Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 23 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:01

Sommige mensen denken daar helaas anders over Reva!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:02

Ja, maar Smikk en Try spreken elkaar niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:02

Tsja, hoeft niet per se vermijden te zijn. Ik ben zelf ook niet attent met mails en sms-jes beantwoorden, maar dat is niet bewust.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 11 apr 2011 - 10:02

Maar ik hoor dat ze op dit moment niet heel zorgelijk over komt toch? Maar altijd iets om in gedachten te houden
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Qiara ma 11 apr 2011 - 10:03

Ik zou het heel fijn vinden om iets te horen, maar als ze nu zich even op zichzelf aan het concentreren is, lijkt me dat ook heel wat waard.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:03

En uiteraard, voordat mensen dat gaan roepen, ze is ons geen verantwoording schuldig en ik hoef niet dagelijks tekst en uitleg. Maar als iemand vráágt of het wel goed met je gaat, kun je dat best beantwoorden (als je wel ook gewoon verder andere dingen kan doen op facebook).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:03

Twellie schreef:Tsja, hoeft niet per se vermijden te zijn. Ik ben zelf ook niet attent met mails en sms-jes beantwoorden, maar dat is niet bewust.

Ja dat heb ik ook wel. soms blijven smsjes ook wel een dag of soms langer onbeantwoord. Zeker als 't net even niet goed uitkomt dat ik gesmst wordt, en dan daarna vergeet ik 't eigenlijk. Is dan ook niet slecht bedoelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:04

Pff ik merk nu al dat ik morgen weer ongesteld moet worden, voel me helemaal naar in mn hoofd

Gast
Gast

Reva schreef:En uiteraard, voordat mensen dat gaan roepen, ze is ons geen verantwoording schuldig en ik hoef niet dagelijks tekst en uitleg. Maar als iemand vráágt of het wel goed met je gaat, kun je dat best beantwoorden (als je wel ook gewoon verder andere dingen kan doen op facebook).

Haha, die discussie kun je inderdaad maar beter gelijk de kop indrukken smile.

Gast
Gast

Ik ben het ook eens met Reva, ik vind 't ook best lullig..

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 11 apr 2011 - 10:04

Eens, maar een smsje 'nog wat leuks gedaan dit weekend?' is wat anders dan 'gaat het wel goed met je?'.
We zullen het vast wel een keer horen..

k ga nu in ieder geval naar bed. Welterusten!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Reva schreef:En uiteraard, voordat mensen dat gaan roepen, ze is ons geen verantwoording schuldig en ik hoef niet dagelijks tekst en uitleg. Maar als iemand vráágt of het wel goed met je gaat, kun je dat best beantwoorden (als je wel ook gewoon verder andere dingen kan doen op facebook).

Ja dat eerste zou ik ook niet zeggen haha :P Ben het wel volledig met je eens eigenlijk :P

Had je m'n berichtje eerder op de avond aan jou nog gelezen. Zonder dat we er weer uitgebreid over praten, maar wilde even vragen of je met name van 'dat huis' gelezen had, want dat zat me niet helemaal lekker bang dat je het verkeerd geinterpreteerd had.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:05

Marin schreef:
Twellie schreef:Tsja, hoeft niet per se vermijden te zijn. Ik ben zelf ook niet attent met mails en sms-jes beantwoorden, maar dat is niet bewust.

Ja dat heb ik ook wel. soms blijven smsjes ook wel een dag of soms langer onbeantwoord. Zeker als 't net even niet goed uitkomt dat ik gesmst wordt, en dan daarna vergeet ik 't eigenlijk. Is dan ook niet slecht bedoelt.
Hier nog iemand. Op het moment kan ik dan niet reageren om het vervolgens te vergeten. Gelukkig weten de mensen om me heen dat ik af en toe gewoon verstrooit ben en dan het geen desinteresse iod is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:05

Marin schreef:

Ik vergeet het inderdaad ook, net zoals met mails, lees ik even en dan denk ik 'beantwoord ik morgen wel' en dan gaan er al snel weer een paar dagen overheen. Ik verwacht trouwens van anderen ook niet gelijk antwoord op een sms-je. Bijvoorbeeld van mijn schoonzus heb ik altijd binnen 45 seconden antwoord, verbaas ik me altijd over, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:06

Anousch schreef:Pff ik merk nu al dat ik morgen weer ongesteld moet worden, voel me helemaal naar in mn hoofd
He bah Anoush! Krijg je daar hoofdpijn van?> Ik vermoed maar zo dat ik ongesteld kan worden, want ik had eerdere dagen al zeurderige buikpijn. Maar gezien ik niet aan de pil ben, kan ik er niet echt een touw aan vastknopen wanneer ik het nou moet worden. Geen idee of ik al weer zou moeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:06

Marin schreef:

Heb ik zelf ook meer dan zelden last van :P
Maar ik begeef me niet in een zodanige situatie dat meerde mensen zich zorgen maken door voorafgaande weken/maanden.

Maar ik hoop dan maar dat ze het te druk heeft met genieten van haar leven om mensen die bezorgd zijn gerust te stellen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:07

Marin schreef:

Ja dat eerste zou ik ook niet zeggen haha :P Ben het wel volledig met je eens eigenlijk :P

Had je m'n berichtje eerder op de avond aan jou nog gelezen. Zonder dat we er weer uitgebreid over praten, maar wilde even vragen of je met name van 'dat huis' gelezen had, want dat zat me niet helemaal lekker bang dat je het verkeerd geinterpreteerd had.

Euh ja dat is dus zo'n voorbeeld van ja ik heb het gelezen en in mn hoofd geknikt en antwoord gegeven en verder gegaan met lezen van andere posts... Sorry :P Maar ik begrijp wat je schreef (en van huis had ik idd toen anders opgevat dan).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:08

Hahaha meteen even in de praktijk gebracht dus, Reva. Handig, zo'n voorbeeld. Maarre, ja, wilde dat even duidelijk hebben :P

Gast
Gast

Bericht  Jordana ma 11 apr 2011 - 10:13

Ik ga maar wijs doen en mijn bed opzoeken. Truste iedereen!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:13

Slaap lekker Jordana!

Gast
Gast

Bericht  Qiara ma 11 apr 2011 - 10:14

Slaap lekker, Jordana!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:14

Welterusten! Ik ben nu op YouTube allemaal jaren tachtig en negentig clips aan het kijken. (Haddaway, Lipstick, Robert Palmer, Ace of Base). Echt jeugdsentiment! Iemand nog tips voor leuke liedjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:15

Hahaha oh wat leuk Twellie. Heb alleen niet erg inspiratie geloof ik om je te helpen. Hoofdpijn slaat bij mij ook door, dus moet zo ook maar naar bed. Lekker lezen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:16

Welterusten, hopelijk helpt slapen tegen de hoofdpijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 10:16

Marin schreef:Wat fijn dat het boekje voor Leaf af is, Bitterkoek. Hadden veel mensen bij jou wat ingezonden (o.a. ik)?

Ik ben al weer een stuk meer uitgerust en vrolijker dan eerder vanavond. Maar nu is het helaas al weer bijna bedtijd :P

Ik heb 25 reacties gekregen. Mocht natuurlijk ook iets meer zijn, maar het was te doen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: