Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Goed idee Lyke... dat roep ik ook al een uur tegen mezelf
haha ben nog allemaal muziekjes aan t luisteren enzo.. met een wijntje erbij.. maar moet eigenlijk echt wel naar bed!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben nog klaar wakker. Irritant, zo'n verstoord bio- rimte. Gelukkig ben ik morgen vrij dus ik kan een nachtje nachtbraken wel veroorloven.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ai...Anousch, da's een kort nachtje dan!
Lyke: ja zo vliegt de avond wel voorbij he? Ik zit vooral lekker te lezen op het forum en heb net nog wat zitten eten want ik had zó'n honger Kan morgen uitslapen tot 9.30 dus eigenlijk moet ik daar gebruik van maken door NU naar bed te gaan
Leah, waardoor is je bioritme zo verstoord dan?
Lyke: ja zo vliegt de avond wel voorbij he? Ik zit vooral lekker te lezen op het forum en heb net nog wat zitten eten want ik had zó'n honger Kan morgen uitslapen tot 9.30 dus eigenlijk moet ik daar gebruik van maken door NU naar bed te gaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ai...Anousch, da's een kort nachtje dan!
Ja dat is zo.. maar ik ga NU echt naar bed! slaap lekker allemaal!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ja heel kort, maarja ga daarna lekker mn bed weer in haha.
Niet te lang anders hou ik helemaal geen ritme meer over.
Niet te lang anders hou ik helemaal geen ritme meer over.
Gast- Gast
Truste Lyke!
Heerlijk Anousch, als je terugkunt naar bed. Love it!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken, kan ik lekker lang slapen vannacht
Trusten allemaal!
Heerlijk Anousch, als je terugkunt naar bed. Love it!
Ik ga ook mijn bedje opzoeken, kan ik lekker lang slapen vannacht
Trusten allemaal!
Het klinkt heel stom maar ik kan ontzettend slecht tegen verandering van de zomer en wintertijd. De eersste 3 weken kan ik erg moeilijk in slaap komen.
Laquisia- Prater
Welterusten Sjaantje! & de andere dames die gaan slapen.
Laquisia- Prater
Leah, heb je daar zó lang last van? Jee... da's vervelend... Had eerlijk gezegd niet in de gaten dat dat zo'n impact op mensen kan hebben! Nou ja, er is gelukkig al 1,5 week voorbij dus hopelijk is het eind in zicht voor je! Ik heb er zelf dus echt helemáál geen last van.
Merk alleen dat, omdat ik zo'n nachtbraker ben, dat ik dat uurtje wel mis op die dag. Maar in het najaar vind ik het echt heerlijk dat ik een uur langer kan slapen, alleen is dat voor mij dan weer 'excuus' om een uur langer op te blijven zodat ik er uiteindelijk nog niets aan heb.
Tja, een beetje dom ben ik af en toe wel...
Merk alleen dat, omdat ik zo'n nachtbraker ben, dat ik dat uurtje wel mis op die dag. Maar in het najaar vind ik het echt heerlijk dat ik een uur langer kan slapen, alleen is dat voor mij dan weer 'excuus' om een uur langer op te blijven zodat ik er uiteindelijk nog niets aan heb.
Tja, een beetje dom ben ik af en toe wel...
Ja ik heb er redelijk lang last van. Zeer frustrerend want hoe moe ik ook ben, ik kan gewoon niet slapen. Nog 1,5 week te gaan. We zijn op de helft.
Laquisia- Prater
Zet 'm op, Leah! Het einde is in zicht... En als ik zometeen slaap, slaap ik ook wel een beetje voor jou
Wens je tóch welterusten!
Wens je tóch welterusten!
Dankje wel Slaap lekker.
Laquisia- Prater
Ik kan ook niet slapen, pff.
Heb me dan maar nuttig bezig gehouden, moet ik morgen niet veel meer doen haha.
Ik heb inmiddels de afwas gedaan, een wasje gedraaid, aardappelen geschild en wat opgeruimd hier. Zo misschien nog even de kattenbak leegmaken en dan ga ik nog eens een poging wagen om te slapen, ik kan tot 8u30 slapen normaal gezien.
Heb me dan maar nuttig bezig gehouden, moet ik morgen niet veel meer doen haha.
Ik heb inmiddels de afwas gedaan, een wasje gedraaid, aardappelen geschild en wat opgeruimd hier. Zo misschien nog even de kattenbak leegmaken en dan ga ik nog eens een poging wagen om te slapen, ik kan tot 8u30 slapen normaal gezien.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
goedemorgen ik ook al weer wakker zo richting een basisschool om daar 2 kleuterklassen korfbal te geven tijdens de gymles. bind het doodeng want ben alleen en weet niet wat ik kan verwachten. De persoon die het eigenlijk zou doen trekt het allemaal even niet meer. zij is kleuterjuf dus weet dan een stuk meer wat kan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:goedemorgen ik ook al weer wakker zo richting een basisschool om daar 2 kleuterklassen korfbal te geven tijdens de gymles. bind het doodeng want ben alleen en weet niet wat ik kan verwachten. De persoon die het eigenlijk zou doen trekt het allemaal even niet meer. zij is kleuterjuf dus weet dan een stuk meer wat kan.
Succes je kan het
Gast- Gast
ik ben al drie kwartier wakker met het gevoel dat de wereld stil staat. Ik werd wakker gesmst met rotnieuws
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
ik had hier toch verteld dat ik een twee weken geleden naar mijn schoonzusje en zwager ben geweest voor te praten over mijn relatie. Nou smste ze dat haar huwelijk voorbij is. Ze gaan uitelkaar. Ze hebben een kleine van 8 maanden.
Jordana- Ratel
Ik ben vanaf 6 uur al wakker en heb nog steeds het gevoel niet geslapen te hebben...ik ben ook erg moe.
Gast- Gast
ze zijn 7 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd. Ik vond hun zo gelukkig samen en ik werd ook altijd vrolijk van ze. Voor mij was hun relatie een voorbeeld. Omdat ze ook wat dingen meegemaakt hebben. Ik heb haar ook gebeld en ze is zo van slag. Ik zou haar het liefst gaan halen met de kleine maar ze woont op anderhalf uur rijden vandaan en ze probeerde toch te werken.
Jordana- Ratel
Goeiemorgenn!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Maar je weet dus zeker dat dit een definitieve keuze van ze is? En is het een druppel van de emmer die overloopt waarom ze uit elkaar gaan?
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je enorm raakt, ik had hetzelfde toen mijn zus en haar vriend uit elkaar gingen. Ik beschouwde hem echt als mijn broer en keek tegen hen op. Dan doet het gewoon enorm pijn als je dat uit elkaar ziet vallen. Dikke knuffel
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je enorm raakt, ik had hetzelfde toen mijn zus en haar vriend uit elkaar gingen. Ik beschouwde hem echt als mijn broer en keek tegen hen op. Dan doet het gewoon enorm pijn als je dat uit elkaar ziet vallen. Dikke knuffel
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: