Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

+10
rapa nui
TGR
studiebol
Snoes
Inge
Oasis
Suus
Melis_je
Gizmo
Lejow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Lady4 za 9 apr 2011 - 0:00

'Iemand die ik ken', 'Een kennis van mij' of 'Ik las ergens op internet dat..'.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Lady4 za 9 apr 2011 - 0:01

[/quote]
Hoewel niet veel mensen weten dat ik op dit forum kom en dat wil ik ook zo houden. Niet dat er nou heel geheime persoonlijke dingen van mij hier staan, maar dit is gewoon mijn eigen ding![/quote]

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:14

tegen mensen die weten dat ik forum zeg ik: iemand van het forum, tegen andere mensen heb ik het over een kennis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:20

Een kennis of een oud collega haha. Ik ga bijv. volgende week naar een meeting en ik moest oppas regelen voor mijn zoon (mijn moeder) en die vroeg wat ik ging doen. Nou ja dus een terrasje pikken met oud collega's Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 7:20

Ligt eraan. Soms zeg ik meisje van het forum, soms van het forum, en soms van iemand die ik ken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 7:50

Als een vriendin of iemand die ik ken smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders? - Pagina 2 Empty Re: Hoe benoem jij de mede forumsters bij buitenstaanders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum