Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Leuk! Er zijn ook veel mensen die op eigen initiatief een kaartje hebben gestuurd, maar ik vond dit ook wel een mooi idee, dus heb me bij jou aangesloten. Bedankt dat je het hebt opgezet en uitgewerkt!
Gast- Gast
Ik ga morgen mijn kaart op de bus doen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hallo iedereen. Goede avond (gehad)?
Ik ga ook mijn kaartje voor Leaf morgen op de post doen.
Ik ga ook mijn kaartje voor Leaf morgen op de post doen.
Gast- Gast
Hoi ABE!
Qiara- Ratel
Marin schreef:He bah Anoush! Krijg je daar hoofdpijn van?> Ik vermoed maar zo dat ik ongesteld kan worden, want ik had eerdere dagen al zeurderige buikpijn. Maar gezien ik niet aan de pil ben, kan ik er niet echt een touw aan vastknopen wanneer ik het nou moet worden. Geen idee of ik al weer zou moeten.Anousch schreef:Pff ik merk nu al dat ik morgen weer ongesteld moet worden, voel me helemaal naar in mn hoofd
Oh lekker handig is dat he!
Ja normaal heb ik er niet echt last van, alleen beetje buikpijn.
Maar denk dat het natuurlijk komt door stress van vandaag en dan ongesteld er bij worden dat ik daar gewoon extra last van heb.
Gast- Gast
Ja da's niet lekker Anoush. Ga maar lekker naar bed dan zo en hopelijk zet het door zodat je het weekend niet meer ongesteld bent
Gast- Gast
Marin, tel je de dagen nooit uit? Ik ben zelf ook niet aan de pil maar tel meestal een cyclus van 30 dagen. De ene keer komt het een paar dagen eerder en soms duurt het wat langer, maar dan weet ik wel wanneer ik het ongeveer kan verwachten.
Gast- Gast
Hoe is het hier verder? Ik ga zo eens slapen. Om 06.15u gaat mijn wekker weer. Zoals een klant ooit zei:"U bent er ook altijd". Ik ben toe aan vakantie!
Gast- Gast
Vervelend, Anousch! Ik voel me dan meestal ook wel wat licht in mijn hoofd, vooral de dagen ervoor.
Z'n gangetje, bij jou? 06.15 is wel vroeg!
Z'n gangetje, bij jou? 06.15 is wel vroeg!
Qiara- Ratel
Megara schreef:Marin, tel je de dagen nooit uit? Ik ben zelf ook niet aan de pil maar tel meestal een cyclus van 30 dagen. De ene keer komt het een paar dagen eerder en soms duurt het wat langer, maar dan weet ik wel wanneer ik het ongeveer kan verwachten.
Nee dat vergeet ik dus altijd! En dan zo na een paar weken denk ik oh ja het is al even geleden he, dan zal 't vast wel weer binnenkort
Gast- Gast
Ik was trouwens gister op tv he bij het perfecte plaatje,
en mijn mama bleek het opgenomen te hebben zodat ze vandaag naar mij kon kijken
Dat vond ik best wel heel lief!
en mijn mama bleek het opgenomen te hebben zodat ze vandaag naar mij kon kijken
Dat vond ik best wel heel lief!
Gast- Gast
Welterusten, Alex!
Dat is inderdaad lief, Anousch!
Dat is inderdaad lief, Anousch!
Qiara- Ratel
Hi...ik zit nog verslagen te schrijven...als ik dat gewoon nou elke dag een half uurtje deed zat ik niet 1x per maand tot diep in de nacht te werken hahah...maja...zo werkt t blijkbaar niet bij mij!
Gast- Gast
Qiara schreef:Z'n gangetje, bij jou? 06.15 is wel vroeg!
Ook zijn gangetje. Maar ik wil nog niet slapen, ondanks dat ik weet dat het, het beste voor me is.
Gast- Gast
Haha suffe Mozz! Nou taait iedereen af en moet jij door.
Ik ga ook, sorry. Maar des te eerder ben je klaar!
Succes!
Ik ga ook, sorry. Maar des te eerder ben je klaar!
Succes!
Gast- Gast
Oei, Mozz, dat is wel zo, maar heel veel succes!
Qiara- Ratel
mozzarella schreef:Hi...ik zit nog verslagen te schrijven...als ik dat gewoon nou elke dag een half uurtje deed zat ik niet 1x per maand tot diep in de nacht te werken hahah...maja...zo werkt t blijkbaar niet bij mij!
Zou mijn tekst kunnen zijn sterkte.
Gast- Gast
ABE schreef:Qiara schreef:Z'n gangetje, bij jou? 06.15 is wel vroeg!
Ook zijn gangetje. Maar ik wil nog niet slapen, ondanks dat ik weet dat het, het beste voor me is.
Ik ken dat gevoel wel, wordt vaak te laat bij mij...
Qiara- Ratel
Alex schreef:mozzarella schreef:Hi...ik zit nog verslagen te schrijven...als ik dat gewoon nou elke dag een half uurtje deed zat ik niet 1x per maand tot diep in de nacht te werken hahah...maja...zo werkt t blijkbaar niet bij mij!
Zou mijn tekst kunnen zijn sterkte.
Ik heb er al 32 af whahahha hoe erg
Gast- Gast
Bitterkoek, ik wilde je eigenlijk ook nog PMen maar t is er bij ingeschoten, ben je al klaar?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Qiara schreef:ABE schreef:Qiara schreef:Z'n gangetje, bij jou? 06.15 is wel vroeg!
Ik ken dat gevoel wel, wordt vaak te laat bij mij...
Nu bij mij ook. Maar ik heb één geluk... Na morgen moet ik nog drie dagen. Ik het begin van de week ben ik nog het fitste.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: