Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Wow.. Ik heb mooie enkellaarsjes op MP staan en nu krijg ik ineens een bod van €50..
Met een mail erbij van een meisje die ze erg graag wil hebben omdat ze voor een belangrijk diner mooie laarsjes nodig heeft en ze die niet kan vinden in haar maat. Ze vraagt of ik ze wil vasthouden tot volgende week..
Ik weet niet of ik het moet geloven hahaha.. Vind het nogal wat om zo €50 te bieden
Met een mail erbij van een meisje die ze erg graag wil hebben omdat ze voor een belangrijk diner mooie laarsjes nodig heeft en ze die niet kan vinden in haar maat. Ze vraagt of ik ze wil vasthouden tot volgende week..
Ik weet niet of ik het moet geloven hahaha.. Vind het nogal wat om zo €50 te bieden
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb nergens last van..Lily schreef:het valt me nu eigenlijk op dat de tijden van het forum niet kloppen :S bij gisteren staat er ook vandaag maar dan bv vandaag 14.30.
Bij mij staat hij normaal.
Gast- Gast
Ik heb er ook geen last van.
Misschien dat ik dan toch volgende week wat kan gaan drinken
Wij sluiten om 5 uur dat weet ik wel..
Misschien dat ik dan toch volgende week wat kan gaan drinken
Wij sluiten om 5 uur dat weet ik wel..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen, alles goed hier?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Wow.. Ik heb mooie enkellaarsjes op MP staan en nu krijg ik ineens een bod van €50..
Oh das wel vreemd. Maa als ze zo belangrijk zijn kan ze ze toch ook nu wel betalen? Of alvast de helft, dan weet je dat het goed zit.. Wel relaxt als je er 50 euro voor zou krijgen!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou ze voor de zekerheid vasthouden, Donnaa. € 50,- is niet verkeerd!
Lekker bezig, VC! Ik ben ook druk bezig, met het aquarium dat is zo'n rotklus.
Ik heb het zo koud.
Lekker bezig, VC! Ik ben ook druk bezig, met het aquarium dat is zo'n rotklus.
Ik heb het zo koud.
Gast- Gast
Zo ik ben er ook weer eventjes..
*bibber bibber*
Ze hebben 2 openklap raampjes bij ons eruit gehaald (komt straks dubbelglas in)
Dus het waait hier nu lekker door
Zit met een jasje aan en een sjaal om
*bibber bibber*
Ze hebben 2 openklap raampjes bij ons eruit gehaald (komt straks dubbelglas in)
Dus het waait hier nu lekker door
Zit met een jasje aan en een sjaal om
Gast- Gast
Ik voel me echt zo'n poetsmiep nu. Maar ik heb even pauze genomen voor een sigaretje en een beker chocomel. En ik baal dat ik nog niks van mijn vriend heb gehoord... Oeh, een aquarium schoonmaken is echt een k-klusje, mijn broertje schoof dat vroeger altijd op mij af.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Marie, ze krijgt pas volgende week salaris, daarom vraagt ze of ik ze vast wil houden..
Ik hou ze sowieso wel vast, maar ik ben benieuwd of het echt is, haha..
Ze heeft me nu haar adres ook al gestuurd en ze zegt erbij dat ze mijn bankgegevens zal verwijderen als ze het bedrag overgemaakt heeft..
Ik hou ze sowieso wel vast, maar ik ben benieuwd of het echt is, haha..
Ze heeft me nu haar adres ook al gestuurd en ze zegt erbij dat ze mijn bankgegevens zal verwijderen als ze het bedrag overgemaakt heeft..
Gast- Gast
Zou wel fijn zijn Donnaa. Toch weer €50,-
En waarom doe je je haar niet licht maken dan?
Lekker koud dus bij je Patriesje.
Lekker koud dus bij je Patriesje.
Sweety- Ratel
Omg, we gaan morgen met de trein naar Schiphol, ik kan mee met 40% korting, zaterdag alles uitgezocht zodat we niet over hoeven te stappen, gaat mijn schoonzusje het nóg een keer uitzoeken. Ze zat nota bene náást me toen ik het op had gezocht :S
Nou Donnaa, dan zou ik maar eventje vasthouden die laarsjes. Mocht het toch een grap zijn kun je ze altijd nogmaals op marktplaats zetten..
En nu ga ik hier weer vandaan, moet nu echt nog leren, ben jaloers op SuS die dus al klaar is met leren.. Nu ik nog!
En nu ga ik hier weer vandaan, moet nu echt nog leren, ben jaloers op SuS die dus al klaar is met leren.. Nu ik nog!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Sweety schreef:Zou wel fijn zijn Donnaa. Toch weer €50,-
Ja, zoveel hebben ze niet eens gekost
Ik heb haar adres gegoogled en het klopt. Op dat adres zit een pensioenbedrijf wat overeenkomt met haar achternaam.. Nou goed, dan geloof ik het maar en hoop ik op €50 over een paar dagen
Ik moet m`n haar ontkleuren als ik het weer lichter wil en dat is zo`n werk..
Gast- Gast
Dat is wel heel irritant VC!
Donnaa, ik zou het ook nog even afwachten, 50 euro is natuurlijk mooi mee genomen. Hoeveel vroeg je er voor dan?
Donnaa, ik zou het ook nog even afwachten, 50 euro is natuurlijk mooi mee genomen. Hoeveel vroeg je er voor dan?
Nja, ik voel me echt een onnozele gans die niks op kan zoeken ofzo :S
Goedemorgen allemaal!
@Donnaa I zou ze ook vasthouden. Maar zomaar 50 euro bieden is wel veel (afhankelijk van hoe ze er uit zien en hoeveel je vraagt natuurlijk) enne, haren gewoon weer lekker licht doen, is lekker zomers toch?
@Donnaa I zou ze ook vasthouden. Maar zomaar 50 euro bieden is wel veel (afhankelijk van hoe ze er uit zien en hoeveel je vraagt natuurlijk) enne, haren gewoon weer lekker licht doen, is lekker zomers toch?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat is fijn dat dat allemaal klopt. Ik zal met je mee hopen
Aha... Dat klinkt inderdaad als veel werk van je haar. Maar ja.. Als je het wel weer een tijd licht houdt en je wilt het graag.
Aha... Dat klinkt inderdaad als veel werk van je haar. Maar ja.. Als je het wel weer een tijd licht houdt en je wilt het graag.
Sweety- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Hmm ik ben ff aan het googelen, maar het lijkt erop dat je inderdaad meerdere keren een bon kunt krijgen voor hetzelfde feit. Maar ik zou me ook behoorlijk genaaid voelen. En enorm balen dat ik zo stom ben geweest om die pas niet neer te leggen. Maar ja, niets aan te doen. Je kunt altijd proberen bezwaar aan te tekenen met een kopie van beide bonnen én je parkeervergunning. Misschien dat je daar nog iets mee bereikt. NIet geschoten is altijd mis.Flinder schreef:@sweety: ik denk dat alles gewoon open is, de meeste mensen werken toch ook gewoon die dag?
@vergeet-me-nietje: ja, ik was ook zo verbaasd en boos dat het twee bonnen waren. Ik ga doordeweeks altijd op de fiets naar mijn werk en gebruik auto alleen voor langere afstanden (in het weekend vaak). Het aantal bonnen had dus behoorlijk op kunnen lopen, want ik zie mijn auto niet vanaf mijn huis. Toevallig moest ik gister even weg met de auto. Stomme gemeente!
Wat lief dat je het hebt gegoogeld Ik gok ook dat er dan niet veel meer aan te doen is, behalve dan dat dit me dus nooit meer gaat overkomen ;-) Ga toch een brief schrijven, dat twee keer hetzelfde feit toch wel een beetje naar is! Wie weet...
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Is inderdaad niet leuk als je schoonzus naast je zit met opzoeken en dat ze het nu nog een keer gaat uitzoeken.VeryCherry schreef:Nja, ik voel me echt een onnozele gans die niks op kan zoeken ofzo :S
Sweety- Ratel
Bah! Ik haat bezuinigingen! Nu ook al op mijn werk...
Ja 2x gedragen en verder echt perfect.. Ik ben altijd super zuinig op m`n schoenen, maar ik vind het dus idd ook erg hoog om dat ineens te bieden.. Maargoed, haar gegevens enzo kloppen allemaal en het is zo te zien ook niet de minste buurt, dus het is mij wel prima..Poisongirl schreef:Goedemorgen allemaal!
Ik denk idd dat ik m`n haar maar weer lichter ga doen.. Het is veel werk, maar dan heb ik er wel de hele zomer plezier van..
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: