Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik moet de bovenverdieping helemaal opruimen + dingen verplaatsen... maar totaal geen zin in!
Zal zo eerst eens even eten, maar wat?!
Zal zo eerst eens even eten, maar wat?!
Laatst aangepast door Patriesje op ma 11 apr 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:Wat gaan jullie nog doen vandaag dames?
Weekend houden:D:D
Nu even neuzen op die site, vanmiddag haakspulletjes kopen en met n vriendin wat drinken, vanavond uurtje werken en dan is de dag wel weer om
Gast- Gast
Brengt wel weer geld in het laatje toch ?Anousch schreef:Ik ga zo gooische vrouwen kijken en moet vanavond oppassen, waar ik zooo geen zin in heb.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga lunchen; daarna op de fiets even wat dingen bekijken/kopen (als het droog blijft iig....) & vanavond bij mijn zus + vriend op bezoek en daar eten.
Gast- Gast
ik zit met smart te wachten op onze nieuwe voorraad. Ik heb een hele berg bestellingen die afgewerkt moeten worden maar kan nu niks doen
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ga zo gooische vrouwen kijken en moet vanavond oppassen, waar ik zooo geen zin in heb.
Hoezo heb je daar geen zin in dan? Ik neem aan dat je ook rust hebt, en dat de kinderen op een moment toch echt in bed liggen? Hoe is je proefdag gegaan trouwens?
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Brengt wel weer geld in het laatje toch ?Anousch schreef:Ik ga zo gooische vrouwen kijken en moet vanavond oppassen, waar ik zooo geen zin in heb.
Dat zou je denken ja.
Ik wacht nog steeds op het geld van de vorige keren :S
Ze krijgt een uitkering en haar opleiding + oppas wordt door de gemeente betaald.. Ik zou het eind van de maand krijgen, we zitten nu al 12 dagen in de nieuwe maand en heb nog steeds geen geld..
dus daar ga ik het vandaag maar eens even over hebben.
Gast- Gast
en anders zeggen dat je niet meer komt totdat je betaald hebt gekregen. Zo vervelend als je zelf achter je geld aan meot gaan.
Gast- Gast
Ik ga zo nog even afwassen en vanmiddag moet ik met mijn zoontje naar de huisarts. Pokke-eind fietsen, maar met de auto is helemaal om.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik ga zo gooische vrouwen kijken en moet vanavond oppassen, waar ik zooo geen zin in heb.
Hoezo heb je daar geen zin in dan? Ik neem aan dat je ook rust hebt, en dat de kinderen op een moment toch echt in bed liggen? Hoe is je proefdag gegaan trouwens?
Het is een jongetje van 10, en hij gaat eerst buiten spelen tot half 8 daarna komt hij binnen en magtie achter de computer, en ik probeer dan gewoon met hem te praten maar het enige wat hij zegt is ja nee en misschien.
Daarna gaat hij gtst kijken boven en dan naar bed, maaaar hij is zo sneaky dat als ik luister onder aan de trap hij gewoon stil is en doet alsoftie slaapt.
En dan komt zijn moeder rond half 11 thuis en blijkt dat hij helemaal niet geslapen heeft :S
En dan vind ze dat dus weer niet fijn enz..
Proefdag ging naar mijn idee goed! heb veel initiatief getoond! (bij andere gesprekken zeiden ze dat ze dat bij me miste) en hoor eind van de week meer!
Gast- Gast
Lily schreef:en anders zeggen dat je niet meer komt totdat je betaald hebt gekregen. Zo vervelend als je zelf achter je geld aan meot gaan.
Ja precies! en als het nou gaat om 10 euro ofzo dan heb ik nog zoiets van laat maar zitten.. maar dit gaat wel over heel wat meer geld!
Gast- Gast
Ik moet straks naar de dokter en daarna heb ik weer zangles!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Sannie89 schreef:bah het regent!!!!!
Ja? dan komt het zo hier heen dus
of niet? kan ook de andere kant opgaan
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik ga zo nog even afwassen en vanmiddag moet ik met mijn zoontje naar de huisarts. Pokke-eind fietsen, maar met de auto is helemaal om.
Ow toch niks ergs zeker?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Waar heb je een proefdag gehad anousch?
op een BSO in S.
Laatst aangepast door Anousch op ma 11 apr 2011 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:bah het regent!!!!!
Ja? dan komt het zo hier heen dus
of niet? kan ook de andere kant opgaan
Hoop het
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:Ik ga zo nog even afwassen en vanmiddag moet ik met mijn zoontje naar de huisarts. Pokke-eind fietsen, maar met de auto is helemaal om.
Ow toch niks ergs zeker?
Hij vreemde blaartjes op zijn oorschelpen, maar LP heeft al uitgezocht dat het waarschijnlijk lente oren zijn Wil er wel naar laten kijken, want het doet hem pijn.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Sannie89 schreef:Waar heb je een proefdag gehad anousch?
op een BSO in S.
leuk!! goed te doen ook
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: