Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
Ik heb even een lastig vraagje..
Bij mijn moeder is er dec 12 darmkanker ontdekt. Het was operabel, inmiddels krijgt ze preventieve chemo. Nu heeft ze sinds een paar dagen een knobbeltje in haar hals ontdekt. Meteen volop stress en angstigheid. Bang dat "het" toch ergens anders is gekomen. Ik wil zo graag weten of die angst terecht of onterecht is...
2013 is echt tot nu toe een zo'n slecht jaar geweest, kanker, miskraam met 16 wkn, en telkens wanneer je denkt, ik ben er weer, dan gebeurt er weer iets...
Bij mijn moeder is er dec 12 darmkanker ontdekt. Het was operabel, inmiddels krijgt ze preventieve chemo. Nu heeft ze sinds een paar dagen een knobbeltje in haar hals ontdekt. Meteen volop stress en angstigheid. Bang dat "het" toch ergens anders is gekomen. Ik wil zo graag weten of die angst terecht of onterecht is...
2013 is echt tot nu toe een zo'n slecht jaar geweest, kanker, miskraam met 16 wkn, en telkens wanneer je denkt, ik ben er weer, dan gebeurt er weer iets...
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
Sweet33 schreef:Ik heb even een lastig vraagje..
Bah, wat een rotjaar zeg en wat ontzettend erg van je moeder. Knobbels en bobbels zijn altijd eng, omdat iedereen dan de link naar kanker legt. En als er al kanker speelt is die kans natuurlijk veel reeeler.
Maaaaar: de kans dat een operabele tumor, uit je darmen, opeens in een lymfeknoop in hals opduikt is klein. Een operabele tumor die ze weggehaald hebben zal bijna nooit al uitgezaaid zijn, tenzij ze het héél verkeerd gezien hebben. Daarnaast is áls het al uit zou zaaien, de locatie echt heel onwaarschijnlijk. Ik hoop dus ook echt echt dat het gewoon een onschuldig lymfekliertje is, maar ik zou het zeker wel aan de artsen vertellen en laten zien. Heel veel sterkte.
Laatst aangepast door Antibes op za 1 jun 2013 - 6:07; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Heel erg bedankt voor je verhelderende uitleg Antibes. Ik weet dat jij er voor studeert. En er dus wel enigszins verstand van hebt. Uiteraard is mijn moeder diezelfde dag nog naar de huisarts gegaan. En er word nu zsm een punctie uitgevoerd. Nogmaals bedankt!
Sweet33- Fluisteraar
Sweet33 schreef:Heel erg bedankt voor je verhelderende uitleg Antibes. Ik weet dat jij er voor studeert. En er dus wel enigszins verstand van hebt. Uiteraard is mijn moeder diezelfde dag nog naar de huisarts gegaan. En er word nu zsm een punctie uitgevoerd. Nogmaals bedankt!
Veel sterkte met de spanning van het wachten op de uitslag! En sowieso veel sterkte met de ziekte van je moeder natuurlijk..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb je een pm gestuurd, heb je die toevallig nog gezien?Xx
Sweet33- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» shirts met een kleine hals
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Bultje in de mond
» Vreemd bultje binnekant lip.
» Rare verdikking/bultje
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Bultje in de mond
» Vreemd bultje binnekant lip.
» Rare verdikking/bultje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: