Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Patriesje schreef:Kan je ragout ook op brood doen?
ja hoor.. kroket op brood is toch ook lekker
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Lily schreef:VeryCherry schreef:Ik ga zo nog even afwassen en vanmiddag moet ik met mijn zoontje naar de huisarts. Pokke-eind fietsen, maar met de auto is helemaal om.
Ow toch niks ergs zeker?
Hij vreemde blaartjes op zijn oorschelpen, maar LP heeft al uitgezocht dat het waarschijnlijk lente oren zijn Wil er wel naar laten kijken, want het doet hem pijn.
Oke, wel vervelend dat hij er zoveel last van heeft. Hopelijk kan de HA er iets aan doen.
Maare m`n voorraad is er (voor een deel dus hoop het goede deel wat op is) Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Patriesje schreef:Kan je ragout ook op brood doen?
Ja dat is ook zo!
Nou dat word dus mijn lunch
Gast- Gast
Anousch, gewoon aangeven. Je zit daar niet voor de gezelligheid, het is werk & daar moet je ook voor betaald krijgen.
Gast- Gast
Patriesje schreef:Sannie89 schreef:Patriesje schreef:Kan je ragout ook op brood doen?
Ja dat is ook zo!
Nou dat word dus mijn lunch
lekker!!
Gast- Gast
We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
Nu heb ik vreselijk veel zin om te gaan winkelen
Gast- Gast
Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
doen, geld moet rollen:P
Gast- Gast
Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
Wat fijn zeg ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
hmmm ik ben er weer, heb maar de helft gekregen dus kan nog die berg met bestellingen niet doen, dan de klant maar mailen met een excuses voor de vertraging
Gast- Gast
Lily schreef:hmmm ik ben er weer, heb maar de helft gekregen dus kan nog die berg met bestellingen niet doen, dan de klant maar mailen met een excuses voor de vertraging
das vervelend
Gast- Gast
Dan neem je toch een bepaald bedrag om even wat leuks te kopen?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
M´n vriend ziet me al thuis komen
Denk dat het gewoon op de spaar gaat, we willen op vakantie en een nieuw bed!
Gast- Gast
Isabella schreef:Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
er is nog een H&M bestelling onderweg
Gast- Gast
Patriesje schreef:Sannie89 schreef:Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
M´n vriend ziet me al thuis komen
Denk dat het gewoon op de spaar gaat, we willen op vakantie en een nieuw bed!
tsja.. dat is ook leuk:D:D
Ik ben nu op etsy aan t kijken en daar zijn zoveel leuke dingen.. alleen steeds aparte winkeltjes, dus als je 10 verschillende dingen heb, heb je ook 10 x verzendkosten.. eventjes kijken of ik bij 1 of 2 winkeltjes kan bestellen
Gast- Gast
Wat ik ook zo flauw vind,
De belastingdienst, we weten wat we terug krijgen maar mogen nog een aantal maanden wachten
Net zo als met essent we weten dat we geld terug krijgen maar weer mogen we een aantal maanden wachten.
Ik wil zo´n graag een nieuw bed, maar nu kunnen we het nog niet betalen.
En ik slaap nu behoorlijk slecht + krijg last van mijn rug
De belastingdienst, we weten wat we terug krijgen maar mogen nog een aantal maanden wachten
Net zo als met essent we weten dat we geld terug krijgen maar weer mogen we een aantal maanden wachten.
Ik wil zo´n graag een nieuw bed, maar nu kunnen we het nog niet betalen.
En ik slaap nu behoorlijk slecht + krijg last van mijn rug
Gast- Gast
Etsy is geweldig
Patriesje schreef:Isabella schreef:Patriesje schreef:We hebben voor het eerst sinds tijden eens geld over aan het eind van de maand.
er is nog een H&M bestelling onderweg
Ow, dan moet je daar gewoon op wachten
Gast- Gast
Ik probeer nu helemaal niks te kopen; want over een maand zijn we in Turkije en daar willen we lekker gaan shoppen voor beide.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Etsy is geweldig
jaaaaaaa!!! dacht al dat jij dat ook wel leuk vond hihi:)
heb al 3 toffe kettingen (1 uilenketting met klokje, 1 uilenketting zonder en 1 zon ouderwetse met een gezicht/schaduw van een vrouw erop)
en een pakketje met 10 kleine notebookjes
Heerlijk dat mn vriendinnetjes binnenkort jarig zijn hihi.. moet dan wel eventjes een paypal aanmaken... als ik wat voor je mee moet bestellen
Gast- Gast
Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Etsy is geweldig
heb al 3 toffe kettingen (1 uilenketting met klokje, 1 uilenketting zonder en 1 zon ouderwetse met een gezicht/schaduw van een vrouw erop)
Heerlijk dat mn vriendinnetjes binnenkort jarig zijn hihi.. moet dan wel eventjes een paypal aanmaken... als ik wat voor je mee moet bestellen
Oeh, leuke dingen ^^ Ik moet er echt niet te vaak kijken, dan ga ik echt kwijlen
VeryCherry schreef:Sannie89 schreef:VeryCherry schreef:Etsy is geweldig
Oeh, leuke dingen ^^ Ik moet er echt niet te vaak kijken, dan ga ik echt kwijlen
hihi.. waar denk je dat ik nu mee bezig ben (A) ik zit nog maar op de 15 euro (met verzendkosten erbij), vind ik echt goedkoop!!
Gast- Gast
Isabella schreef:Dames; ik wens jullie een fijne dag! De zon schijnt, dus ik ga even fietsen
Jij ook!
Heerlijk even fietsen!
Gast- Gast
hoi allemaal
ik krijg een compleet nieuwe badkamer (renovatie)
niet dat mijn badkamer lelijk en verrot was maar alle woningen moeten een keer gedaan worden
gisteren zijn ze begonnen, vandaag het tegel-sloopwerk.
geen w.c...sinds gisteren al niet pff, die uitvoerder was me vergeten! vandaag komt hij hem brengen(chemisch toiletje) en ik moet ook nog een tijdelijke boiler hebben voor in de keuken, want heb ook sinds gisteren geen warm water, wat een gedoe allemaal!!
vanmorgen was ik een paar uurtjes weg en zometeen moet ik ff werken, dus dat is gunstig i.v.m. het lawaai
ik krijg een compleet nieuwe badkamer (renovatie)
niet dat mijn badkamer lelijk en verrot was maar alle woningen moeten een keer gedaan worden
gisteren zijn ze begonnen, vandaag het tegel-sloopwerk.
geen w.c...sinds gisteren al niet pff, die uitvoerder was me vergeten! vandaag komt hij hem brengen(chemisch toiletje) en ik moet ook nog een tijdelijke boiler hebben voor in de keuken, want heb ook sinds gisteren geen warm water, wat een gedoe allemaal!!
vanmorgen was ik een paar uurtjes weg en zometeen moet ik ff werken, dus dat is gunstig i.v.m. het lawaai
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Isabella schreef:Dames; ik wens jullie een fijne dag! De zon schijnt, dus ik ga even fietsen
bedankt! fietsese ofzoiets
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: