Bultje op iteme plek
+6
Rumble
nina
Sweety
liqueje
silly-one
Butterfly78
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bultje op iteme plek
Ik weet niet of ik in de goede rubliek zit hoor....
Ik heb last van een vervelend bultje op een iteme plek zeg maar.
Het lijkt een puistje, is hard en komt wit/door zichtige rotzooi uit.
Dan is hij een paar dagen "plat" en dan komt hij weer oppzetten. Dit is nu een maandje aan de gang.. Erg vervelend.
Wil er eerlijk gezegt niet mee naar de dokter gaan...
Iemand ook zo'n raar plekje gehad? En is het vanzelf weg gegaan?
Ik heb last van een vervelend bultje op een iteme plek zeg maar.
Het lijkt een puistje, is hard en komt wit/door zichtige rotzooi uit.
Dan is hij een paar dagen "plat" en dan komt hij weer oppzetten. Dit is nu een maandje aan de gang.. Erg vervelend.
Wil er eerlijk gezegt niet mee naar de dokter gaan...
Iemand ook zo'n raar plekje gehad? En is het vanzelf weg gegaan?
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Re: Bultje op iteme plek
Ik heb in het verleden ( en nu soms nog) cystes gehad in mijn lies. Sommige gingen vanzelf weg, maar sommige moest ik ook laten leeg spuiten. Waarbij er dus met een spuit de rotzooi uit de cyste werd gehaald.
Ik zal er gewoon mee naar de dokter gaan, hoe vervelend het ook is. Hij kan je waarschijnlijk verder helpen.
Ik zal er gewoon mee naar de dokter gaan, hoe vervelend het ook is. Hij kan je waarschijnlijk verder helpen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
waarschijnlijk een verstopt haarzakje of talgklier.
Ik zou er even mee naar de huisarts gaan.
het is niet ernstig maar kan wel heel vervelend zijn inderdaad.
Ik zou er even mee naar de huisarts gaan.
het is niet ernstig maar kan wel heel vervelend zijn inderdaad.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Rare plek is hij neer gezet... Maar goed.
Wat kan een huisarts met dit plekje doen. Want als het vanzelf weggaat, ga ik er liever niet heen....
Wat kan een huisarts met dit plekje doen. Want als het vanzelf weggaat, ga ik er liever niet heen....
Butterfly78- Fluisteraar
Ik had ook een tijd geleden een bultje en maakte me ook wel zorgen. Ben toch naar de huisarts gegaan en ik moest wat smeren en toen ging het weg. Kan geen kwaad om langs te gaan als je nog steeds last ervan heb.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Waarom ga je liever niet naar je huisarts? Omdat je je schaamt hiervoor?Butterfly78 schreef:Rare plek is hij neer gezet... Maar goed.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
nina schreef:Waarom ga je liever niet naar je huisarts? Omdat je je schaamt hiervoor?Butterfly78 schreef:Rare plek is hij neer gezet... Maar goed.
Ik voel me idd niet op me gemak om op die plek wat te laten zien aan die man.
Het is meer gevoelsmatig. Ben dat betreft erg preuts en lig niet graag zo voor iemand.
Butterfly78- Fluisteraar
Ben je van plan om ooit zwanger te worden? Want dan moet je ook heel snel van die schaamte afstappen..
Wel vervelend dat je zo'n bultje hebt, ik zou er toch even naar laten kijken anders ga je je alleen maar druk maken, misschien wel om niks.
Wel vervelend dat je zo'n bultje hebt, ik zou er toch even naar laten kijken anders ga je je alleen maar druk maken, misschien wel om niks.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
x
Laatst aangepast door nina op zo 1 jan 2012 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
Heb op het moment ook een plekje op mijn schaamlip.
Alhoewel, momenteel is het dicht. Het begon ook met een soort puistje, maar ik heb wel vaker een ontstoken haarvatje daar dus ik maakte me niet zo druk. Het ging alleen doordat ik er aan zat open en daardoor ging er een velletje af en daardoor ging het open en daardoor moest het genezen en daardoor ging het jeuken en daardoor was ik er niet zo blij meer mee.
Maar meestal gaat zoiets vanzelf wel weg hoor. Als je er echt heel erg mee zit of het niet vertrouwt moet je toch even naar de HA gaan. Voor hem is het zijn werk, die voelt zich er echt niet ongemakkelijk bij. Dat is alleen jouw beleving en dus een onnodige beleving.
Alhoewel, momenteel is het dicht. Het begon ook met een soort puistje, maar ik heb wel vaker een ontstoken haarvatje daar dus ik maakte me niet zo druk. Het ging alleen doordat ik er aan zat open en daardoor ging er een velletje af en daardoor ging het open en daardoor moest het genezen en daardoor ging het jeuken en daardoor was ik er niet zo blij meer mee.
Maar meestal gaat zoiets vanzelf wel weg hoor. Als je er echt heel erg mee zit of het niet vertrouwt moet je toch even naar de HA gaan. Voor hem is het zijn werk, die voelt zich er echt niet ongemakkelijk bij. Dat is alleen jouw beleving en dus een onnodige beleving.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Nucia schreef:Ben je van plan om ooit zwanger te worden? Want dan moet je ook heel snel van die schaamte afstappen..
Nee niet echt. Dat betreft ben ik geen kijkdoos!
Zal toch niet de eninge zijn die niet graag bij de HA daar bekeken word?
Ik kijk het ff een weekje an nog. Is momenteel "rustig".
Butterfly78- Fluisteraar
Leuk is het natuurlijk niet om zo voor je ha te liggen, maar het is zijn werk. Hij kijkt je buiten zijn werk om echt niet raar aan ofzo!
Als je hier al een tijdje last van hebt zou ik hier zeker mee naar de had gaan. Waarom wachten? Nu is hij rustig en met een paar weken zit het er weer.
Als je hier al een tijdje last van hebt zou ik hier zeker mee naar de had gaan. Waarom wachten? Nu is hij rustig en met een paar weken zit het er weer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik denk inderdaad dat er weinig mensen met plezier wijdbeens voor een huisarts gaan liggen hoor.
Maar ja, als je gezondheid op het spel staat... Dan is het wel belangrijk om op tijd naar de huisarts te gaan..
Maar ja, als je gezondheid op het spel staat... Dan is het wel belangrijk om op tijd naar de huisarts te gaan..
nina- Kletskop
Anders bel je gewoon even met de HA? Misschien mag je eerst een zalfje proberen voor hij/ zij moet kijken?
Gast- Gast
Ik snap nooit zo goed waarom velen zo moeilijk doen om met zo`n probleem naar de ha te gaan.. Daar zet je je dan toch gewoon overheen? Ik ben zelf ook best wel preuts, maar inderdaad, je gezondheid gaat voor (bij mij in ieder geval wel). Overigens heb ik ook wel eens een bultje van een ontstoken haarzakje. Dat knijp ik uit en dan verdwijnt het ook weer.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Waarom zoek je niet een vrouwelijke huisarts. Ik had vroeger een man en nu een vrouw, ik voel me echt veel meer op mijn gemak. Naar een mannelijke huisarts ga ik nou eenmaal niet graag, een vrouw vind ik een stuk minder erg.Butterfly78 schreef:nina schreef:Waarom ga je liever niet naar je huisarts? Omdat je je schaamt hiervoor?Butterfly78 schreef:Rare plek is hij neer gezet... Maar goed.
Ik voel me idd niet op me gemak om op die plek wat te laten zien aan die man.
Het is meer gevoelsmatig. Ben dat betreft erg preuts en lig niet graag zo voor iemand.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» Bultje in de mond
» Wat is de gekste plek...
» Rare verdikking/bultje
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
» Wat is de gekste plek...
» Rare verdikking/bultje
» Wit bultje bij oogontsteking;wel of niet aanzitten?
» Ontstoken lympfe klier ( bultje in nek/hals)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: