Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?

Ga naar beneden

Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten? Empty Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:30

Ik heb dus bij mijn onder ooglid een lichte ontsteking. Rood, dikkig, gevoelig. Al 2 dagen. Nu zag ik net een wit bultje en dat heb ik uitgeknepen ( sorry vies, I know )

Maar nu zegt mijn man dat ik dat niet had mogen doen. Heb wel voor en na mn handen gewassen en een schone tissue gebruikt. Lenzen uit, bril op, make up eraf voorlopig.

Wat mag nou wel en niet? Kan het komen door de oogdruppels die ik een week geleden heb aangeschaft? Ik weet hoe deze te gebruiken, doe dat allemaal heel hygiënisch. Gebruik ze altijd, maar heb nu wel een ander merk.

Advies?

Liefs Tea

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten? Empty Re: Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:31

Was het niet een gerstekorrel? Volgens mij mag je die idd niet zomaar uitknijpen (en die krijg je volgens mij niet eens zomaar uitgeknepen). Maar ik zou idd voorzichtig zijn met dingen uitknijpen bij je oog.

Gast
Gast

Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten? Empty Re: Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?

Bericht  silly-one za 26 maa 2011 - 7:33

Uitwassen met afgekoeld gekookt water. Ik heb het ook eenkeer gehad. Een dik oog en op het ooglid zat ineens een klein bultje. Foto van gemaakt en naar mijn ouders gesmst. Die gaven aan met afgekoeld gekookt water schoonmaken en het bultje was ook uitgeknepen. Op het einde van de dag was mijn oog een stuk dunner en de dag erop was het bijna weg. Grote kans dat het een ontstoken talgkliertje is geweest in je ooglid.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:36

Maple, het was geen gerstekorrel, het zat echt op het binnenste randje en niet op/in de huid. Ik herken wel wat silly-one zegt. Hoop ook dat het morgen over is.

Thanks meiden!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:40

Ik dacht ook meteen aan een gerstekorrel, die heb ik namelijk in mijn binnenste ooghoek gehad. Ik weet niet of je zoiets mag uitknijpen of niet. Ik zou het in ieder geval goed schoon houden!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:41

Iig geen make-up gebruiken want dan kan je alles weg gooien. Als je mascara gebruikt op je ontstoken oog blijf je jezelf besmetten, elke keer dat je die marcara weer opdoet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:07

Smikkell schreef:Iig geen make-up gebruiken want dan kan je alles weg gooien. Als je mascara gebruikt op je ontstoken oog blijf je jezelf besmetten, elke keer dat je die marcara weer opdoet.

Gezicht is schoongemaakt en dat blijft het tot het over is smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: