Ik heb vakantie!!
+14
Ibbeltje
Ella
Jeanette
Angela_1986
Rovine
Mon Amour
MADDIE
VanillaRose
Zonnetje
Bosjesvrouw
Flip Fluitketel
Lejow
Aziraphale
Suus
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik heb vakantie!!
Wie nog meer?
En wat zijn jullie plannen?
Ik ga leren voor m'n theorie, naar de bruiloft van m'n zus, naar een paar leuke feestjes met vriend& vriendinnen en heel veel bankhangen.
En wat zijn jullie plannen?
Ik ga leren voor m'n theorie, naar de bruiloft van m'n zus, naar een paar leuke feestjes met vriend& vriendinnen en heel veel bankhangen.
Gast- Gast
Re: Ik heb vakantie!!
Ik ook!
Ik moet wat dingen doen voor m'n cursus en voor de rest ga ik uitrusten, shoppen, lunchen, uiteten, naar de film, etc.
Ik moet wat dingen doen voor m'n cursus en voor de rest ga ik uitrusten, shoppen, lunchen, uiteten, naar de film, etc.
Gast- Gast
Ik heb ook vakantie!
Ga gezellig kerst vieren met familie, tussen kerst en oud en nieuw heb ik ook allemaal leuke dingen gepland, maar ook heerlijke avondjes thuis en ik ga het huis goed opruimen.
Ga gezellig kerst vieren met familie, tussen kerst en oud en nieuw heb ik ook allemaal leuke dingen gepland, maar ook heerlijke avondjes thuis en ik ga het huis goed opruimen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook! Heerlijk
Wij gaan dit weekend naar m'n moeder aan de andere kant van NL en daar logeren. Verder ga ik vrijdag langs de tatoeëerder om een ruwe schets van m'n backpiece te laten maken, spannend! Nog bij mijn zus & haar gezin logeren. Verder rustig aan doen, de kledingkast weer eens uitmesten en lekker overdag sporten.
Wij gaan dit weekend naar m'n moeder aan de andere kant van NL en daar logeren. Verder ga ik vrijdag langs de tatoeëerder om een ruwe schets van m'n backpiece te laten maken, spannend! Nog bij mijn zus & haar gezin logeren. Verder rustig aan doen, de kledingkast weer eens uitmesten en lekker overdag sporten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook!
Heerlijk twee weken leuke dingen doen, zoals vriendinnen zien, Kerst vieren, paardrijden, etc.
Heerlijk twee weken leuke dingen doen, zoals vriendinnen zien, Kerst vieren, paardrijden, etc.
Gast- Gast
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ikke niet!!!!!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Nog 3 dagen dan heb ik 2 weken vakantie.
Tussen kerst en oud en nieuw gaan we naar vrienden in Hilversum.
Na oud en nieuw gaan we naar Groenlo in een huisje.
Tussen kerst en oud en nieuw gaan we naar vrienden in Hilversum.
Na oud en nieuw gaan we naar Groenlo in een huisje.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ik ook! Ik ga kerst en oud op nieuw vieren, inkopen doen voor het nieuwe huis, afspreken met vrienden en verven in ons nieuwe huis.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ook ik heb (na morgen) lekker vakantie, was er ook wel echt aan toe. Ga ook lekker de feestdagen doorbrengen met familie en lekker samen met m'n vriend zijn aankomende week. Leuke dingen doen en ff bijkomen.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Wij hebben ook 2 weken vakantie! Heerlijk!
Ik heb net al het één en ander staan maken in de keuken voor het diner van morgen en nu zit ik mezelf af te sluiten voor het gegil, gestamp, herrie en weet ik veel allemaal wat van die kinderen.
Ik heb net al het één en ander staan maken in de keuken voor het diner van morgen en nu zit ik mezelf af te sluiten voor het gegil, gestamp, herrie en weet ik veel allemaal wat van die kinderen.
Gast- Gast
Een beetje . Het werk is klaar voor dit jaar dus ik mocht vanmiddag om half 2 naar huis . Ff bij mijn ouders langs geweest en geholpen met wat belastingzaken en toen een tukkie want ik lag weer tot te laat te smsen vannacht .
Morgen ga ik de pestbende opruimen die ik zojuist heb gemaakt om passende kledingstukken te vinden. Ff naar de markt met mijn vader en mss nog verf en plakfolie kopen voor de keuken. 1e Kerstdag vier ik in de avond bij mijn ouders, en die nacht heb ik een Skypedate . 2e Kerstdag dan mss aan de keuken beginnen. Dinsdag mag ik een dagje op kantoor helpen en woensdag staat een leuke klus gepland met collega's samen. En dan ben ik waarschijnlijk wel vrij want er is gewoon niks meer .
Fijne vakanties voor iedereen die ECHT vakantie heeft .
Morgen ga ik de pestbende opruimen die ik zojuist heb gemaakt om passende kledingstukken te vinden. Ff naar de markt met mijn vader en mss nog verf en plakfolie kopen voor de keuken. 1e Kerstdag vier ik in de avond bij mijn ouders, en die nacht heb ik een Skypedate . 2e Kerstdag dan mss aan de keuken beginnen. Dinsdag mag ik een dagje op kantoor helpen en woensdag staat een leuke klus gepland met collega's samen. En dan ben ik waarschijnlijk wel vrij want er is gewoon niks meer .
Fijne vakanties voor iedereen die ECHT vakantie heeft .
Gast- Gast
ik heb ook lekker vakantie!! Eindelijk!! Ga uitrusten en me voorbereiden op een verhuizing. Fijne vakantie allemaal!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
heb geen vakantie maar ben wel t/m donderdag thuis, ben ziek en mag van de bedrijfsarts pas vrijdag weer werken zodat ik gelijk geen 4 dagen achter elkaar moet maar 2
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zit nog te wachten op een pakketje. Als die binnen is de boel overhevelen naar een andere doos, postzegel erop en dan vakantie!
Ik heb nog niet superveel plannen gemaakt. Ga alleen een dagje shoppen met een vriendin, make-upjes enzo inslaan. Vriend wil het barbequeseizoen nog afsluiten (en begin januari weer openen ), dus denk wel dat ik meega. Binnen wachtend, dat wel. Een voorgekookt kippenvleugeltje doet er ongeveer 2,5 uur over om gaar te worden als het vriest.
Verder heb ik gewoon nog wat projectjes liggen waar ik nooit aan toekom. Zoals het leeghalen van mijn oude pc.
Hm, heb maar 4 dagen, dus volgens mij zit het alsnog ramvol.
Ik heb nog niet superveel plannen gemaakt. Ga alleen een dagje shoppen met een vriendin, make-upjes enzo inslaan. Vriend wil het barbequeseizoen nog afsluiten (en begin januari weer openen ), dus denk wel dat ik meega. Binnen wachtend, dat wel. Een voorgekookt kippenvleugeltje doet er ongeveer 2,5 uur over om gaar te worden als het vriest.
Verder heb ik gewoon nog wat projectjes liggen waar ik nooit aan toekom. Zoals het leeghalen van mijn oude pc.
Hm, heb maar 4 dagen, dus volgens mij zit het alsnog ramvol.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook! Twee weekjes, heerlijk. Gaan natuurlijk kerst en oud&nieuw vieren en daaromheen zal het vooral neerkomen op wat schoonmaken en andere huishoudelijke en 'technische' klusjes + veel studeren. Heb helaas nogal wat in te halen. Oh, en uitslapen, heeeel veeeeel uitslapen!
Gast- Gast
Oh wat lekker, ik wil ook wel 2 weken vakantie...
Ik heb helaas maar 1 week die ook nog eens onderbroken wordt doordat ik 1 dag, woensdag, moet werken Maar goed, het had slechter gekund, voor hetzelfde geld had ik helemaal geen vakantie.
In het weekend ga ik dus kerst vieren, dinsdag 'n lekker relaxe-dagje denk ik, woensdag werken, donderdagmorgen zwemmen en 's middags of 's avonds krijg ik visite. Vrijdag nog geen specifieke plannen, zaterdag heb ik 'n verjaardag en later ga ik O&N vieren met vrienden.
Ik heb helaas maar 1 week die ook nog eens onderbroken wordt doordat ik 1 dag, woensdag, moet werken Maar goed, het had slechter gekund, voor hetzelfde geld had ik helemaal geen vakantie.
In het weekend ga ik dus kerst vieren, dinsdag 'n lekker relaxe-dagje denk ik, woensdag werken, donderdagmorgen zwemmen en 's middags of 's avonds krijg ik visite. Vrijdag nog geen specifieke plannen, zaterdag heb ik 'n verjaardag en later ga ik O&N vieren met vrienden.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Alleen morgen (vandaag - zaterdag) nog werken tot 15:00 uur. En het is nog druk ook want er zijn altijd mensen die perse op het laatste moment nog veel dingen willen.
Gast- Gast
Ik ben nu net aan het werk, maar iedereen een fijne vakantie die dat heeft!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb ook vakantie maar mijn man niet ga niet zo heel veel bijzonders doen. Over 2 weken hebben we samen vakantie dus dan gaan we vast wel wat doen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Heb ook een weekje vrij. Heb al 2 afspraken staan met een vriendin en met een collegaatje Verder zie ik wel.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb ook een weekje vakantie...lekker rustig aan doen en uitslapen!
Morgen naar mijn schoonouders.
En woensdag naar mijn ouders, dan gaan we naar 'beeld en geluid' in Hilversum.
Met oud en nieuw komen mijn ouders bij ons.
Morgen naar mijn schoonouders.
En woensdag naar mijn ouders, dan gaan we naar 'beeld en geluid' in Hilversum.
Met oud en nieuw komen mijn ouders bij ons.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
heb ook 2 weken vrij, ga kerst vieren, met vriendinnen afspreken, oud en nieuw, een nachtje met mn man in bruidsuite logeren (cadeautje van n vriendin) en floaten. voor de rest het hele huis poetsen en van alles uitzoeken en de verhuizing al een beetje voorbereiden.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Cimic schreef:Ik heb er al een weekje opzitten. Pffff het gaat allemaal te snel
+1!!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2