Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Doe je goed Sannie!!
Ik ben aan het haken, een granny square, ben vanmorgen begonnen en zit al op de 12 toeren, mijn vingers doen alleen zooo'n pijn nu
Ik ben aan het haken, een granny square, ben vanmorgen begonnen en zit al op de 12 toeren, mijn vingers doen alleen zooo'n pijn nu
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:hoi allemaal
ik krijg een compleet nieuwe badkamer (renovatie)
niet dat mijn badkamer lelijk en verrot was maar alle woningen moeten een keer gedaan worden
gisteren zijn ze begonnen, vandaag het tegel-sloopwerk.
geen w.c...sinds gisteren al niet pff, die uitvoerder was me vergeten! vandaag komt hij hem brengen(chemisch toiletje) en ik moet ook nog een tijdelijke boiler hebben voor in de keuken, want heb ook sinds gisteren geen warm water, wat een gedoe allemaal!!
vanmorgen was ik een paar uurtjes weg en zometeen moet ik ff werken, dus dat is gunstig i.v.m. het lawaai
wel balen van het toilet e.d. Maar wel relaxed dat je een nieuwe badkamer krijgt!!!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:hoi allemaal
niet dat mijn badkamer lelijk en verrot was maar alle woningen moeten een keer gedaan worden
geen w.c...sinds gisteren al niet pff, die uitvoerder was me vergeten! vandaag komt hij hem brengen(chemisch toiletje) en ik moet ook nog een tijdelijke boiler hebben voor in de keuken, want heb ook sinds gisteren geen warm water, wat een gedoe allemaal!!
vanmorgen was ik een paar uurtjes weg en zometeen moet ik ff werken, dus dat is gunstig i.v.m. het lawaai
Dat is wel vervelend!
En dan vergeten ze je ook nog
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Doe je goed Sannie!!
oeee leuk!! Ik heb daar ook leuke tassen van voorbij zien komen!
Ik ben inmiddels niet verder, want vind de draad wolachtig iets niet zo fijn..
maar vanmiddag ga ik naar zon winkeltje, nieuwe zpaghetti halen (heb weer een bestelling ) en dan kijk ik gelijk voor mooie haakgaren:D
welke kleur ben je bezig?
en is een cursus haken niet wat voor de nieuwe site?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:ExpressoB schreef:hoi allemaal
wel balen van het toilet e.d. Maar wel relaxed dat je een nieuwe badkamer krijgt!!!
ja inderdaad, je voelt je echt zo ongemakkelijk! sluit me maar steeds op in mijn slaapkamer of ga ff op m'n balkon zitten
een hele nieuwe badkamer is altijd wel erg leuk! jammer dat er geen bad in past hahaha
kreeg ik toch bijna de verkeerde tegels! pfff maar goed dat ik me weer overal eens mee bemoei
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
VeryCherry schreef:Doe je goed Sannie!!
Kan je niet een beetje rustig aan doen of wat anders tussendoor?
Misschien straks even melden als je toch met je zoontje bij de dokter zit?
Gast- Gast
Ik ben met een granny bezig die 30x30 moet worden, voor een kussenhoes met allemaal pastelkleurtjes
Zo'n cursus voor de nieuwe site is wel een goed idee Kunnen we met z'n tweeën doen
Ik weet niet of ik er bij de huisarts ook naar kan vragen, aangezien ik geen afspraak voor mezelf heb. Ach ja, wie niet waagt, wie niet wint
Zo'n cursus voor de nieuwe site is wel een goed idee Kunnen we met z'n tweeën doen
Ik weet niet of ik er bij de huisarts ook naar kan vragen, aangezien ik geen afspraak voor mezelf heb. Ach ja, wie niet waagt, wie niet wint
VeryCherry schreef:Ik ben met een granny bezig die 30x30 moet worden, voor een kussenhoes met allemaal pastelkleurtjes
oee!! wil wel een foto zien als je hem af hebt hoor:)
Betreft cursus: prima!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:
Ik doe het wel eens!
Vaak kom ik ook voor meerdere dingen...
Of moet mijn vader of broer een herhalingsrecept hebben
Gast- Gast
Ik heb dadelijk een sollicitatiegesprek bij de B.ristol, denken jullie dat ik op mijn zwarte allstars kan gaan? Ik zie er wel netjes uit hoor, en kan trouwens ook geen andere schoenen aan, moet lopend daar heen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb dadelijk een sollicitatiegesprek bij de B.ristol, denken jullie dat ik op mijn zwarte allstars kan gaan? Ik zie er wel netjes uit hoor, en kan trouwens ook geen andere schoenen aan, moet lopend daar heen.
Ja hoor, tuurlijk kan dat, of zijn ze heel erg afgetrapt?
hmm ikzelf zou wat nettere schoenen aandoen. Kan je ook niet op je all-stars daarheen lopen en dan daar ff ergens wisselen van schoenen?
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb dadelijk een sollicitatiegesprek bij de B.ristol, denken jullie dat ik op mijn zwarte allstars kan gaan? Ik zie er wel netjes uit hoor, en kan trouwens ook geen andere schoenen aan, moet lopend daar heen.
Gewoon doen, zal lang het er netjes uitziet!
Hier lopen ze zelf ook op gympen door de winkel!
Gast- Gast
Nee hoor, ze zien er nog als nieuw uit. Mijn gedachte was eigenlijk dat de B.ristol niet zo'n heel chique winkel is en dat dat daar wel kan..VeryCherry schreef:Storm schreef:Ik heb dadelijk een sollicitatiegesprek bij de B.ristol, denken jullie dat ik op mijn zwarte allstars kan gaan? Ik zie er wel netjes uit hoor, en kan trouwens ook geen andere schoenen aan, moet lopend daar heen.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee hoor, ze zien er nog als nieuw uit. Mijn gedachte was eigenlijk dat de B.ristol niet zo'n heel chique winkel is en dat dat daar wel kan..VeryCherry schreef:Storm schreef:Ik heb dadelijk een sollicitatiegesprek bij de B.ristol, denken jullie dat ik op mijn zwarte allstars kan gaan? Ik zie er wel netjes uit hoor, en kan trouwens ook geen andere schoenen aan, moet lopend daar heen.
Dat is ook mijn gedachte
Staat er verdomme WEER een glazenwasser voor m'n raam! Hoe vaak wassen ze die ramen hier wel niet?!
Gast- Gast
Voor wat voor functie ga je? Wel spannend Storm!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou het zelf niet doen, ook al is het "maar" de Bristol. Heb je toevallig eenvoudige ballerina's oid?
Gast- Gast
Nee, helaas. Heb toch besloten dat ik op mijn AllStars ga...ze zien er nog prima uit en ik heb niks anders liggen waarmee ik lang kan lopen.Fauve schreef:Ik zou het zelf niet doen, ook al is het "maar" de Bristol. Heb je toevallig eenvoudige ballerina's oid?
Gast- Gast
Ik ga toch even kijken of ik niet een paar laarzen heb liggen met een platte hak..
Gast- Gast
Ach lekker laten gluren naar de zooi, misschien komt hij dan iets minder vaak Of is het een leuke vent om te zien?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: