Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hoe ging het Lexie?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Mijn mama komt zo!!
En dan hebben we misschien zelfs even tijd om naar de Gamma te gaan en een bankje te kopen voor m'n tuintje! Joepie!
En vanavond gaan we naar het concert van Jamiroquai samen, dus dat is super leuk.
Alleen hoop ik dat ik me dan iets beter voel want het gaat tot nu toe de hele dag nog niet al te best: Misselijk, hoofdpijn, nekpijn, rugpijn, beginnende ooronsteking, en ook nog ongesteld. Maar gelukkig dus wel vrolijk!
Stiekem een klein beetje heel erg veel jaloers op jou en je moeder
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Hoe ging het Lexie?
Ging wel goed. Ik hoefde gelukkig niet op de weegschaal. Er is een behandelplan, ik begin in de eerste fase groep, omdat er nog een wachtlijst is voor de behandeling die ik moet gaan krijgen. Het is een therapievoorbereidende groep, dus ter voorbereiding op de tweede fase.
Gast- Gast
Ging het goed?Anousch schreef:Hoi meiden
hier ben ik weer, heb net foto's gemaakt van een meisje!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
En wat is het verschil qua behandeling tussen de eerste en tweede dan, Lex? En was je uitslag goed?
Gast- Gast
Sweety schreef:Ging het goed?Anousch schreef:Hoi meiden
hier ben ik weer, heb net foto's gemaakt van een meisje!
Jawel! zitten aantal mooie tussen!
Gast- Gast
Ik vind de post trouwens stom.
Jeanette heeft donderdagavond zegels van de plus opgestuurd, en ze zijn er nog steeds niet dus die zullen wel kwijt zijn :S want zolang kan het nooit duren lijkt mij
Jeanette heeft donderdagavond zegels van de plus opgestuurd, en ze zijn er nog steeds niet dus die zullen wel kwijt zijn :S want zolang kan het nooit duren lijkt mij
Gast- Gast
welk bankje wil je marin?
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Reva schreef:En wat is het verschil qua behandeling tussen de eerste en tweede dan, Lex? En was je uitslag goed?
Eerste is puur ter voorbereiding op, voor herkenning, begrip en steun van je groepsgenoten. Fase 2 is een meerdaagse behandeling (4 dagen in de week).
Uitslag van het bloedprikken was er nog niet, zal volgende keer wel aan de orde komen (of niet, als het goed was).
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik vind de post trouwens stom.
ben je fotograaf?
remover27- Fluisteraar
Ik ben al 3 dagen ziek en ik vind het niet meer leuk, dat verplichte binnenzitten
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
remover27 schreef:Anousch schreef:Ik vind de post trouwens stom.
ben je fotograaf?
Hobby!
Gast- Gast
Ik heb weekend! Van school dan, werk gaat wel gewoon door.
Net de laatste presentatie van dit kwartiel gehad en die hebben we gehaald met een 7, dus dat is weer in de pocket.
Net de laatste presentatie van dit kwartiel gehad en die hebben we gehaald met een 7, dus dat is weer in de pocket.
Gast- Gast
Anousch schreef:remover27 schreef:Anousch schreef:Ik vind de post trouwens stom.
ben je fotograaf?
Hobby!
leuk wil weleens iets van je zien!
Mijn vriend doet dit ook als hobby namelijk dus ben altijd geïnteresseerd in dit soort dingen.
remover27- Fluisteraar
remover27 schreef:Anousch schreef:remover27 schreef:Anousch schreef:Ik vind de post trouwens stom.
ben je fotograaf?
Hobby!
leuk wil weleens iets van je zien!
Mijn vriend doet dit ook als hobby namelijk dus ben altijd geïnteresseerd in dit soort dingen.
Zal je wel ff pmen!
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Ik ben al 3 dagen ziek en ik vind het niet meer leuk, dat verplichte binnenzitten
Ik ken het
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb voor koninginnedag zo`n bloemenoorbel gekocht.. :-)
Een wat
Gast- Gast
een bloeme noorbel hahaha
Pff zit lekker thuis lekker niets doe dagje en dan vrijdag even naar school verjaardag vieren en dan een weekend van 5 dagen en het weekend erna weer 1 van 5 dagen. Wat heb je het soms toch zwaar als student.
Pff zit lekker thuis lekker niets doe dagje en dan vrijdag even naar school verjaardag vieren en dan een weekend van 5 dagen en het weekend erna weer 1 van 5 dagen. Wat heb je het soms toch zwaar als student.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik zag laatst iemand met 2 van die oorbellen in dat was niet heel mooi. een beetje too much
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: