Pretecho in buurt van eindhoven
+3
Laced
Printje
sanne-84
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pretecho in buurt van eindhoven
Wie heeft er in deze omgeving ervaring met bureau's (of hoe omschrijf je dat?) die pretecho's maken?
Ik heb net gegoogled, en komt verschillende tegen, met verschillende prijzen. Geen idee waar ik nog meer op moet letten
Ik heb net gegoogled, en komt verschillende tegen, met verschillende prijzen. Geen idee waar ik nog meer op moet letten
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pretecho in buurt van eindhoven
echo son! vrij duur maar ze neemt veel tijd voor je.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:echo son! vrij duur maar ze neemt veel tijd voor je.
Wij zijn daar ook geweest. Erg leuke vrouw, neemt de tijd om alles uitgebreid te vertellen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Printje schreef:echo son! vrij duur maar ze neemt veel tijd voor je.
Wij zijn daar ook geweest. Erg leuke vrouw, neemt de tijd om alles uitgebreid te vertellen.
Precies, wij zijn er bij R en nu ook weer geweest. Je krijgt veel foto's en een film mee. Ik vind de foto's niet vd geweldigste kwaliteit (de 3d) maar wel erg leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
Vrij duur? 75 euro toch? Is 1 van de goedkoopste die ik tot nu toe tegen ben gekomen..
sanne-84- Ratel
hahhaa owkee...ik vind het vrij duur...
Printje- Lady Post-a-lot
Ja ok, is wel wat geld, maar als de rest duurder is.. Of ik ben weer een leek in het niet goed kunnen zoeken op internet haha
sanne-84- Ratel
Haha ik vond Son juist wat tegen vallen. Vrouw was erg leuk maar de kwaliteit vond ik minder. Bij de 1e zijn we bij Kijk Nou! in Helmond geweest, en bij de 2e daar dus ook nog een keer terug gegaan.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ik weet niet hoe het heet maar hoor goede verhalen over Westerhoven, is toch niet zo heel ver vanuit Eindhoven?
Ben zelf bij Echo Son geweest, daar staat op de dvd geen geluid, dat is in Westerhoven wel, kun je naderhand nog naluisteren wat er gezegd is.
In Lommel zit ook een adres waar je al heel vroeg geslachtsecho's kunt maken, vanaf 13 weken, hoor ik ook goede verhalen over.
Ben zelf bij Echo Son geweest, daar staat op de dvd geen geluid, dat is in Westerhoven wel, kun je naderhand nog naluisteren wat er gezegd is.
In Lommel zit ook een adres waar je al heel vroeg geslachtsecho's kunt maken, vanaf 13 weken, hoor ik ook goede verhalen over.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
wij zijn hier in de buurt geweest (voor jou dus een stuk verder) hele aardige vrouw en neemt ook de tijd. Onze uk was behoorlijk eigenwijs en werkte niet mee waardoor we nu 45min film hebben haha. (was ook maar goed dat we de laatste waren die avond) En als je uk echt niet meewerkt en ze krijgt geen mooie/goede beelde dan mag je gewoon een keer terugkomen.
edit bedoel die dus van blondie zal even een link zoeken. En wat ze zegt je krijgt er geluid bij. Maar ze vraagt op voorhand of je dat wil. Maar dat vonden wij wel fijn want ze legt alles uit wat ze ziet en dat hoor je thuis dan nog terug op de dvd.
edit bedoel die dus van blondie zal even een link zoeken. En wat ze zegt je krijgt er geluid bij. Maar ze vraagt op voorhand of je dat wil. Maar dat vonden wij wel fijn want ze legt alles uit wat ze ziet en dat hoor je thuis dan nog terug op de dvd.
Laatst aangepast door Lily op ma 22 okt 2012 - 9:09; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt in Son is zonder geluid en ik vind dus de 3d foto's niet echt mooi, hopelijk komt de baby er een stuk mooier uit als op de echofoto's ahahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Helmond is in verhouding wat prijziger,
Westerhoven had ik ook gevonden ja.
Het gaat hier niet om een geslachtsbepaling, dat willen we niet weten. Echt om een pretecho (filmpje)
Het gaat hier niet om een geslachtsbepaling, dat willen we niet weten. Echt om een pretecho (filmpje)
sanne-84- Ratel
hier de link: http://www.echografie.nl/ daar zijn wij dus geweest
Gast- Gast
Allemaal bruikbare tips, dankjullie!
Westerhoven is nog geen half uur rijden, dus valt mee. Is son vogens mij ook.
Westerhoven is nog geen half uur rijden, dus valt mee. Is son vogens mij ook.
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Helmond is in verhouding wat prijziger,
Als je echt voor de kwaliteit gaat zou ik eerder voor Helmond gaan dan voor Son. De foto's en film van Son vond ik minder van kwaliteit dan Helmond.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Wij zijn 1 x in westerhoven geweest. Erg aardige vrouw. Ook 1 x in Helmond geweest, vond die man erg vervelend doen, toen het niet wilde lukken om een mooie foto te maken. Hij zei dat mijn buik niet groot genoeg was ( ik was 24 weken!) en ik moest maar op mijn kop gaan hangen in die stoel. Nou echt vreemde kerel!
Een volgende keer ga ik naar echobaby in Lommel. Is ook niet zo ver.
Een volgende keer ga ik naar echobaby in Lommel. Is ook niet zo ver.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Een aantal vrienden van ons zijn in helmond geweest en hoor er goede verhalen over. heb er zelf geen ervaring mee.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Zolang je maar niet naar Uden gaat is volgens mij alles beter
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Pretecho
» Pretecho
» pretecho
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
» Pretecho
» pretecho
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: