Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Helloow Donnaa!
VC, da's zéker veel geld en daarvoor zou ik ook niet apart reizen!
VC, da's zéker veel geld en daarvoor zou ik ook niet apart reizen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nope, dus nu ga ik lekker lijdzaam afwachten tot ik een mailtje krijg
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vanavond nog iets leuks gedaan?
Ik wilde een foto van m`n haar maken voor jullie, maar het lijkt op alle foto`s veel donkerder dan dat het is ..
Morgen bij daglicht een foto maken lijkt me een beter idee..
Ik wilde een foto van m`n haar maken voor jullie, maar het lijkt op alle foto`s veel donkerder dan dat het is ..
Morgen bij daglicht een foto maken lijkt me een beter idee..
Gast- Gast
Euhm, ik heb de ogen uit mijn kop gejankt vanavond, nu gaat het wel weer.
Maar je haar is dus donkerblond geworden?
Maar je haar is dus donkerblond geworden?
Goedenavond dames
Wat een gedoe allemaal zeg met die complete badkamer renovatie. Die gasten vandaag aangesproken op het feit dat ze gewoon de deur open laten en dan naar een andere woning gaan of gaan eten.
Kreeg gister eind van de dag eindelijk m'n chemisch toiletje, was die vies! en zat geen gebruiksaanwijzing bij. Vandaag een hele nieuwe gekregen.
Twijfel ook nog of ik wel de goede vloertegels heb gekregen.. Hoop dat ze het nog kunnen achterhalen, want vrijdag word de vloer getegeld!
Ben vanaaf maar naar m'n vriend gegaan en blijf een aantal dagen weg, werd gek thuis.
Wat een gedoe allemaal zeg met die complete badkamer renovatie. Die gasten vandaag aangesproken op het feit dat ze gewoon de deur open laten en dan naar een andere woning gaan of gaan eten.
Kreeg gister eind van de dag eindelijk m'n chemisch toiletje, was die vies! en zat geen gebruiksaanwijzing bij. Vandaag een hele nieuwe gekregen.
Twijfel ook nog of ik wel de goede vloertegels heb gekregen.. Hoop dat ze het nog kunnen achterhalen, want vrijdag word de vloer getegeld!
Ben vanaaf maar naar m'n vriend gegaan en blijf een aantal dagen weg, werd gek thuis.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb even snel teruggelezen, maar daar is niks mis mee toch?
Jaa ik ben idd donkerblond.. Ik weet nog niet of ik er highlights in doe..
Jaa ik ben idd donkerblond.. Ik weet nog niet of ik er highlights in doe..
Gast- Gast
Donnaa, ik ben benieuwd! Zit morgen waarschijnlijk de hele dag aan het forum vastgeplakt (nou ja, éérst uitslapen!) dus ik zie de foto wel voorbij komen
ExpressoB, dat klinkt allesbehalve leuk!
VC, we wachten lijdzaam met je mee... verzacht dat iets?
ExpressoB, dat klinkt allesbehalve leuk!
VC, we wachten lijdzaam met je mee... verzacht dat iets?
Wellicht dat jullie het verlossende antwoord voor me hebben? Want ik blijf twijfelen....
De zon komt op de voorruit opzetten rond vijf uur in de middag en verdwijnt pas op het moment dat de zon ondergaat. Ik vind zon best lekker, maar niet als ik 's avonds wil relaxen en tv wil kijken. En daarnaast vind ik het vervelend dat het in de zomer boven de 30 graden wordt in huis en hoop het met rolgordijnen iets tegen te kunnen gaan.
Toen ik mijn moeder vertelde een rolgordijn voor de voorruit te willen, zei ze me dat ik dan ook gelijk voor het zijraam een rolgordijn moest doen. Ik heb op dat moment haar argumenten aangehoord en hiermee ingestemd. Maar nu de man van het opmeten bijna langskomt, begin ik te twijfelen. Want is het wel nodig?
Dus aan jullie de vraag of jullie het nodig vinden, om welke reden dan ook. De zon schijnt namelijk op de voorruit en niet op het balkon. Daar is hij op dat moment al weg. En als ik in de woning van de buurman zou wonen, dan zou het echt nodig zijn. Maar volgens mij is het niet nodig om nu ook het zijraam te voorzien van een rolgordijn.... Twijfel, twijfel, twijfel...
De zon komt op de voorruit opzetten rond vijf uur in de middag en verdwijnt pas op het moment dat de zon ondergaat. Ik vind zon best lekker, maar niet als ik 's avonds wil relaxen en tv wil kijken. En daarnaast vind ik het vervelend dat het in de zomer boven de 30 graden wordt in huis en hoop het met rolgordijnen iets tegen te kunnen gaan.
Toen ik mijn moeder vertelde een rolgordijn voor de voorruit te willen, zei ze me dat ik dan ook gelijk voor het zijraam een rolgordijn moest doen. Ik heb op dat moment haar argumenten aangehoord en hiermee ingestemd. Maar nu de man van het opmeten bijna langskomt, begin ik te twijfelen. Want is het wel nodig?
Dus aan jullie de vraag of jullie het nodig vinden, om welke reden dan ook. De zon schijnt namelijk op de voorruit en niet op het balkon. Daar is hij op dat moment al weg. En als ik in de woning van de buurman zou wonen, dan zou het echt nodig zijn. Maar volgens mij is het niet nodig om nu ook het zijraam te voorzien van een rolgordijn.... Twijfel, twijfel, twijfel...
Gast- Gast
Neuh, is ook niets mis mee, behalve dan dat ik al ga huilen als ik de naam van mijn oom hoor Schaam me nu al dood dat ik morgen en plein public ga janken. Gelukkig heb ik nog een hele grote zonnebril.
Ik zou het denk ik gewoon doen. Mocht je om wat voor reden dan ook ooit dat raam af willen dekken kan dat. Daarbij ook al staat de zon er niet op het helpt altijd iets als je die dingen dicht doet als het warm is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nou gewoon niet doen ABE, wat kan jou het nou schelen of een ander het nodig vind, jij woont er toch.
ABE, ik denk dat het in jouw huissie wel mooi is om beide ramen van rolgordijnen te voorzien, voor de continuïteit bedoel ik dan. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat financieel minder leuk is (weet zo even niet meer hoe groot dat zijraam precies is?)
Wat waren mams' argumenten om het wel te doen?
En wat zijn jouw twijfels om het niet te doen?
VC, ik denk dat het op Schiphol wel vaker gebeurt dat mensen staan te janken hoor Hoef je je niet voor te schamen! Waar gaan ze heen?
Wat waren mams' argumenten om het wel te doen?
En wat zijn jouw twijfels om het niet te doen?
VC, ik denk dat het op Schiphol wel vaker gebeurt dat mensen staan te janken hoor Hoef je je niet voor te schamen! Waar gaan ze heen?
Fairytale; Dat is ook de enige reden waarom ik het zou willen doen. Maar ik vraag me af of het nodig is. En waarom zou ik dan ook niet gelijk de balkondeur en raam ernaast doen?
VC; Heerlijk ander antwoord dan Fairytale. En daar heb je gelijk in. Ik hoef het niet te doen, omdat een ander zegt dat ik het moet doen. Maar het was in principe wel een goed idee. Tot ik begon te twijfelen of de zon daar wel opkomt. Beetje jammer, deze twijfel. (Vernamelijk veroorzaakt door een spaarpotje dat ik steeds meer zie slinken. )
VC; Heerlijk ander antwoord dan Fairytale. En daar heb je gelijk in. Ik hoef het niet te doen, omdat een ander zegt dat ik het moet doen. Maar het was in principe wel een goed idee. Tot ik begon te twijfelen of de zon daar wel opkomt. Beetje jammer, deze twijfel. (Vernamelijk veroorzaakt door een spaarpotje dat ik steeds meer zie slinken. )
Gast- Gast
Maar ik vind huilen zo stom.
Oh god, daar denk je op zo`n moment echt niet aan hoor..
Ik kwam toen aan in Toronto en toen stond mijn neefje daar, met een oranje pet op en oranje t-shirt aan, want NL moest die dag de halve finale spelen.. Ik heb gejankt als een klein kind
Ik kwam toen aan in Toronto en toen stond mijn neefje daar, met een oranje pet op en oranje t-shirt aan, want NL moest die dag de halve finale spelen.. Ik heb gejankt als een klein kind
Gast- Gast
Jaa, ik hoop dat ik een foto kan maken waarop de kleur goed uit komt..Sjaantje schreef:Donnaa, ik ben benieuwd! Zit morgen waarschijnlijk de hele dag aan het forum vastgeplakt (nou ja, éérst uitslapen!) dus ik zie de foto wel voorbij komen
Wij hebben trouwens bijna dezelfde bril haha, zie ik net in dat andere topic!
Gast- Gast
Aww, Donnaa, dat is dan ook wel echt überschattig. Daar zou iedereen om gaan huilen.
Gast- Gast
VC; Huilen mag best. Gewoon doen als je er behoefte aan hebt. En inderdaad, op Schiphol zullen ze er niet raar van staan kijken. Dat doen er meer mensen, daar is het volgens mij de uitgelezen plek voor. Wel waterproof mascara gebruiken he.
Gast- Gast
Whahaha straks is die Joris Linssen van Hello, goodbye er ook
Ik moet gewoon weer huilen als ik aan dat moment denk haha.. Ik weet zeker dat mijn moeder een hele dag loopt te huilen als ze haar kleinzoon eindelijk een keertje gaat zien.. :-)
Gast- Gast
Als je moet huilen, moet je huilen, geeft toch niet.
Nou inderdaad, vind het leuk een nieuwe badkamer te krijgen maar wat een gedoe! Doodvermoeiend ook! etc..
Nou inderdaad, vind het leuk een nieuwe badkamer te krijgen maar wat een gedoe! Doodvermoeiend ook! etc..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
VeryCherry schreef:Whahaha straks is die Joris Linssen van Hello, goodbye er ook
Wie weet! Er zijn nieuwe afleveringen in de maak toch?
Gast- Gast
Oh nee toch?! Ik wil echt echt echt echt echt niet op tv komen. Die paar keer in de krant was al erg genoeg...
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: