Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paniek aanvallen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Paniek aanvallen Empty Paniek aanvallen

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 6:50

Ik ben dus bij de tandarts geweest. Voordat ik er heen ging een oxazepam 10 mg gehad. Maar de paniek was niet te stoppen. Ik heb gehuild, boven de wc gehangen en uiteindelijk zat ik trillend met een emmertje op schoot in de stoel. Embarassed De kies was binnen 10 sec verwijderd. Het stelde écht helemaal niks voor.. En nu zit ik met barstende hoofdpijn.

Maar die paniek hé. Ik heb sinds een paar jaar last van paniek aanvallen, en op sommige momenten is het dus zo erg als hierboven beschreven. Ik voel me dan zo slecht worden.
Het overheerst mij over het algemeen niet meer zo heel erg. Maar ik heb er wel teveel last van. Ik wil er dus wat aan gaan doen.
Maar hoe? Ik zit er aan te denken om naar de dokter te gaan. Om daar te vragen wat ik ermee kan doen. Ik wil me niet zo vreselijk blijven voelen bij de tandarts of op andere momenten. Ook met werkoverleg raak ik compleet in paniek met de rondvraag, of in de klas als ik me moet voorstellen of voor de klas moet komen staan.
Eerder had ik het ook in een winkel, nu kan ik dat wel redelijk de baas. Ik kan mijn hoofd koel houden als ik de paniek voel aankomen.
Nu de rest nog. Suspect

Zijn er nog meer meiden met paniekaanvallen? Of iemand met tips?
Ik wil er echt heel erg graag beter mee om kunnen gaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paniek aanvallen Empty Re: Paniek aanvallen

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:27

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik raad je wel aan hierover te gaan praten met iemand. Het lijkt me behoorlijk vervelend en lastig,
Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paniek aanvallen Empty Re: Paniek aanvallen

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:33

Je huisarts kan je vast goede tips geven. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden