Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Precies! Ik heb een Leafupdate'tje; ze is natuurlijk verdrietig, maar gister maakte ze wel weer grapjes Ze haalt veel herinneringen op, dat zowel pijnlijk als helend werkt.. Oh en ze had al één kaartje van 't forum binnen en vindt 't allemaal superlief!
Gast- Gast
Maple schreef:Jij wordt echt steeds respectlozer.Trisha schreef:Ik vind dit geen leuk onderwerp en ik doe er niet aan mee.
Goedemorgen allemaaal, iemand nog iets anders niet-auto-ongeluk-gerelateerd te vertellen?
Bite me.
Gast- Gast
Oh dat is wel fijn, dat ze iig een beetje steun heeft aan ons allemaal.Trisha schreef:Precies! Ik heb een Leafupdate'tje; ze is natuurlijk verdrietig, maar gister maakte ze wel weer grapjes Ze haalt veel herinneringen op, dat zowel pijnlijk als helend werkt.. Oh en ze had al één kaartje van 't forum binnen en vindt 't allemaal superlief!
Gast- Gast
Waar zou ik het formulier om mijn auto over te kunnen schrijven gelaten hebben? Ik ga maar s een zoektocht starten!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Op de plaats waar je het niet verwacht.. De wc ofzoRoze Roos schreef:Waar zou ik het formulier om mijn auto over te kunnen schrijven gelaten hebben? Ik ga maar s een zoektocht starten!
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Waar zou ik het formulier om mijn auto over te kunnen schrijven gelaten hebben? Ik ga maar s een zoektocht starten!
Misschien bij de rest van je autopapieren?
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Dat komt uit deze Wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/MedeplichtigeRYW schreef:_Donnaa schreef:Zoals ik het begrijp niet. Ik weet alleen niet wat ze precies bedoelen met 'niet-noodzakelijke hulp heeft geboden' misschien weet RYW dat?VeryCherry schreef:Dus als ik het goed begrijp ben ik dat niet?
Eens. Niet-noodzakelijke hulp, waar staat dat? In die wiki van jou, Donna?
Maargoed, het probleem is een beetje. Ze is natuurlijk niet medeplichtig aan het ongeluk, aangezien het een ongeluk was. Maar daarna heeft hij besloten om door te rijden en pleeg je een misdrijf..
Ik denk dat zij ten tijde van het misdrijf (het doorrijden) niets anders had kunnen doen om het tegen te houden. Ze had niet uit de rijdende auto kunnen springen en had zelf ook geen rijbewijs, want 16. Hij was de bestuurder, hij besloot door te rijden, en zij heeft hem niet 'in staat gesteld' om dat te doen.
Ik denk dus dat ze op zijn hoogst getuige was. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Precies! Ik heb een Leafupdate'tje; ze is natuurlijk verdrietig, maar gister maakte ze wel weer grapjes Ze haalt veel herinneringen op, dat zowel pijnlijk als helend werkt.. Oh en ze had al één kaartje van 't forum binnen en vindt 't allemaal superlief!
Dat vind ik oprecht fijn om te horen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Had even lekker uit willen slapen, maar helaas!
Ik heb sinds gister last van mijn onderrug *erg vervelend!*
En volgens mij heb ik ook al een verklaring voor mijn misselijkheid iedere keer.
Als ik ergens tegen op zie dan word ik misselijk (of als ik iets moet doen wat ik niet wil)
Had even lekker uit willen slapen, maar helaas!
Ik heb sinds gister last van mijn onderrug *erg vervelend!*
En volgens mij heb ik ook al een verklaring voor mijn misselijkheid iedere keer.
Als ik ergens tegen op zie dan word ik misselijk (of als ik iets moet doen wat ik niet wil)
Gast- Gast
Nou, dan hoop ik maar dat het bij getuige blijft. En hierbij hou ik erover op
M'n dag is al genoeg verpest.
M'n dag is al genoeg verpest.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Nee idd RYW, ik weet niet hoe ze dat precies zien bij de politie. Zit dus echt niks anders op dan MMA te bellen en dan te vragen hoe dat zit.. Het punt van MMA is alleen dat je wel je nummer zien en waar vandaan je belt..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee idd RYW, ik weet niet hoe ze dat precies zien bij de politie. Zit dus echt niks anders op dan MMA te bellen en dan te vragen hoe dat zit.. Het punt van MMA is alleen dat je wel je nummer zien en waar vandaan je belt..
Maar daar mogen ze niks mee doen, het nummer slaan ze niet op
Ik heb ook brak geslapen, want mijn vriend heeft me wel 3 keer wakker gemaakt omdat hij muizen hoorde. NOU EN?! Om half twee was ik er klaar mee en heb ik hem oordopjes gegeven die hij maar in moest doen. Geen grap..
Gast- Gast
Niet bij mijn andere autopapieren! Dus ga nu ff overal zoeken! Haha had het lectuurmandje in de wc al op z'n kop gegooid
Roze Roos- Ratel
Storm schreef:Ik heb ook brak geslapen, want mijn vriend heeft me wel 3 keer wakker gemaakt omdat hij muizen hoorde. NOU EN?! Om half twee was ik er klaar mee en heb ik hem oordopjes gegeven die hij maar in moest doen. Geen grap..
En hoe reageerde hij?
Roze Roos schreef: Niet bij mijn andere autopapieren! Dus ga nu ff overal zoeken! Haha had het lectuurmandje in de wc al op z'n kop gegooid
Misschien nergens tussen de folders/oud papier?
Gast- Gast
Ja ik ga even graven!
Roze Roos- Ratel
Hij heeft ze ingedaan maar kon vervolgens nog moeilijk in slaap komen. Ik vertelde hem dat ik er chagrijnig van werd dat hij me telkens wakker maakt om die muizen, maar hij is er echt bang voor. Daar kon ik zo midden in de nacht even geen begrip voor opbrengen, haha.VeryCherry schreef:Storm schreef:Ik heb ook brak geslapen, want mijn vriend heeft me wel 3 keer wakker gemaakt omdat hij muizen hoorde. NOU EN?! Om half twee was ik er klaar mee en heb ik hem oordopjes gegeven die hij maar in moest doen. Geen grap..
En hoe reageerde hij?
Gast- Gast
Whahahaha, mijn vriend zou er niet eens wakker van worden denk ik. Maar je vriend snapt toch wel dat je daar 's nachts niet zo blij van wordt?
_Donnaa schreef:Nee idd RYW, ik weet niet hoe ze dat precies zien bij de politie. Zit dus echt niks anders op dan MMA te bellen en dan te vragen hoe dat zit.. Het punt van MMA is alleen dat je wel je nummer zien en waar vandaan je belt..
Komt ook nog eens bij dat ze ten tijde van het gebeuren minderjarig was maar MMA kan denk ik veel meer uitsluitsel geven dus goeie koers denk ik. Oké, laten we erover ophouden. Ik ben wel benieuwd hoe het verder verloopt VC, zou je dat nog een keer willen vertellen als je besloten hebt wat je gaat doen?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Das goed, zal ik doen
Jawel, dat snapt hij wel. Maar hij is dan gewoon bang (lol) en dan wil hij even een geruststellend woordje horen..VeryCherry schreef:Whahahaha, mijn vriend zou er niet eens wakker van worden denk ik. Maar je vriend snapt toch wel dat je daar 's nachts niet zo blij van wordt?
Gast- Gast
Storm schreef:Jawel, dat snapt hij wel. Maar hij is dan gewoon bang (lol) en dan wil hij even een geruststellend woordje horen..VeryCherry schreef:Whahahaha, mijn vriend zou er niet eens wakker van worden denk ik. Maar je vriend snapt toch wel dat je daar 's nachts niet zo blij van wordt?
Awh, das dan wel schattig ^^
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: