Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantie Empty Vakantie

Bericht  CCC za 2 maa 2013 - 10:07

We hebben net de knoop doorgehakt om een paar weken (min. 2 max. 3) naar I.erland te gaan om rond te reizen. Nu willen we een auto huren en verblijven we bij mijn familie om te slapen met N. Nu zit ik me af te vragen (vast een hele stomme vraag), of ik dan zelf een autostoeltje moet meenemen naar I.erland. Heeft iemand hier ervaring mee?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Flower_L za 2 maa 2013 - 10:14

Geen ervaring met Ierland. Wij hebben destijds een autostoel 1 gekocht in Amerika, en mee teruggenomen naar NL. Mocht eigenlijk niet, maar stiekem en onopvallend gedaan.

Ik zou de mc meenemen, of daar kopen en achterlaten bij familie. Wellicht kunnen zij deze dan nog verkopen terplekke.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  CCC za 2 maa 2013 - 10:17

Hmmm de MC past ze nu al niet meer in, ze is er te lang voor. Tegen die tijd is ze ook ruim 1 jaar, dus dat kan niet. Ik heb ook werkelijk geen idee of dat verhuurd word, en daarbij heb ik dan een goed gevoel erover. Ga wel even kijken wat ik ga doen inderdaad! Thnx voor je reactie!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  chipa za 2 maa 2013 - 10:26

Wij hebben voor de vakantie in italie een stoeltje gehuurd bij de auto. Kost 100 euro dus kopen zou goedkoper zijn, maar geen zin om met een autostoel te gaan sjouwen. Of het ook mee mag in het liegtuig zonder kosten vraag ik me ook af.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Gast za 2 maa 2013 - 10:27

Je kunt ze vaak mee huren bij de autohuur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Flower_L za 2 maa 2013 - 10:37

huren doen ze niet altijd, in amerika iig niet ivm evt ongelukken en aansprakelijkheid.
op kreta en op tenerife hebben we beide keren ook een autostoel nr 1 gehuurd bedenk ik mij nu.
1x vrij nieuw ding, 1x gammel ding...die wilden wij niet ivm veiligheid. mochten toen omruilen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  CCC za 2 maa 2013 - 10:49

Oke, het kan dus toch met huren. Ik zat ook te denken dat ik een goedkoper stoeltje kan meenemen die kant op. Evt. achterlaten voor de volgende keer. Ga binnen een jaar zeker nog wel een keer die kant op. Ik ga van de week eens bellen over het verhuren ervan.
Je kunt trouwens behoorlijk wat meenemen als handbagage, mijn nichtjes hebben een hobbelpaard meegenomen voor de geboorte van N. en die doos was echt mega. Zal Aer lingus ook nog even bellen voor informatie.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Printje za 2 maa 2013 - 11:10

Wat gaaf zeg, man wil daar heel graag heen.

Huren zou ik nooit doen, je weet niet wat er al met zo'n stoel gebeurd is. Ik denk dat ik een goedkoop stoeltje daar zou kopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie Empty Re: Vakantie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum