetten en ben er heel blij mee ! Verder hopelijk morgen weer helemaal beter zodat ik de deur weer uit kan
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ennnnnnnnnnnnnnnn... we gaan verder in het nachtcafé!
Goedemorgen!
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb vandaag de eerste twee uur vrij, dus ga dadelijk even afwassen en dan nog wat forummen. Om 9 uur moet ik op het gemeentehuis zijn om mijn vriend en mij definitief in de gemeente in te schrijven (wat een gedoe als Nederlander in België, ben al twee weken bezig ons in te schrijven in de gemeente) en daarna door naar m'n werk, waar ik dan rond 10 uur half 11 ben denk ik.
Vanavond gaan we de aanhanger leeghalen. Die ligt nu vol met brandhout dat we gisteren hebben gehaald. En verder weet ik 't nog niet, zien we morgenavond wel. Er is in ieder geval nog genoeg te doen.
Ik heb vandaag de eerste twee uur vrij, dus ga dadelijk even afwassen en dan nog wat forummen. Om 9 uur moet ik op het gemeentehuis zijn om mijn vriend en mij definitief in de gemeente in te schrijven (wat een gedoe als Nederlander in België, ben al twee weken bezig ons in te schrijven in de gemeente) en daarna door naar m'n werk, waar ik dan rond 10 uur half 11 ben denk ik.
Vanavond gaan we de aanhanger leeghalen. Die ligt nu vol met brandhout dat we gisteren hebben gehaald. En verder weet ik 't nog niet, zien we morgenavond wel. Er is in ieder geval nog genoeg te doen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen!
Tentamen, rondleiding (=werk) en er komt een vriend langs! Yeah!
Gast- Gast
Ik ga zo douchen met mijn dochter, aankleden, dochter naar het kdv brengen en naar de fietsenmaker om het kinderzitje voor achterop te laten bevestigen. Verder weet ik nog niet, misschien ga ik even sporten.
Gast- Gast
Nou, we gaan toch niet overstappen op Amsterdam hoor, ik heb het voor elkaar
Over 20 minuutjes moeten we weg en ik voel de tranen nu al achter mijn ogen prikken.
Over 20 minuutjes moeten we weg en ik voel de tranen nu al achter mijn ogen prikken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: