Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En daar komt het moeilijke moment van het dieten weer...

+6
sanne-84
Mari
Tyrael
Phileine
Pussycat
Inge
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

En daar komt het moeilijke moment van het dieten weer... - Pagina 3 Empty Re: En daar komt het moeilijke moment van het dieten weer...

Bericht  Pien zo 10 apr 2011 - 9:03

Fijn dat je me snapt Abe, en ik snap jou uitleg ook weer!

Ik denk dat jij moet proberen om minder hard te zijn voor jezelf! Je benoemt dat je eigenlijk sinds lange tijd blij bent met hoe je leeft, waarom dan niet lekker op deze manier doorleven en genieten van je leven?

Tja, biertjes drinken, je KAN een krat in 3 dagen op, maar gebeurt dat ook echt?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En daar komt het moeilijke moment van het dieten weer... - Pagina 3 Empty Re: En daar komt het moeilijke moment van het dieten weer...

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:04

Princess; Voor iedereen is het wellicht weinig, maar ik vind het nog vrij veel. Ik kan er perfect op leven, al heb ik het donderdag en vrijdag gewoon echt heel erg moeilijk gehad. Maar nu ben ik van mezelf gewend om te ontbijten voor 08.00u, te lunchen rond 12.00u en avond te eten om 17.00u. Ik moet ergens nog iets van een tussendoortje gooien, vers stukkie fruit wellicht? We hebben het op het werk met manden tegelijk staan, dus dat kan het probleem niet zijn.

TD; Thanks. Het moet gewoon lukken. Als je een besluit neemt moet je hem ook waarmaken. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:05

Pien schreef:Fijn dat je me snapt Abe, en ik snap jou uitleg ook weer!

Ik denk dat jij moet proberen om minder hard te zijn voor jezelf! Je benoemt dat je eigenlijk sinds lange tijd blij bent met hoe je leeft, waarom dan niet lekker op deze manier doorleven en genieten van je leven?

Tja, biertjes drinken, je KAN een krat in 3 dagen op, maar gebeurt dat ook echt?

Fijn dat je mij ook snapt. smile

En ja, wekelijks.... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:06

ABE> je zult je nog veel beter voelt als het je lukt Very Happy En als je na een tijdje wel met mate weer kan drinken smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:12

Ik voel me nu al beter, door zeker niet meer dagelijks te drinken. Het vreemde is dat ik nooit ziek word, nooit een kater heb. Waardoor het misschien makkelijker is om te blijven drinken? (Dat behoort nu natuurlijk wel toe aan het verleden Wink)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:14

Hoe vaak drink je nu nog en hoeveel dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:25

Theedoosje schreef:Hoe vaak drink je nu nog en hoeveel dan?

Doordeweeks sowieso niet meer. Dat kan ik i.c.m. mijn werk niet volhouden. Maar in het weekend gaat er per avond een flesje of 8 wel in. Embarassed En dan begin ik altijd met één of twee, dan smaakt het me niet meer en stop ik, althans dat denk ik altijd, maar als ik de volgende dag in de krat kijk... Dan zitten er toch opeens, uit het niets, acht lege flesjes in. Soms meer. Embarassed

Sorry voor alle "Embarassed", maar ik schaam me echt. Het is voor mij echt een enorm taboe. Ik heb er nooit met iemand over gesproken. Iedereen weet wel dat ik niet vies ben van een koud biertje, maar ze weten niet wat ik drink. En dat wilde ik, tot vanavond, altijd zo houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:31

OKe nou ja goed dan dat je door je werk door de weeks niet meer kan smile 8 valt nog mee joh ik dacht meer Very Happy Niet dat het niet veel op zich is :P Maar had meer verwacht bj je..sorry!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:47

Nog meer? hahaha.... Ik weet niet hoe ik dat moet opvatten, dus ik vat het maar positief op haha. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:51

ABE schreef:Nog meer? hahaha.... Ik weet niet hoe ik dat moet opvatten, dus ik vat het maar positief op haha. nerd

hahah ja zo was het bedoeld Very Happy Maar goed je kan het ook echt gezellig hebben zonder alcohol :P Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 10:01

ABE schreef:Nog meer? hahaha.... Ik weet niet hoe ik dat moet opvatten, dus ik vat het maar positief op haha. nerd

Oei ik vind het wel als veel klinken ja! 1 krat per weekend. Nou ik vind het alleen maar goed en knap dat je het zo open verteld, ondanks dat je je schaamt. En goed van je dat je gaat stoppen! Dat zou al een hoooop schelen qua gewicht! Desnoods haal je 4 flesjes in huis, kan je ook niet meer drinken, op is op Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 10:20

Jen_ & TD; Ik vind het fijn dat jullie het niet veroordelen en nog steeds met tips blijven komen. Heel erg fijn. Natuurlijk is iedereen veroordelend, maar dergelijke reacties, zoals jullie achterlaten, had ik niet verwacht.

Dank jullie wel!

Er komt in het vervolg geen bier meer in huis. Pas als ik het aankan zal ik weer een klein kratje brand in huis halen en in de box laten staan voor eventueel visite. Verder moet ik leren dat het gezellig is om te drinken, niet om andere redenen. Niet omdat ik er zin in heb, neit omdat ik denk me anders te vervelen, niet weten waar ik met mijn tijd heenmoet. Komt goed! Nogmaals, dank jullie wel!

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 apr 2011 - 11:41

Abe, gaat je lukken van het bier af te blijven en soms een keertje doorzakken kan echt geen kwaad.

Misschien is dit een idee
O; 2 boterhammen, halvarine, mager beleg
T; fruit
L; 2 of 3 boterhammen, halvarine, mager beleg, glas melk / optimel / karnemelk
T; fruit
D; rijst / pasta of aardappels met veel groente en klein stukje vlees / vis
A; magere yoghurt / optimel kwark
En veel water en thee drinken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: