Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

+2
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
6 plaatsers

Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 1:49

Ik wil nu eindelijk een fietsstoeltje aanschaffen aangezien dat er vorige zomer er helemaal bij in geschoten is. Mijn zoontje is nu 1,5 jaar, kan ik hem dan nog in een voorzitje zetten of in een achterzitje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Bruintje Beer za 9 apr 2011 - 1:55

S. zit hier in nog in een voorzitje. Ze is 20 maanden.Hier past ze nog goed in Ze gaat pas in een achterzitje als ze 2,5 jaar is denk ik.

Maar denk wel dat jullie zoontje in een achterzitje kan. Is volgens mij ook vanaf 9 kilo en 9 maanden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 2:01

Hangt er vanaf hoe groot hij is... onze dochter is een week jonger en ik zou haar nog niet achterop doen, ik vind haar daar echt nog te klein voor. En als ik het zou doen zou ik een 5puntsgordel doen, zodat ze er niet makkelijk uit kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  -Ieniemienie- za 9 apr 2011 - 2:29

Onze dochter word in Juni 2jr en zit nog voorop. Ze past hier nog prima op, en voorlopig blijft ze dus ook voorop zitten.
Ze gaat pas achter, als ze er of niet meer in past, of haar broertje of zusje ook mee op de fiets gaat.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 3:27

Jens zit hier nog steeds voorop, die is ruim 2,5 jaar en weegt zat kilo's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Susan za 9 apr 2011 - 3:50

Voor, Ezra is pas naar achteren gegaan toen Yrsa voor moest. Heb toen ook speciaal zitjes met een vijfpuntsgordel aangeschaft omdat hij zich nog wel eens probeert los te wurmen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Lala za 9 apr 2011 - 7:17

Onze zoon is nu 3,5 en zit nog voorop. Wel inmiddels 16 kilo. In princiepe mogen ze tot 15 kilo voorop.
Het begint me nu zwaar te worden en heb nu ook een zitje voor achterop besteld.
Ik vond het heel gezellig om hem voorop te hebben en hij kan alles goed zien.
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Catwoman79 za 9 apr 2011 - 8:08

Ruben wordt 3 juli, 2 jaar. Sinds vorige week zit hij achterop.
Op het voorstoeltje kan het wel qua gewicht, maar zijn knieën komen knel te zitten.
En achterop blijkt hij het geweldig te vinden
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 8:09

Ik zou hem nog lekker voorop houden; ik had oppaskinderen die met 3 en 3,5 nog lekker voorop zaten, hartstikke gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Triesje1983 za 9 apr 2011 - 9:33

Mijn zoontje zat in het achterzitje vanaf oktober vorig jaar. Hij was toen nog geen twee. Wel eerst goed gepast of dit ging, maar hij pastte al heel goed. De reden dat hij toen al naar een achterzitje ging, was dat ik hem niet meer kon houden voorop.
Ik heb een chronische ziekte, waardoor ik minder kracht in mijn armen en handen heb. Dus als hij dan lekker heen en weer ging op het voorzitje, kon ik de fiets bijna niet houden. Voor onze eigen veiligheid hem dus in een achterzitje gezet.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 23:00

Ik zou in de winkel even proefpassen. Very Happy hebben wij des tijds ook met Indy gedaan.
Merle zet ik soms achterop als ik in de stad loop en dan steeds winkel in en uit ga... maar ik zou never met haar gaan fietsen als ze achterop zit, ze zit dan echt veel te los.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje? Empty Re: Anderhalf jaar, voor of achter fietszitje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum