Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pedofiel in onze buurt

+10
nina
Makamba
Printje
Jeanette
Moon
TGR
Tania
loesje
Nijntje
Naevje
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Pedofiel in onze buurt

Bericht  Naevje za 9 apr 2011 - 20:21

Mijn moeder belde net dat ze gister gehoord heeft dat er een pedofiel in onze straat woont. Ze heeft dit gehoord van zijn ex-vriendin die ook om die reden bij hem weg is gegaan. Hij is in korte tijd al 5x verhuisd en woont elke keer in de buurt van scholen, speeltuinen e.d. Ook hier dus weer, het is hier echt heel druk met kinderen. En ik heb even gekeken maar hij woont nog geen 100 meter bij ons vandaan...
Maar wat kan je met deze info? Ja op je hoede zijn natuurlijk... mijn kinderen zijn beide nog onder de 3 jaar dus spelen niet alleen buiten maar die tijd komt natuurlijk wel een keer. Bah zeg, wat een naar idee....

Naevje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Nijntje za 9 apr 2011 - 21:16

welke stad woon je?
nee, meer dan heel erg op je hoede zijn en je kids niet alleen naar buiten laten gaan kun je denk ik niet doen
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  loesje za 9 apr 2011 - 21:17

[quote="Nijntje"]welke stad woon je?
nee, meer dan heel erg op je hoede zijn en je kids niet alleen naar buiten laten gaan kun je denk ik niet doen
[/quote]

+1
en vertellen dat ze niet bij die meneer moeten gaan spelen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Tania za 9 apr 2011 - 21:56

Als je het echt heel zeker weet zou ik ook de ouders van de andere kindjes in de buurt op de hoogte stellen.
En verder inderdaad goed je kindjes in de gaten houden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Naevje za 9 apr 2011 - 23:09

ik woon in een klein plaatsje in de kop van Noord Holland. Mijn moeder heeft het wel van een betrouwbaar iemand, dus ik overweeg ook om mijn buurt hierover te informeren. (als je wilt kan ik je PM-en over de plaats)

Ik woon hier ook pas 2 maanden, dus wil ook weer niet overkomen als zo'n roddelmens bij de buren. Maar ik vertel er wel bij dat ik er ook niet van hou om verhalen de wereld in te helpen, maar ik vind dat ze dit wel moeten weten.

Naevje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:43

Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officiële bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officiële bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.


Laatst aangepast door yvonne op za 9 apr 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  TGR za 9 apr 2011 - 23:45

yvonne schreef:Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officieele bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officieele bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:26

TGR schreef:
yvonne schreef:Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officieele bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officieele bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Moon zo 10 apr 2011 - 0:37

Mocht het echt zo zijn dan had ik in jou geval bij hem aangebeld en gezegd: Ik vind het prima dat je hier woont maar als jij 1 keer aan mijn kind zit ben je van mij.
Nog een fijne dag Very Happy

Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Nijntje zo 10 apr 2011 - 0:47

Dat is wel een erg leuke moon!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:50

Moon schreef:Mocht het echt zo zijn dan had ik in jou geval bij hem aangebeld en gezegd: Ik vind het prima dat je hier woont maar als jij 1 keer aan mijn kind zit ben je van mij.
Nog een fijne dag Very Happy

Right..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Jeanette zo 10 apr 2011 - 0:52

TGR schreef:
yvonne schreef:Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officieele bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officieele bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Precies!

Wel ontzettend vervelend zeg, je krijgt er toch een raar gevoel bij.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:54

Nijntje schreef:Dat is wel een erg leuke moon!


Eh...want?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Printje zo 10 apr 2011 - 0:54

Ik zou het ook eerst even nachecken voordat je er verder iets mee doet. natuurlijk wel opletten maar je kan het leven van zo'n man helemaal kapot maken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 0:56

Giacomo schreef:
Nijntje schreef:Dat is wel een erg leuke moon!


Eh...want?
Ik snap het ook niet helemaal.

Hilarisch, een pedofiel in je buurt, laten we bij 'm gaan aanbellen en zeggen dat ie uit de buurt van mijn kind moet blijven. Terwijl die man waarschijnlijk nog geen poot uitgestoken heeft. Lollig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:21

yvonne schreef:Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officiële bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officiële bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.
Naar de politie hoef je niet te gaan, die mogen geen informatie geven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:24

Of een andere instantie. Ik weet niet precies waar je dan moet zijn maar ik vind niet dat je zomaar de hele buurt dingen moet gaan vertellen waar je niet eens bewijs van hebt. Dat was wat ik bedoelde eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 1:46

yvonne schreef:Of een andere instantie. Ik weet niet precies waar je dan moet zijn maar ik vind niet dat je zomaar de hele buurt dingen moet gaan vertellen waar je niet eens bewijs van hebt. Dat was wat ik bedoelde eigenlijk.
Ben ik het helemaal mee eens. Je kunt zo iemand helemaal kapot maken terwijl je niet zeker bent van je zaak. Je moet altijd erg voorzichtig zijn met de informatie die je denkt te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Makamba zo 10 apr 2011 - 1:57

TGR schreef:
yvonne schreef:Voordat je uberhaupt iemand gaat inlichten zou ik eerst eens wat officieele bronnen nagaan. Zoals de politie of iets dergelijks. Als ik dit van iemand zijn ex zou horen zou ik me toch ook afvragen of het wel echt waar is en of ze die man niet gewoon probeert zwart te maken.Mocht het niet waar zijn en je vertelt het wel door dan maak je het leven van die man een hel.
Dus eerst maar eens een officieele bevestiging hier van zien te krijgen voor je iets doet.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Ik ook.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  nina zo 10 apr 2011 - 2:34

Misschien een belachelijke vraag hoor, dus excuses alvast.

Maar een pedofiel is een man die valt op jonge kinderen. Maar is het dan ook zeker dat hij hier iets mee doet?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Susan zo 10 apr 2011 - 2:41

Nee dat is niet zeker. Een pedofiel die seks heeft met kinderen heet officieel ook een pedoseksueel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 3:52

Ik zou inderdaad eerst maar eens proberen uit te zoeken of het wel waar is.

Wij hadden vroeger ook een "kinderlokker" in dee buurt en mijn moeder heeft ons op het hart gedrukt nooit, maar dan ook nooit met hem mee te gaan. Wat hij ook zou beloven. En ze is ook wel naar hem toegegaan om te zeggen dat hij er niet over moest peinzen ons met ook maar 1 vinger aan te raken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  RYW zo 10 apr 2011 - 4:49

Ik vind dat ook zo'n enorm dilemma, maar wat naar dat je er ook echt mee te maken hebt. Inderdaad weet je niets zeker, en voor zover ik uit je verhaal begrijp is die man nooit veroordeeld voor iets. Stel dat het je man, je broer of je vader is en die wordt onterecht van zoiets beschuldigd, echt verschrikkelijk.

Maar als hij een risico is voor kinderen, als je naderhand hoort dat hij een kindje uit de buurt iets heeft aangedaan, dan zou je jezelf dat ook niet vergeven.

Ik weet oprecht niet wat ik zou doen. Mijn buren (met kinderen, de beste vriendjes van mijn zoons) zijn ook vrienden van me, en daar zou ik wel mee praten hierover, denk ik.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Moon zo 10 apr 2011 - 7:28

Storm schreef:
Giacomo schreef:
Nijntje schreef:Dat is wel een erg leuke moon!


Eh...want?
Ik snap het ook niet helemaal.

Hilarisch, een pedofiel in je buurt, laten we bij 'm gaan aanbellen en zeggen dat ie uit de buurt van mijn kind moet blijven. Terwijl die man waarschijnlijk nog geen poot uitgestoken heeft. Lollig.

Daar is niets hilarisch aan, integendeel zelfs. Ik snap je reactie hierop ook niet. Als blijkt dat hij inderdaad zich in het verleden heeft vergrepen aan kinderen dan waarschuw ik hem eenmalig alleen even. Verder niet.

Ik heb zelf nog geen kinderen maar ik merk aan situaties uit het verleden dat ik als er iets voorkomt in mijn naaste familie of vriendenkring ik daarin heel fel kan zijn en beschermend ten tijden van onrecht.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  ekjir@M zo 10 apr 2011 - 7:38

Naevje schreef:ik woon in een klein plaatsje in de kop van Noord Holland. Mijn moeder heeft het wel van een betrouwbaar iemand, dus ik overweeg ook om mijn buurt hierover te informeren. (als je wilt kan ik je PM-en over de plaats)

Ik woon hier ook pas 2 maanden, dus wil ook weer niet overkomen als zo'n roddelmens bij de buren. Maar ik vertel er wel bij dat ik er ook niet van hou om verhalen de wereld in te helpen, maar ik vind dat ze dit wel moeten weten.

Zou je mij ook kunnen pm-en? Ik woon ook in een klein plaatsje in de kop van Noord-Holland en ik weet dat er hier al jaren 1 woont vlak bij school... Daar mochten wij vroeger al niet in de buurt komen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedofiel in onze buurt Empty Re: Pedofiel in onze buurt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum