Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sex met een bezet iemand

+28
Filoria
TGR
Merai
Pannetoet
CrazyGrace
CaptainSpectacular
yvonneh
truestar
Laquisia
BJA
RYW
Dikkie Dik
pinklady85
Sweety
JD
Bliss
xxDila
Janelie
Rosa
smooch
ButterflyEffect
nisavi
Remco
Angela_1986
Silver
Jeanette
Phileine
Tania
32 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  BJA zo 26 dec 2010 - 2:16

Ik heb het ook gedaan.
Wel 2 verschillende varianten. Dus dat ik niet wist dat diegene een relatie had en dat ik het wel wist.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 6:57

BJA schreef:Ik heb het ook gedaan.
Wel 2 verschillende varianten. Dus dat ik niet wist dat diegene een relatie had en dat ik het wel wist.
Veranderde het de situatie voor jou? Dat je wel wist dat diegene een relatie had of maakte het je niet zoveel uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  RYW zo 26 dec 2010 - 14:48

Dank je Gekje. Het was voor mij en mijn gezin geen optie om zo door te gaan, terwijl er geen vertrouwen en respect meer was. Alle verwijten heb ik over me heen gekregen, over dat ik het had moeten pikken omwille van mijn gezin, en dat de liefde echt wel sterk was.

Nou, bullshit, vind ik. Als de liefde echt zo sterk is, dan bedondert de een de ander niet. Als de liefde sterk is doet de een de ander niet moedwillig pijn. Als de liefde sterk is, dan wordt er niet gelogen. Bij liefde horen respect, openheid en eerlijkheid. Bedrog, leugens, verraad, dat is geen liefde.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:17

Zo rolt hij een beetje het balletje naar jou. Hij gaat vreemd, maar jij bent de schulige van jullie breuk. Lekker scheef.
Ik ben het verder helemaal met je eens hoor. Als er geen vertrouwen is, dan is een relatie niet leuk. Je vraagt je dan steeds af wat de ander doet, wat de ander gaat doen, of gedaan heeft..
De gedachten blijven spelen dat je partner met een ander wat uitgespookt heeft etc.
Erg vermoeiend lijkt me dat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 7:47

Ja, dat heb ik 1x gedaan. Ik voel me daar tot de dag van vandaag nog schuldig over. Het is inmiddels alweer 6 jaar geleden.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  truestar do 27 jan 2011 - 2:58

Nee dat zou ik echt nooit doen, hoe leuk ik diegene misschien ook wel zou vinden... Als het mij zou overkomen zou ik er ook kapot van zijn en dat wil ik iemand anders niet aan doen.

truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  yvonneh za 29 jan 2011 - 11:59

..


Laatst aangepast door yvonneh op di 1 feb 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
yvonneh
yvonneh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 27
Registratiedatum : 31-12-10
Woonplaats : Schildwolde

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  CaptainSpectacular za 29 jan 2011 - 12:16

yvonneh schreef:Ik zit middenin zo'n situatie.... Ik ben schuldig maar hij ook Wink
En dat rechtvaardigt het natuurlijk.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  CrazyGrace ma 31 jan 2011 - 10:28

CaptainSpectacular schreef:
yvonneh schreef:Ik zit middenin zo'n situatie.... Ik ben schuldig maar hij ook Wink
En dat rechtvaardigt het natuurlijk.

Het is natuurlijk noot gerechtvaardigd, maar het kan je nu eenmaal overkomen. Ok ik heb nog nooit seks gehad met een bezet iemand, maar wel gezoend. Ben er echt van overtuigd dat als het goed zit iemand niet vreemdgaat. (en ja ben zelf ook meerdere keren bedrogen en vond het vreselijk). Maar ik vind het vooral laf dat de vent het niet uitmaakt, voordat hij vreemdgaat. Al moet ik bekennen dat ik wel sms met een bezet iemand en dat gaat er ook niet netjes aan toe. En dan zeg ik ook: en je vriendin dan? Maar hij vindt dat hij met alleen woorden niets verkeerds doet. (ookal wist hij de smsjes gelijk, en dat hypocriete heb ik ook aangewezen) Toch voel ik me hier niet schuldig over. Aangezien ik geen aanleiding geef en duidelijk aangeef dat als hij langskom ook zijn vriendin mee moet nemen. Denk eigenlijk dat ik de relatie nieuw leven geeft, aangezien hij eerst twijfelde over zijn relatie en nu niet meer.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:35

Ik heb het wel gedaan, sex met een bezet iemand. Haar kende ik vaag... Op dat moment was ik zelf vrijgezel en ik was van mening dat ik geen verantwoordelijkheid droeg, ik was immers vrijgezel. Ik had verder geen gevoelens voor hem, het was gewoon spannend en gezellig meer niet. Nu ben ik er wel van terug gekomen. Vind het nu toch wel een erg naar idee, misschien komt het omdat ik na die tijd pas zelf een serieuze relatie kreeg? Ik begrijp nu beter hoe ontzettend kl*te het kan zijn om bedonderd te worden... Zou geen deel meer willen uitmaken van zoiets... Zou ook niet zo makkelijk meer seks willen hebben met mannen wanneer ik misschien ooit (hoop t niet), weer vrijgezel ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  RYW di 1 feb 2011 - 9:18

CrazyGrace schreef:
CaptainSpectacular schreef:
yvonneh schreef:Ik zit middenin zo'n situatie.... Ik ben schuldig maar hij ook Wink
En dat rechtvaardigt het natuurlijk.

Het is natuurlijk noot gerechtvaardigd, maar het kan je nu eenmaal overkomen. Ok ik heb nog nooit seks gehad met een bezet iemand, maar wel gezoend. Ben er echt van overtuigd dat als het goed zit iemand niet vreemdgaat. (en ja ben zelf ook meerdere keren bedrogen en vond het vreselijk). Maar ik vind het vooral laf dat de vent het niet uitmaakt, voordat hij vreemdgaat. Al moet ik bekennen dat ik wel sms met een bezet iemand en dat gaat er ook niet netjes aan toe. En dan zeg ik ook: en je vriendin dan? Maar hij vindt dat hij met alleen woorden niets verkeerds doet. (ookal wist hij de smsjes gelijk, en dat hypocriete heb ik ook aangewezen) Toch voel ik me hier niet schuldig over. Aangezien ik geen aanleiding geef en duidelijk aangeef dat als hij langskom ook zijn vriendin mee moet nemen. Denk eigenlijk dat ik de relatie nieuw leven geeft, aangezien hij eerst twijfelde over zijn relatie en nu niet meer.

Denk je dat serieus, of is dat iets waarmee je het goedpraat? Oprechte vraag, trouwens.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Pannetoet di 1 feb 2011 - 9:36

Ik heb wel eens seks gehad met iemand die een vriendin had.. gewoon omdat het mij toendertijd niet veel kon schelen. Nu zou ik dat niet meer doen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 10:23

RYW, ook ik heb ontzettend veel respect voor hoe je toen gehandeld hebt! Jouw omschrijving van een goede relatie sluit helemaal bij de mijne aan. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend maar wanneer hij vreemdgaat is wat mij betreft al dat geluk niet oprecht geweest en kan hij weg. Overigens denkt hij daar ook zo over! Ik zou (als vrijgezel) dan ook nooit seks kunnen hebben met iemand die bezet is, ik wil daar geen deel van uitmaken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  RYW di 1 feb 2011 - 11:10

Merai schreef:RYW, ook ik heb ontzettend veel respect voor hoe je toen gehandeld hebt! Jouw omschrijving van een goede relatie sluit helemaal bij de mijne aan. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend maar wanneer hij vreemdgaat is wat mij betreft al dat geluk niet oprecht geweest en kan hij weg. Overigens denkt hij daar ook zo over! Ik zou (als vrijgezel) dan ook nooit seks kunnen hebben met iemand die bezet is, ik wil daar geen deel van uitmaken.

Lief dat je dit zegt. Ik ben het helemaal met je eens over dat onoprechte geluk. Fijn dat je vriend er net zo over denkt, dat doet de mijne gelukkig ook, en ik merk dat ik nu 100x gelukkiger ben dan ik in een wantrouwige relatie zou zijn geweest...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 12:42

RYW schreef:
Merai schreef:RYW, ook ik heb ontzettend veel respect voor hoe je toen gehandeld hebt! Jouw omschrijving van een goede relatie sluit helemaal bij de mijne aan. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend maar wanneer hij vreemdgaat is wat mij betreft al dat geluk niet oprecht geweest en kan hij weg. Overigens denkt hij daar ook zo over! Ik zou (als vrijgezel) dan ook nooit seks kunnen hebben met iemand die bezet is, ik wil daar geen deel van uitmaken.

Lief dat je dit zegt. Ik ben het helemaal met je eens over dat onoprechte geluk. Fijn dat je vriend er net zo over denkt, dat doet de mijne gelukkig ook, en ik merk dat ik nu 100x gelukkiger ben dan ik in een wantrouwige relatie zou zijn geweest...

Dat vind ik fijn om te horen! Ik vind écht dat je het verdient hebt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  TGR di 1 feb 2011 - 20:52

Ik denk wel dat een seksueel uitstapje je nieuwe inzichten kan geven over je eigen relatie. Alleen echt netjes is dat niet natuurlijk. Tenzij je hierover afspraken maakt en de ander bijvoorbeeld ook even op zoek gaat naar iets vernieuwends Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:28

TGR schreef:Ik denk wel dat een seksueel uitstapje je nieuwe inzichten kan geven over je eigen relatie. Alleen echt netjes is dat niet natuurlijk. Tenzij je hierover afspraken maakt en de ander bijvoorbeeld ook even op zoek gaat naar iets vernieuwends Wink
Kan ik begrijpen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:32

Ik zou het nooit doen.....
Ik zou me zwaar klote voelen als mij dat zou overkomen, daarom zou ik het ook een ander niet aan willen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  JD di 1 feb 2011 - 21:50

ik heb een paar maanden terug ervaren hoe het is als je vriend vreemdgaat....en alleen al daardoor zou ik het zelf nooit doen, ik weet hoe klote het is.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Sweety di 1 feb 2011 - 22:59

RYW schreef:
CrazyGrace schreef:
CaptainSpectacular schreef:
yvonneh schreef:Ik zit middenin zo'n situatie.... Ik ben schuldig maar hij ook Wink
En dat rechtvaardigt het natuurlijk.

Het is natuurlijk noot gerechtvaardigd, maar het kan je nu eenmaal overkomen. Ok ik heb nog nooit seks gehad met een bezet iemand, maar wel gezoend. Ben er echt van overtuigd dat als het goed zit iemand niet vreemdgaat. (en ja ben zelf ook meerdere keren bedrogen en vond het vreselijk). Maar ik vind het vooral laf dat de vent het niet uitmaakt, voordat hij vreemdgaat. Al moet ik bekennen dat ik wel sms met een bezet iemand en dat gaat er ook niet netjes aan toe. En dan zeg ik ook: en je vriendin dan? Maar hij vindt dat hij met alleen woorden niets verkeerds doet. (ookal wist hij de smsjes gelijk, en dat hypocriete heb ik ook aangewezen) Toch voel ik me hier niet schuldig over. Aangezien ik geen aanleiding geef en duidelijk aangeef dat als hij langskom ook zijn vriendin mee moet nemen. Denk eigenlijk dat ik de relatie nieuw leven geeft, aangezien hij eerst twijfelde over zijn relatie en nu niet meer.

Denk je dat serieus, of is dat iets waarmee je het goedpraat? Oprechte vraag, trouwens.
Vraag ik me ook af.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  RYW wo 2 feb 2011 - 10:37

Dolcis_ schreef:
TGR schreef:Ik denk wel dat een seksueel uitstapje je nieuwe inzichten kan geven over je eigen relatie. Alleen echt netjes is dat niet natuurlijk. Tenzij je hierover afspraken maakt en de ander bijvoorbeeld ook even op zoek gaat naar iets vernieuwends Wink
Ben ik met je eens.

Een vriendin van mij zei daar een keer over: als je elke dag een lekker bord soep eet is een tosti tussendoor ook wel een keer lekker. Na die tosti smaakt de soep erna weer extra lekker :P hahaha..

Misschien, maar ik ben benieuwd of de vriendin van die sms-meneer dat met je eens is. Op het moment dat de vriendin er niets vanaf weet kan ik me niet voorstellen dat je denkt haar een dienst te bewijzen door met haar vriend te donderjagen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 10:52

Nee ik zou het nooit doen. Ten eerste omdat ik niet iemands 2e wil zijn. Wil hij sex met mij dan maakt hij het eerst maar uit. En ten tweede uit respect voor zijn vriendin/vrouw omdat ik weet hoe k*t het is om in haar schoenen te moeten staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 20:59

RYW schreef:
Dolcis_ schreef:
TGR schreef:Ik denk wel dat een seksueel uitstapje je nieuwe inzichten kan geven over je eigen relatie. Alleen echt netjes is dat niet natuurlijk. Tenzij je hierover afspraken maakt en de ander bijvoorbeeld ook even op zoek gaat naar iets vernieuwends Wink
Ben ik met je eens.

Een vriendin van mij zei daar een keer over: als je elke dag een lekker bord soep eet is een tosti tussendoor ook wel een keer lekker. Na die tosti smaakt de soep erna weer extra lekker :P hahaha..

Misschien, maar ik ben benieuwd of de vriendin van die sms-meneer dat met je eens is. Op het moment dat de vriendin er niets vanaf weet kan ik me niet voorstellen dat je denkt haar een dienst te bewijzen door met haar vriend te donderjagen.

Het is ook niet goed te praten natuurlijk. Vreemd gaan hoor je niet te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 9:21

Ook ik heb sex gehad met een jongen die een relatie had, hij zat meer bij mij dan dat hij bij zijn vriendin was.
Vond dat het niet mijn probleem was...voordat hij een relatie had met zijn toenmalige vriendin deden we het ook al..
Heb er geen spijt van gehad maar ik geloof niet dat ik het ooit nog zou doen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 3 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  CrazyGrace zo 6 feb 2011 - 11:09

Sweety schreef:
RYW schreef:
CrazyGrace schreef:
CaptainSpectacular schreef:
yvonneh schreef:Ik zit middenin zo'n situatie.... Ik ben schuldig maar hij ook Wink
En dat rechtvaardigt het natuurlijk.

Het is natuurlijk noot gerechtvaardigd, maar het kan je nu eenmaal overkomen. Ok ik heb nog nooit seks gehad met een bezet iemand, maar wel gezoend. Ben er echt van overtuigd dat als het goed zit iemand niet vreemdgaat. (en ja ben zelf ook meerdere keren bedrogen en vond het vreselijk). Maar ik vind het vooral laf dat de vent het niet uitmaakt, voordat hij vreemdgaat. Al moet ik bekennen dat ik wel sms met een bezet iemand en dat gaat er ook niet netjes aan toe. En dan zeg ik ook: en je vriendin dan? Maar hij vindt dat hij met alleen woorden niets verkeerds doet. (ookal wist hij de smsjes gelijk, en dat hypocriete heb ik ook aangewezen) Toch voel ik me hier niet schuldig over. Aangezien ik geen aanleiding geef en duidelijk aangeef dat als hij langskom ook zijn vriendin mee moet nemen. Denk eigenlijk dat ik de relatie nieuw leven geeft, aangezien hij eerst twijfelde over zijn relatie en nu niet meer.

Denk je dat serieus, of is dat iets waarmee je het goedpraat? Oprechte vraag, trouwens.
Vraag ik me ook af.

Haha, als ik het zo teruglees, vind ik mezelf echt een domme doos. Maar toch: hij bespreekt ook veel met mij over zijn relatie en twijfels, waarbij ik toch vaak de kant van zijn vriendin toelicht. Dus hij krijgt wel inzicht dat hij fout bezig is en zijn vriendin vaak alle reden heeft om jaloers te reageren. Maar again: ik doe niks, fysiek gebeurt er ook niets en het enige wat we doen is praten. Vreemdgaan is fout, maar opzich als vrijgezel ga je niet vreemd.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum