Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hoelang zijn jullie al samen Anousch?Anousch schreef:_Chance schreef:_Donnaa schreef:Ik heb ook al eens een jongen ontmaagd..Anousch schreef:En ik had zelfs een jongen die nog maagd was! dus ze zijn er wel
Eerlijk gezegd zou ik daar niet echt blij van worden..
Ik wel vond het fijn dat hij zijn eerste keer met mij beleefde, en het feit dat we nog steeds samen zijn en we allebei super gelukkig zijn.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer gedate met een gozer die nog dunner was dan ik
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Try schreef:Ja, ik moet me 'veilig' voelen bij 'm, dus hij moet wel echt de grotere zijn (breder, langer, sterk, een echte man). Maar verder houd ik niet van poespas (dus kettingen, ringen, etc).loontjes-power schreef:
Moet wel wat breder zijn...
Hij heeft maar 1 ring en dat is onze vriendschapsring (of hoe noem je zo een dingen )
Voor de rest staat het hem gewoon.. En het kan er ook heel netjes uitzien!
Ja en zeker moet die mij kunnen beschermen he.. Ik ben maar klein en voel me ontzettend veilig als hij mij beet pakt.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Try schreef:Hoelang zijn jullie al samen Anousch?Anousch schreef:_Chance schreef:_Donnaa schreef:Ik heb ook al eens een jongen ontmaagd..Anousch schreef:En ik had zelfs een jongen die nog maagd was! dus ze zijn er wel
Eerlijk gezegd zou ik daar niet echt blij van worden..
Ik wel vond het fijn dat hij zijn eerste keer met mij beleefde, en het feit dat we nog steeds samen zijn en we allebei super gelukkig zijn.
2 jaar en een maand
Gast- Gast
Ik ook niet.. Mijn eerste echte liefde had wel zo`n ketting, dat stond hem goed, maar het is nu niet meer echt mijn smaak.. Ik keek gisteren nog foto`s terug van hem.. Oh hij was toen zo ontzettend sexy haha!VeryCherry schreef:Oh nee, ik hou absoluut niet van schakelkettingen en dergelijke voor mijn vriend, zou hem ook niet staan.
Gast- Gast
VC, ik ben onwijs benieuwd naar jouw vriend
Try- Kletskop
VeryCherry schreef:Ik heb een keer gedate met een gozer die nog dunner was dan ik
Heerlijk deze verhalen haha!
Gast- Gast
OEHLALA CC die past ook mijn plaatje als perfect man
Moezie- Kletskop
Ik was ook de eerste voor mijn vriend
Bijna 8 jaar later zijn we nog samen, heb ik blijkbaar toch iets goed gedaan
En mijn vriend is groter dan ik ben (dat kan als snel) en ook lekker breed
Bijna 8 jaar later zijn we nog samen, heb ik blijkbaar toch iets goed gedaan
En mijn vriend is groter dan ik ben (dat kan als snel) en ook lekker breed
Gast- Gast
Oh ik vind ook dat een jongen wat breder moet zijn, en het liefste ook wat langer. En ik vind een buikje ook niet erg (nadruk op buikJE, dus geen bierpens), dan hoef ik mijn buikje ook niet in te houden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Idd! En heerlijk als ie me op kan tillen (en dan ook nog met 1 hand/arm)loontjes-power schreef:
Ja en zeker moet die mij kunnen beschermen he.. Ik ben maar klein en voel me ontzettend veilig als hij mij beet pakt.
Try- Kletskop
Zal ik even snel een foto laten zien? Ik heb hem al wel is laten zien hoor, dus misschien komt de foto sommige meiden bekent voor
+1Try schreef:VC, ik ben onwijs benieuwd naar jouw vriend
Moezie- Kletskop
_Chance schreef:Chocolate Cookie schreef:Dit was m...
Die weet ook wel van zichzelf dat ie leuk is.
Hmm ja dat zou goed kunnen... Zou mij iig nu niks meer verbazen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
loontjes-power schreef:Ja het is een hele zoektocht ben ik met je eens!
Maar als je er eenmaal een hebt is het zeker de moeite waard!!
+1!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Zal ik even snel een foto laten zien? Ik heb hem al wel is laten zien hoor, dus misschien komt de foto sommige meiden bekent voor
JA foto!!
Gast- Gast
VC: showen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja dat is ook het probleem. Dus eigenlijk mag er niet meer positief over hem gesproken worden Tis al zo moeilijk om hem iedere week te zien en dat in combinatie met hem vergetenloontjes-power schreef:OEHLALA CC die past ook mijn plaatje als perfect man
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Inderdaad.. Daar heb ik zo om gelachen bij W. Die is best klein, maar hij is ontzettend sterk.. Ik maar gillen dat hij op z`n rug moest passen toen hij me optilde, maar het was een eitje voor 'mTry schreef:Idd! En heerlijk als ie me op kan tillen (en dan ook nog met 1 hand/arm)loontjes-power schreef:
Gast- Gast
Ja VC!
Dan ga ik ook een foto zoeken van mijn vriend, moet wel zo weg..
Dan ga ik ook een foto zoeken van mijn vriend, moet wel zo weg..
Try- Kletskop
_Donnaa schreef:VeryCherry schreef:Ik heb een keer gedate met een gozer die nog dunner was dan ik
Heerlijk deze verhalen haha!
Mijn vriend is juist dunner.. alles wat ik letterlijk teveel heeft, heeft hij letterlijk te weinig ach ja...
Gast- Gast
Niet quoten, ik haal hem zo weer weg
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op ma 11 apr 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt
_Donnaa schreef:Inderdaad.. Daar heb ik zo om gelachen bij W. Die is best klein, maar hij is ontzettend sterk.. Ik maar gillen dat hij op z`n rug moest passen toen hij me optilde, maar het was een eitje voor 'mTry schreef:Idd! En heerlijk als ie me op kan tillen (en dan ook nog met 1 hand/arm)loontjes-power schreef:
Haha nee heeft die van mij ook geen moeite mee..
Maar het is niet zo dat hij als een of andere super ruige kerel lijkt.. Dat valt wel mee
Moezie- Kletskop
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: