Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
@Tullow: In het topic daarover (sticky bovenaan in Algemeen) wordt al 3 euro per persoon geopperd voor het boeket.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook... Ik heb mijn laatste tentamenweek, dus ik kwam hier eigenlijk om nog even een vraag te stellen, maar dat vind ik nu ook ongepast.Burn schreef:SuperGrover schreef:Van mij wel. Ik ken Leaf niet persoonlijk, maar het raakt me toch best behoorlijk...Jade schreef:volgens mij staat de dag invulling van een heleboel van hier een beetje op zn kop!
+2..
Ik wou hele andere vragen stellen, maar dat durf ik nu eigenlijk niet zo goed!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Tullow schreef:Ik maak ook een bedrag over naar Wolletjes/pompidom voor het bloemstuk, al vind ik het erg moeilijk, omdat ik geen idee heb wat zoiets kost. Wat voor bedrag maken jullie over?
ik vind het idee erg mooi maar ik ga toch alleen een kaart sturen (zodra ik het adres van trisha heb ontvangen) maare ik heb ik een tuincentrum gewerkt en daar gingen de rouwstukken vanaf 60 euro geloof ik.
Gast- Gast
Ik heb dit weekend trainingsweeknd voor stage, en daar wou ik ook nog wat over vragen, maar kan ik beter ff niet doen.. Vind het erg ongepast..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oasis schreef:@Tullow: In het topic daarover (sticky bovenaan in Algemeen) wordt al 3 euro per persoon geopperd voor het boeket.
Thanks, ik zag het
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ik heb een bedrag over gemaakt.. en ik ga morgen even een kaartje kopen/versturen!
Nu ga ik even afwassen..
Nu ga ik even afwassen..
Gast- Gast
Ik heb hier enkele pagina's terug thema's neer gezet, en toen zouden ze nadenken over spellen. Ben benieuwd als mensen nog spellen wisten of niet..
Burn- Lady Post-a-lot
aha oke, nah de mijne heb je al en zal vanavond nog even kijken of we nog een draaiboek hebben van een kamp met thema circus.
Gast- Gast
Gewoon alle vragen hier stellen hoor.. Er zijn al speciale topics voor Leaf haar vader en er kan hier natuurlijk ook over gesproken worden..
Gast- Gast
ik vind het ook niet heel gepast eigenlijk.. en kan ook niks 'anders' meer bedenken nu
Gast- Gast
Ik vind het echt ontzettend erg voor Leaf, en mijn dagindeling is gedeeltelijk aangepast nu..
maar het gaat wel door, mijn dag zeg maar. Nu alleen nog de zin vinden om te douchen en aan te kleden en op de fiets te stappen naar de stad...
maar het gaat wel door, mijn dag zeg maar. Nu alleen nog de zin vinden om te douchen en aan te kleden en op de fiets te stappen naar de stad...
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik vind het ook heel erg wat er gebeurt is, en leef ook echt met Leaf mee!
Heeft er iemand nog meer ideeen voor spellen?
Heeft er iemand nog meer ideeen voor spellen?
Burn- Lady Post-a-lot
neusverven ipv gewoon verven. Moeten ze omstebeurt naar de grote mega kleurplaat lopen en met hun neus in een bakje verf en zolang verven totdat de verf op is dan snel terugrennen en de volgende aantikken en de groep die als eerste de kleurplaat vol heeft die hebben gewonnen
Gast- Gast
Ik vind het ook heel erg
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wauw Lily! jij bent echt creatief!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind het echt heel bijzonder dat nu het hele forum zo meeleeft met leaf! Ik vind het ook echt heel erg!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
haha nah dat valt wel mee, ik ben leidster bij Jong Nederland dus denk gewoon na wat wij zoal doen
Gast- Gast
Wauw Donna, die is wel erg mooi!
Hahahha, Lily.. Bedankt dat je zo goed meedenkt!
Hahahha, Lily.. Bedankt dat je zo goed meedenkt!
Burn- Lady Post-a-lot
Al weet ik dat Leaf zich nu echt kut voelt, of ja eigenlijk nog erger, maar als ze allemaal leest hoeveel steun aan haar wordt gegeven dan hoop ik dat ze en warm gevoel krijgt. Ik hoop dat de steunbetuigingen haar in ieder geval rustig maken.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik vind het ook heel erg
Zo, ik ook zeg. Schrok er echt van, gewoon even tussen twee afspraken door dagcafe lezen en dan lees je dat. Wat verdrietig voor leaf en haar zusje en moeder
Gast- Gast
Ben er weer even, Ik moet even kijken waar ik geld vandaan kan halen voor een rouwboeket, wil er heel graag aan mee doen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ben er weer even, Ik moet even kijken waar ik geld vandaan kan halen voor een rouwboeket, wil er heel graag aan mee doen.
En anders maak ik het bedrag nog een keer over namens jou..
Gast- Gast
Ik denk dat ik ook een bijdrage ga doen aan het boeket. Een eurotje of drie moet ik ergens vandaan zien te halen.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: