Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op vakantie?

+6
Natural
Zininzon
Sjaantje
TukTuk
Beachgirl
fy
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op vakantie?

Bericht  _Lacey_ za 23 apr 2011 - 5:00

Princess schreef:
_Lacey_ schreef:
Princess schreef:Zijn er meiden die met een singlesreis zijn meegeweest?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, is het te vergelijken met een gewone vakantie maar dan met allemaal singles in dezelfde periode?

Ik zit ook te denken om alleen op vakantie te gaan, bij gebrek aan iemand die meewilt/ kan. Maar dan boek ik liever een last-minute in m'n eentje denk ik.
Ik ben begin dit jaar met een singlesreis mee geweest (was de eerste keer).
Het is inderdaad een gewone vakantie, maar dan met een groep.

Was je dan verplicht om mee te doen aan activiteiten of excursies?
Vond je het leuk?

Er waren een aantal excursies die standaard bij de reis zaten. Je was niet verplicht om daar aan deel te nemen. Daarnaast had je nog een aantal optionele excursies en die omschrijving spreekt natuurlijk voor zich smile.
's Avonds kon je met het eten ook gewoon je eigen gang gaan, maar 9 van de 10 keer gingen we toch met zijn allen naar het door de reisleidster aanbevolen restaurant.

Ik vond het erg leuk en zou het zo weer doen. Zelf ben ik het type (nog) niet dat in haar eentje op avontuur gaat en zo'n groepsreis is dan de ideale oplossing. Je zit ook met mensen in een groep die hetzelfde doel hebben: veel van het land zien.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: