Dagcafé
+30
Moezie
Merai
Snoes
ExpressoB
Zwoesj
Curious
M_as
Laquisia
Kaboutertje
remover27
Zwerver
Feline
May
Bimbam
Poisongirl
Jeanette
Sweety
Marie
Minx
Chocolate Cookie
Flinder
Mida4you
Lejow
Burn
VeryCherry
Suus
Qiara
Toet
Sjaantje
Jordana
34 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, op die manier. Ik dacht dat je je vriend belooft had het gister schoon te maken en dat vervolgens niet gedaan is....nee dan vind ik de reactie van je vriend niet terecht. Per direct gaan schoonmaken als hij erom vraagt...je bent toch geen sloof?
Gast- Gast
Lejow schreef:Moggeee!! Nog even om terug te komen op de Prinsessen trouwjurk. Er stond geen precieze prijs bij, alleen dat de jurk 'onder de 1400 dollar is'. Dus opzich, valt dat nog mee hahaha
Holy cow! Da's niet veel geld HEBBEEEEEEEEEEEEEEEN!!
VC, fornuis flink gepoetst, zie ik in de gauwigheid hieronder staan? Is de ruzie met je vriend nu ook weer bijgelegd?
Ik ben er gelijk weer vandoor, want kleine prinses is net weer wakker geworden na 3,5 (!!) uur slapen (en ja haar tante heeft ook heerlijk een paar uurtjes op de bank gelegen met de tv aan en de ogen gesloten ) Kom straks wel weer verder kletsen, maar zal pas vanavond worden.
Fijne middag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nee inderdaad, ik kreeg er ook zo'n huishoudster-gevoel bij. Maar nu blinkt ie weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn, ik hoop dat je vriend wel wat vrolijker is als ie straks thuis komt. En anders: niet gaan smeken/slijmen hoor!
Gast- Gast
Neuh, dat was ik ook niet van plan hoor, om te gaan smeken. En als het goed is, is hij vanavond toch naar mijn broertje en ben ik lekker alleen thuis
Ik heb twee functies gezien die mij aanspreken in hetzelfde bedrijf...het zijn twee dezelfde functies, secretaresse. Ik denk voor een andere afdeling maar ik moet wel mailen naar hetzelfde e-mail adres.
Is het gek als ik op die 2 vacature's reageer?
Is het gek als ik op die 2 vacature's reageer?
Gast- Gast
Nee hoor, dat lijkt mij helemaal niet zo raar Storm
Vind ik ook niet raar hoor Storm.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Storm, kun je dan niet beter één brief schrijven voor beide vacatures? Het gaat toch om dezelfde functie en je kan er dan gewoon bij zetten dat je reageert op die twee.
Gast- Gast
Mijn mama komt zo!!
En dan hebben we misschien zelfs even tijd om naar de Gamma te gaan en een bankje te kopen voor m'n tuintje! Joepie!
En vanavond gaan we naar het concert van Jamiroquai samen, dus dat is super leuk.
Alleen hoop ik dat ik me dan iets beter voel want het gaat tot nu toe de hele dag nog niet al te best: Misselijk, hoofdpijn, nekpijn, rugpijn, beginnende ooronsteking, en ook nog ongesteld. Maar gelukkig dus wel vrolijk!
En dan hebben we misschien zelfs even tijd om naar de Gamma te gaan en een bankje te kopen voor m'n tuintje! Joepie!
En vanavond gaan we naar het concert van Jamiroquai samen, dus dat is super leuk.
Alleen hoop ik dat ik me dan iets beter voel want het gaat tot nu toe de hele dag nog niet al te best: Misselijk, hoofdpijn, nekpijn, rugpijn, beginnende ooronsteking, en ook nog ongesteld. Maar gelukkig dus wel vrolijk!
Gast- Gast
Elodie schreef:Storm, kun je dan niet beter één brief schrijven voor beide vacatures? Het gaat toch om dezelfde functie en je kan er dan gewoon bij zetten dat je reageert op die twee.
Dit dus..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gezellig Marin. Je krijgt alles in 1 x nu met je misselijkheid enz.. Heb je daar altijd last van tijdens je ongesteldheid?
Ik zou vanavond gaan klimmen maar ik ga niet. Heb echt last van mijn spieren in mijn armen.. En ook van mijn knie. Misschien even gaan zwemmen.
Ik zou vanavond gaan klimmen maar ik ga niet. Heb echt last van mijn spieren in mijn armen.. En ook van mijn knie. Misschien even gaan zwemmen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
+1toetje_ schreef:Elodie schreef:Storm, kun je dan niet beter één brief schrijven voor beide vacatures? Het gaat toch om dezelfde functie en je kan er dan gewoon bij zetten dat je reageert op die twee.
Dit dus..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Sweety schreef:Gezellig Marin. Je krijgt alles in 1 x nu met je misselijkheid enz.. Heb je daar altijd last van tijdens je ongesteldheid?
Nee van ongesteld heb ik altijd alleen beetje buikpijn. Misselijk heb ik gewoon elke ochtend, word van de misselijkheid vaak wakker maar nu blijft 't beetje lang hangen. En hoofdpijn, nekpijn, rugpijn heb ik gewoon op 'slechte' dagen. Ben echt helemaal stijf van m'n stuitje tot nekwervels. En ooronsteking krijg ik ook een keer in de paar maanden. Dus helaas komt alles net tegelijk, maar 't is niet geheel onbekend bij mij helaas
Gast- Gast
Ik lees dit nu pas nadat ik 2 verschillende e-mails heb gestuurd. Maar dit had ik misschien beter kunnen doen ja...toetje_ schreef:Elodie schreef:Storm, kun je dan niet beter één brief schrijven voor beide vacatures? Het gaat toch om dezelfde functie en je kan er dan gewoon bij zetten dat je reageert op die twee.
Dit dus..
Gast- Gast
Storm, ik heb toen gewoon twee verschillende brieven gestuurd en per functie specifiek gezegd wat mij daar leuk aan lijkt.
Gast- Gast
Ja dat heb ik nu ook gedaan. Maar het zijn dezelfde functies, voor verschillende afdelingen.
Gast- Gast
Nou dan lijkt het me ook wel prima, want de brieven gaan misschien eerst naar P&O maar daarna naar de afdelingsmanagers meestal, dus komen ze alsnog bij verschillende mensen terecht.
Gast- Gast
Hahahah, normaal vind ik dit soort dingen ontzettend flauw. En dat is deze ook, maar stiekem wel grappig.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: