Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Ik ga zo douchen met mijn dochter, aankleden, dochter naar het kdv brengen en naar de fietsenmaker om het kinderzitje voor achterop te laten bevestigen. Verder weet ik nog niet, misschien ga ik even sporten.
Ken je die zitjes dat je een mini zadeltje hebt aan het stuur? Dus tussen je benen als het ware? Dat vind ik zo ideaal en gezellig.
Goedemorgen trouwens allemaal.
VC: probeer ook te genieten nog even!
Gast- Gast
Hellow!!
VC Zag je berichtje net!! Gelukkig dat het allemaal meeviel! en natuurlijk heel veel succes vandaag!! Het zal niet makkelijk zijn voor je
VC Zag je berichtje net!! Gelukkig dat het allemaal meeviel! en natuurlijk heel veel succes vandaag!! Het zal niet makkelijk zijn voor je
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben toch nog een dagje thuis. ben wel naar mijn werk gegaan maar toen ik daar was kwam mijn ontbijt er weer uit. Dus toch maar weer naar huis gegaan om nog een extra dagje uit te zieken. Iedereen vraagt nu aan me of ik zwanger ben... Kan dat als je ongesteld bent en geen pil of iets dergelijks gebruikt..
@VC veel succes en sterkte vandaag! hoe is het met de arm van je zoontje?
@VC veel succes en sterkte vandaag! hoe is het met de arm van je zoontje?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik moet straks naar het ziekenhuis (= mijn werk) naar de arbeidsgeneesheer. Die gaat bekijken of ik weer aan het werk kan/mag en indien ik weer mag beginnen, of ik dat dan wel alweer fulltime mag. Dus ik ben heel benieuwd.
Heb gisteren ook nog een auto-ongeluk gehad, beh! Mijn auto staat nu in de garage, ik hoop dat hij snel gemaakt kan worden.
Ik moet straks naar het ziekenhuis (= mijn werk) naar de arbeidsgeneesheer. Die gaat bekijken of ik weer aan het werk kan/mag en indien ik weer mag beginnen, of ik dat dan wel alweer fulltime mag. Dus ik ben heel benieuwd.
Heb gisteren ook nog een auto-ongeluk gehad, beh! Mijn auto staat nu in de garage, ik hoop dat hij snel gemaakt kan worden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@VC: Sterkte vandaag meid!
@Snoes: Auto ongeluk, dat klinkt niet goed . Lichamelijk niets aan overgehouden?
Ik ga vandaag niet veel doen, beetje huishouden en vanavond naar de bioscoop met een vriendin.
@Snoes: Auto ongeluk, dat klinkt niet goed . Lichamelijk niets aan overgehouden?
Ik ga vandaag niet veel doen, beetje huishouden en vanavond naar de bioscoop met een vriendin.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heb je zelf niets overgehouden aan het ongeluk Snoes?
Poisongirl- Kletskop
Die choleratrein rijdt niet, seinstoring!! We komen te laat
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, heb er zelf gelukkig niets aan overgehouden, buiten het feit dat ik behoorlijk in shock was.
Maar mijn auto staat nu dus bij de garage, ze moeten wachten tot de expert is lagnsgeweest voor ze hem kunnen maken. Ik ben gelukkig niet in fout, maar het is wel vervelend.
Ik heb nu een vervangauto gekregen, maar de kans is groot dat ik die maar tot morgenavond heb, en dan zit ik dus zaterdag zonder auto. Ik hooooop dat ik hem tot zaterdag mag houden, zodat ik wel gewoon naar de meeting kan!!
Maar mijn auto staat nu dus bij de garage, ze moeten wachten tot de expert is lagnsgeweest voor ze hem kunnen maken. Ik ben gelukkig niet in fout, maar het is wel vervelend.
Ik heb nu een vervangauto gekregen, maar de kans is groot dat ik die maar tot morgenavond heb, en dan zit ik dus zaterdag zonder auto. Ik hooooop dat ik hem tot zaterdag mag houden, zodat ik wel gewoon naar de meeting kan!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
VC Balen zeg!
Poisongirl- Kletskop
En conducteurs die amper Nederlands kunnen en me dus niet begrijpen zijn ook pure horror
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee dat meen je niet VC
Ik duim voor je dat die snel gaat rijden!!!
Ik duim voor je dat die snel gaat rijden!!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Alex schreef:Ik ga zo douchen met mijn dochter, aankleden, dochter naar het kdv brengen en naar de fietsenmaker om het kinderzitje voor achterop te laten bevestigen. Verder weet ik nog niet, misschien ga ik even sporten.
Ken je die zitjes dat je een mini zadeltje hebt aan het stuur? Dus tussen je benen als het ware? Dat vind ik zo ideaal en gezellig.!
Nee, ken ik niet! Had ik eerder moeten weten
Goeiemorgen trouwens!
VC, heel veel sterkte vandaag!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Die choleratrein rijdt niet, seinstoring!! We komen te laat
Oooh nee, dat meen je niet! Wat klote, net nu!
Gast- Gast
Hoi Lily
Poisongirl- Kletskop
Echt ideaal die zadeltjes. Mijn oppaskindje zit er nu nog op haha (is al 5).
VC: Wat klote. Hoelaaat vliegen ze?
Poison: beterschap! Ik zit half opgeknapt op mn werk
VC: Wat klote. Hoelaaat vliegen ze?
Poison: beterschap! Ik zit half opgeknapt op mn werk
Gast- Gast
Thanks Reva! Ook ziek geweest begrijp ik?
Poisongirl- Kletskop
VC, denk je dat je het nog haalt? En hoelaat vliegen ze?
Snoes, wat erg zeg een ongeluk, maar fijn dat je zelf niks hebt. Dat is toch het belangrijkste he
Snoes, wat erg zeg een ongeluk, maar fijn dat je zelf niks hebt. Dat is toch het belangrijkste he
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Thanks Reva! Ook ziek geweest begrijp ik?
Ja, maar hermine koorts meer gelukkig. Gewapend met neusspray, ibuprofen, keelspray, ibuprofen, Citrosan, vitamine c tabletten en die bekende buisjes ossillococum of weet ik veel Whaha, heeft t volgens mij niet erg doorgezet. Wel nog witte stippen in mn keel en ik klink als een vent van85 op een slechte dah, haha.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben even koffiemax kijken want Tim komt er praten over zn nieuwe single met Monique hihi. dus ben straks weer terug
Ik ben even koffiemax kijken want Tim komt er praten over zn nieuwe single met Monique hihi. dus ben straks weer terug
Gast- Gast
ik denk tim van di-rect (is tenminste de eerste de me te binnen schiet, die is solo gegaan)
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: