Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 8:27

Try schreef:
Jordana schreef:
Try schreef:
Jordana schreef:aaah dat is balen Try, En waar was het voor??
Harsen van de benen + pedicure behandeling in mijn woonplaats smile Beiden wel weer nodig angel
Dat lijkt mij echt zo pijnlijk.
Hoe is het met je been?
Valt mee, al vind ik het wel pijnlijker dan een brazilian Rolling Eyes

Met mijn been gaat het iets minder eerlijk gezegd Sad Ik heb meer pijn en ik lijk niet vooruit te gaan.. En dat vind ik beiden moeilijk om toe te geven..

Lieve,lieve schat, Ga jij nou is niet teveel van je eisen. Tuurlijk kan je nou stil staan.Je hebt de afgelopen weken zoveel vooruit gang geboekt en je krijgt een punt waar je stil hangt. En misschien kan je daar nou beland zijn maar ga nou niet teveel van je eisen schat. Ik weet dat hem moeilijk is om toe te geven maar je teveel belasten is echt niet goed. hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:28

Inderdaad Try, dat is het precies. Ik zit natuurlijk helemaal niet goed in m'n vel en elke scheet kan mijn humeur verpesten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:31

Alex schreef:Inderdaad Try, dat is het precies. Ik zit natuurlijk helemaal niet goed in m'n vel en elke scheet kan mijn humeur verpesten.

*laat scheet* angel

Gaat jij 's even die jurk halen ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Try ma 11 apr 2011 - 8:32

Alex schreef:Inderdaad Try, dat is het precies. Ik zit natuurlijk helemaal niet goed in m'n vel en elke scheet kan mijn humeur verpesten.
Ik herken 't zo goed.. Tja, bij mij helpt het als ik even iets voor mezelf doe (of ga slapen, zo voel ik me ook: wil me dan het liefst opkrullen en onder de dekens begraven zeg maar).
Tja, geen goed advies ofzo dus, alleen herkenning hug
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:33

Sorry dat ik zo kom binnen wandelen maar ik moet even van m'n hart dat ik echt níet gelukkig word van mijn opleiding. Naar school gaan is echt een ramp. Ik ga nu douchen, reageer straks even op de rest van jullie posts!

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 8:34

Is er wat gebeurd Brennuss? En wat voor opleiding doe je?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Laquisia ma 11 apr 2011 - 8:36

Brennus, wat naar om te horen. Waarom voel je je niet op je gemak op je opleiding?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:38

Onderwijsassistent. Er is niets gebeurd of zo, ik zit gewoon niet op mijn plek. Ze verwachten dat je veel dingen presenteert, kleine lesjes geeft en zo, wat natuurlijk logisch is in het onderwijs, maar ik kán dat gewoon niet. Ik doe het altijd wel, maar ik zie er voor de tijd zo tegen op dat ik er totaal geen plezier aan beleef. Het enige wat ik voel is stress en angst, en na de tijd ben ik bekaf.

Laatst aangepast door Brennuss op ma 11 apr 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:39

Goedenavond.

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 8:40

Wat vervelend dat lijkt het me het beste voor jezelf dat je stopt Brennuss

Heey Storm hoe is het jou?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:40

Brennuss schreef:Onderwijsassistent. Er is niets gebeurd of zo, ik zit gewoon niet op mijn plek. Ze verwachten dat je veel dingen presenteert, kleine lesjes geeft en zo, wat natuurlijk logisch is in het onderwijs, maar ik kán dat gewoon niet. Ik doe het altijd wel, maar ik zie er voor de tijd zo tegen op dat ik er totaal geen plezier aan beleef. Het enige wat ik voel is stress en angst, en na de tijd ben ik bekaf.

Ahw...vind je de opleiding op zich wel leuk dan?

Haai Storm!

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 11 apr 2011 - 8:41

Goedenavond allemaal!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Laquisia ma 11 apr 2011 - 8:42

Lijkt het beroep onderwijsassistent je wel leuk dan Brennus? Of volg je de opleiding om in te kunnen stromen in een andere opleiding?
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:42

Wat naar, Brennuss Sad Niet goed op je plek zitten in het onderwijs kan je echt kapot maken (daar kunnen heel wat meiden hier over meepraten op het forum). Ik vind het onderwijs, wat voor fuctie je er ook hebt, niet iets waar je mee door moet gaan als het je zo'n naar gevoel geeft. Jammer dan van eventueel weggegooide jaren, het is nou eenmaal niet een opleiding/richting waarvan je maar gewoon even de rest van de tijd uit kan zitten tot het klaar is (ook daar kunnen heel veel meiden over meepraten hier mbt opleidingen in het onderwijs).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:43

Reva schreef:

*laat scheet* angel

Gaat jij 's even die jurk halen ofzo.

Trut. Ik ben toch al chago.

Ik ga morgen! Het geld van PA heeft MA nog niet bereikt :P

Gast
Gast

Bericht  Try ma 11 apr 2011 - 8:43

Jordana schreef:
Lieve,lieve schat, Ga jij nou is niet teveel van je eisen. Tuurlijk kan je nou stil staan.Je hebt de afgelopen weken zoveel vooruit gang geboekt en je krijgt een punt waar je stil hangt. En misschien kan je daar nou beland zijn maar ga nou niet teveel van je eisen schat. Ik weet dat hem moeilijk is om toe te geven maar je teveel belasten is echt niet goed. hug
't Stomme is dat ik dit wel weet, maar ik wil zo graag weer normaal lopen (zonder pijn) en er ook zonder kruk op uit kunnen gaan. Ik wil nu liever niet zonder krukken omdat ik dan word aangestaard omdat ik mank loop. Ik kan dan maar beter met 1 kruk lopen, dan 'begrijpen' mensen het tenminste..

Maar hoe is het nu met jou lieverd?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:45

Reva schreef:Wat naar, Brennuss Sad Niet goed op je plek zitten in het onderwijs kan je echt kapot maken (daar kunnen heel wat meiden hier over meepraten op het forum). Ik vind het onderwijs, wat voor fuctie je er ook hebt, niet iets waar je mee door moet gaan als het je zo'n naar gevoel geeft. Jammer dan van eventueel weggegooide jaren, het is nou eenmaal niet een opleiding/richting waarvan je maar gewoon even de rest van de tijd uit kan zitten tot het klaar is (ook daar kunnen heel veel meiden over meepraten hier mbt opleidingen in het onderwijs).

Ik kan er ook over mee praten, als je niet op je plek zit: niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:47

Idd James, even doorzetten zodat je je papiertje iig hebt is er gewoon niet bij lijkt wel in die richting Rolling Eyes

Alex: Ik had t eigenlijk vandaag verwacht Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:50

Reev, ik ook! Dan morgen maar Very Happy

James, betekent je ticker dat t niet gelukt is ...? Sad

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 8:52

Try schreef:
Jordana schreef:
't Stomme is dat ik dit wel weet, maar ik wil zo graag weer normaal lopen (zonder pijn) en er ook zonder kruk op uit kunnen gaan. Ik wil nu liever niet zonder krukken omdat ik dan word aangestaard omdat ik mank loop. Ik kan dan maar beter met 1 kruk lopen, dan 'begrijpen' mensen het tenminste..

Maar hoe is het nu met jou lieverd?

Waarom zou je maar beter met een kruk lopen omdat andere het beter zullen begrijpen. Schat, denk alsjeblieft aan jezelf. Als je nou met een kruk gaat lopen ga je misschien wat forseren en dan duurt het langer. En boeiend dat mensen het niet begrijpen dat jij met twee krukken loopt, Zij voelen niet jou pijn lieverd.

Hier gaat het wel.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:52

Jordana schreef:
*
Hoe is het met jou?

Laatst aangepast door Storm op ma 11 apr 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:53

Ik heb deze richting gekozen omdat het de snelste manier is om een MBO diploma te halen en uiteindelijk naar het HBO te gaan. Dit traject duurt anderhalf jaar, dus als het goed is ben ik februari klaar. Het is zeker niet het plan om verder te gaan in het onderwijs, maar goed dat neemt het gevoel wat ik op dit moment bij mijn huidige opleiding heb niet weg natuurlijk. smile

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 8:55

Storm schreef:
Jordana schreef:
*
Hoe is het met jou?

Nee dat had ik nog niet mee gekregen wat Kut zeg. Ik hoop dat hij snel wat vind. En dan hoor jij morgen toch iets over de bristol? Of vergis ik me?

Hier gaat het wel. Weekend verwerken van het nieuws en de gesprekken met schoonzussie maar het is altijd even met de neus op de feiten gedrukt worden
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Moezie ma 11 apr 2011 - 8:56

lieve hemel... wat gebeurd hier toch allemaal in ons landje... Een man dood geschoten in Rotterdam in een speeltuin pale
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:56

*
Ja snap dat je die dingen moet verwerken, die kosten altijd zo veel energie..

Laatst aangepast door Storm op ma 11 apr 2011 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: