Vreemd bultje binnekant lip.
+3
Monte
Gizmo
Toet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vreemd bultje binnekant lip.
Hoi!
Ik heb sinds een tijdje een klein bultje aan de binnenkant van mijn onderlip. Het ziet er een beetje uit als een gerstekorrel. Het is niet echt pijnlijk, kan ook niet kapot en komt elke keer opzetten als ik niet lekker in m'n vel zit en stress heb. Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik heb op gezocht op internet maar ik kom steeds op aften en een koortslip uit, maar ik weet zeker dat dit het niet is. Naar de dokter gaan voor zoiets kleins is een beetje onbenullig toch?
Ik heb sinds een tijdje een klein bultje aan de binnenkant van mijn onderlip. Het ziet er een beetje uit als een gerstekorrel. Het is niet echt pijnlijk, kan ook niet kapot en komt elke keer opzetten als ik niet lekker in m'n vel zit en stress heb. Heeft iemand enig idee wat dit is? Ik heb op gezocht op internet maar ik kom steeds op aften en een koortslip uit, maar ik weet zeker dat dit het niet is. Naar de dokter gaan voor zoiets kleins is een beetje onbenullig toch?
Gast- Gast
Re: Vreemd bultje binnekant lip.
heb ik ook wel eens gehad, ging vanzelf ook weer weg. Wist niet of het nu een puist was of iets dergelijks, maar met een beetje purol was het snel weer weg.
Gast- Gast
Een stresspukkel?
Ik heb het aan de binnenkant van mijn lip en bij mijn oog. Als ik niet lekker in mijn vel zit, te druk ben, moe en liever wil slapen buien etc, een bult bij mijn oog en een soort pukkel aan de binnenkant van mijn lip. Wanneer ik weer rustig ben is het weer weg.
Ik heb het aan de binnenkant van mijn lip en bij mijn oog. Als ik niet lekker in mijn vel zit, te druk ben, moe en liever wil slapen buien etc, een bult bij mijn oog en een soort pukkel aan de binnenkant van mijn lip. Wanneer ik weer rustig ben is het weer weg.
Gast- Gast
Ik zou niet weten wat het is maar ik vraag me af waarom het onbenullig is om hiermee naar de dokter te gaan.
Oke je hebt er geen last van, maar het is wel iets wat er niet hoort. Ik zou het gewoon doen.
Oke je hebt er geen last van, maar het is wel iets wat er niet hoort. Ik zou het gewoon doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ ABE, ja, zoiets lijkt het wel. Alleen ik vind het zo apart dat het in mijn mond zit. En inderdaad, als ik me weer goed voel dat is het weer weg. Vaak na een nacht goed slapen al.
@ Toetje. Je hebt gelijk, het hoort inderdaad niet. Misschien is toch wel verstandig om het even te laten zien.
@ Toetje. Je hebt gelijk, het hoort inderdaad niet. Misschien is toch wel verstandig om het even te laten zien.
Gast- Gast
Het zit ín m'n mond hé Lijkt me niet echt lekker haha.Zero schreef:heb ik ook wel eens gehad, ging vanzelf ook weer weg. Wist niet of het nu een puist was of iets dergelijks, maar met een beetje purol was het snel weer weg.
Gast- Gast
Bij twijfel even bellen met de HA. Daar zijn ze voor hoor. Wel zorgen dat er dan een pukkeltje zit, anders is het zo jammer.
Gast- Gast
Hahaha, inderdaad. Moet ik even goed inplannen
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Het zit ín m'n mond hé Lijkt me niet echt lekker haha.Zero schreef:heb ik ook wel eens gehad, ging vanzelf ook weer weg. Wist niet of het nu een puist was of iets dergelijks, maar met een beetje purol was het snel weer weg.
ja ik lees het nu ook, ik bedoelde geen purol, ik bedoelde dat andere spul... dat mondwater spul wat bacteriën enzo tegen gaat...
Gast- Gast
Is het misschien een afte?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien vitamine C tekort. Vitamine C helpt ook je weerstand te verhogen en tijdens momenten van stres e.d. wordt de weerstand meestal iets lager en moet je dus meer vitamines innemen. Het kan geen kwaad om eens van die compleet vitamines te nemen(ik heb zelf altijd de compleet kauwvitaminen van davitamon, dan krijg ik alles naar binnen)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Gizmo schreef:Is het misschien een afte?
Dacht ik ook aan. Ik zou de doktersassistente eens bellen, zij weten meestal ook al veel of iets wat je ertegen kan doen.
Anders zeggen ze wel dat je langs moet komen.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ook ik wilde een aften noemen... die treed op als je weerstand minder is, als je een tekort hebt aan een bepaalde vitamine. Je kunt hier Pyralvex voor kopen bij de drogist, 1 of 2 keer aanstippen en hij is weg.
Is hij overigens wit van kleur? Of geel? Volgens mij als hij gelig word gaat hij bijna weg!
Is hij overigens wit van kleur? Of geel? Volgens mij als hij gelig word gaat hij bijna weg!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Is het doorzichitg? Ik heb het welles gehad en ik heb geen flauw idee wat het is.. Maar het gaat vanzelf weg. Ik heb me er zelf nooit druk om gemaakt iig
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht meteen: dat is volgens mij een aft! Ik heb ze ook en vooral in tijden van slechte weerstand in stress. Het enige wat bij mij helpt is goed eten, goed slapen, (stress reduceren natuurlijk, maar ja, doe dat maar eens :S) vitamines nemen en soms je mond spoelen met iets als bocasan.
Gast- Gast
Ik dacht dus ook dat het een aft was in het begin, want die heb ik heel vaker alleen dit voelt echt heel anders. Het is niet echt een blaasje, kan ook niet kapot. Het is echt een klein puntje, soort gerstekorrel.
Ik ben vandaag thuis gebleven en heb dus langer geslapen, en nu issie weer weg Ik slik dagelijks een vitaminepil en ik eet altijd groente.. Ik weet niet wat t is. Misschien inderdaad toch maar even langs de huisarts als ie er weer is.
Ik ben vandaag thuis gebleven en heb dus langer geslapen, en nu issie weer weg Ik slik dagelijks een vitaminepil en ik eet altijd groente.. Ik weet niet wat t is. Misschien inderdaad toch maar even langs de huisarts als ie er weer is.
Gast- Gast
Hmm wat vreemd dan. Dan zou ik even me concentreren (proberen ) op goed voor jezelf zorgen en als het niet weggaat of terugkomt even langs de ha.
Gast- Gast
Het zou ook weleens een koortsblaasje kunnen zijn of niet? Die kunnen ook op komen zetten als je stress hebt of niet lekker in je vel zit en een lagere weerstand hebt. Anders idd even naar de HA
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Volgens mij heeft dat te maken met vitamine c tekort. Eet maar een hoopje sinaasappels dus .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bultje in de mond
» Bultje op iteme plek
» Rare verdikking/bultje
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
» Bultje op iteme plek
» Rare verdikking/bultje
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: