Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Oei, dan schop ik je hierbij naar bed
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hmmmz
Qiara- Ratel
Ik ga er wel vandoor, slaap lekker (alvast)! Bye!
Qiara- Ratel
mozzarella schreef:Zeg ABE ik heb die foto gemist van jouw scharrel...maggie nog eens pleaassse?
Mag het dan even?
*mozz is weer offline, dus weg foto*
Even snel met het oordeel, want ik moet zo slapen.
Gast- Gast
Reva schreef:Euh...Wouw :D (ironische he, die letters)
Ironisch mag dan weer zonder e. Maar verder, mooie letters!
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:Euh...Wouw :D (ironische he, die letters)
Die -e ga ik mezelf vergeven door mn koorts
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Euh...Wouw :D (ironische he, die letters)
Die -e ga ik mezelf vergeven door mn koorts
Ik vergeef hem je dan ook door de koorts! Slaap lekker, Reva! Want dat is wel wat ik nu ga doen. Kort maar krachtig!
Edit; De O die een A had moeten zijn, vergeef ik je ook door de koorts...
Gast- Gast
mozzarella schreef:abe nog 1 x ik heb m gemist
Herinner me er morgen nog even aan. Ik ga nu slapen en door zijn beauty ( ) is het niet verantwoord om hem langer dan 5 minuten online te laten staan.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Maar nu kijkt er niemand
Nu ben ik echt slapen!
Laatst aangepast door ABE op ma 11 apr 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Euhm.. even als reactie op de sms van Q.
Ik hem maar 1 sms gehad en 1 mail. De sms heb ik meteen na ontvangst op gereageerd en de mail ging meer over algemene vragen waar ik in alle rust op wilde antwoorden. Zo actief ben ik biet geweest op faceboek en ben vooral bezig geweest met mezelf en de therapie waar ik inmiddels mee ben begonnen. Dat ik even van het forum weg was, was bij de mensen waar ik mee om ga gewoon bekend. Die heb ik ook nog gezien en gesproken. Het is mij dus ontgaan dat ´niemand´ hier wist waar ik was.
Reev, jij was toen op vakantie. Ik heb geen mailadres of nummer van je. Sorry!..
Sja, pm´s lezen en sturen gaat was lastig als je niet op het forum komt... Ik neem afstand omdat ik andere dingen heb die nu mijn aandacht en energie nodig hebben.
(niet quoten)
Ik hem maar 1 sms gehad en 1 mail. De sms heb ik meteen na ontvangst op gereageerd en de mail ging meer over algemene vragen waar ik in alle rust op wilde antwoorden. Zo actief ben ik biet geweest op faceboek en ben vooral bezig geweest met mezelf en de therapie waar ik inmiddels mee ben begonnen. Dat ik even van het forum weg was, was bij de mensen waar ik mee om ga gewoon bekend. Die heb ik ook nog gezien en gesproken. Het is mij dus ontgaan dat ´niemand´ hier wist waar ik was.
Reev, jij was toen op vakantie. Ik heb geen mailadres of nummer van je. Sorry!..
Sja, pm´s lezen en sturen gaat was lastig als je niet op het forum komt... Ik neem afstand omdat ik andere dingen heb die nu mijn aandacht en energie nodig hebben.
(niet quoten)
Gast- Gast
Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik heb niet alles meegekregen door NY, alleen dat je al een tijd niet was gespot en dat er wat dingen waren gebeurd hier. Ik vind het alleen wel fijn dat het niet nodig is ons zorgen te maken. Super dat je alleen jezelf werkt, ik vind het nog steeds bewonderingswaardig.
Gast- Gast
Goedemorgen, al iemand wakker?
ik ben al vanaf kwart voor 5 wakker.. last van mn darmen, dus zit continu op de toilet.. maar helpen doet t niet.. nu maar eens ontbijten met muesli (veel vezels) hihi. ben nu alleen wel klaar wakker... dacht ik ns lekker uit te slapen
ik ben al vanaf kwart voor 5 wakker.. last van mn darmen, dus zit continu op de toilet.. maar helpen doet t niet.. nu maar eens ontbijten met muesli (veel vezels) hihi. ben nu alleen wel klaar wakker... dacht ik ns lekker uit te slapen
Gast- Gast
Oohh vervelend Sannie! Heb je iets gegeten waar je niet goed tegen kunt?
Mijn vriend heeft sinds deze week een baan, en zijn tijdens zijn echt abnormaal vroeg.. We zitten kwart voor 6 aan het ontbijt. Ik moet zeggen dat ik het wel zwaarder had verwacht. Ik voel me best fit! Heb alleen totaal geen zin in school, maar ach ik ben er nu toch al uit.
Mijn vriend heeft sinds deze week een baan, en zijn tijdens zijn echt abnormaal vroeg.. We zitten kwart voor 6 aan het ontbijt. Ik moet zeggen dat ik het wel zwaarder had verwacht. Ik voel me best fit! Heb alleen totaal geen zin in school, maar ach ik ben er nu toch al uit.
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
Ik ben nog niet helemaal wakker maar ik moet zo gaan werken.
Fijne dag all
Ik ben nog niet helemaal wakker maar ik moet zo gaan werken.
Fijne dag all
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen flauw idee.. zakt nu gelukkig een beetje af. heb dr ook maar n warme kruik tegenaan gelegd..
hihi gezellig saampjes ontbijten. Ik doe dat eigenlijk nooit (wonen ook niet samen) maar als ik er dan ben, blijf ik lekker in bed liggen .
Ik had vandaag eigenlijk ook school, cijfers ophalen. Maar heb mn cijfers al, dus vind t onzin om te gaan:).
Hoe laat moet je er naar toe?
hihi gezellig saampjes ontbijten. Ik doe dat eigenlijk nooit (wonen ook niet samen) maar als ik er dan ben, blijf ik lekker in bed liggen .
Ik had vandaag eigenlijk ook school, cijfers ophalen. Maar heb mn cijfers al, dus vind t onzin om te gaan:).
Hoe laat moet je er naar toe?
Gast- Gast
Ik moet er kwart voor negen zijn dus ik spring 7 uur om de fiets. Dan de kwart over 7 trein naar *Stad* en dan de kwart voo 8 trein naar *andere stad* . Ik heb echt gewoon anderhalf uur reistijd, voor twee uurtjes school. Bluh..
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: