Iemand de tip
+9
Caramba
nijntje4
Jade
Pompoen
Caro
Bubbelicious
Manderijn
Lady Starstruck
Minx
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand de tip
tegen een oor dat dicht zit?
Sinds gister zit mijn oor dicht. Als ik met mijn pink iets druk geef naar beneden lijkt hij even open te knappen. Maar zodra ik weer slik zit hij weer dicht. En kan natuurlijk moeilijk de hele dag met mijn vinger in mijn oor zitten.
Sinds gister zit mijn oor dicht. Als ik met mijn pink iets druk geef naar beneden lijkt hij even open te knappen. Maar zodra ik weer slik zit hij weer dicht. En kan natuurlijk moeilijk de hele dag met mijn vinger in mijn oor zitten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand de tip
Druppelen met sla of olijfolie met een pipetje. En even de dokter bellen om het uit te laten spuiten. Want waarschijnlijk zit er een prop oorsmeer in je oor.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb gisteren mijn oor uit laten spuiten na anderhalve week doof te zijn! Een verademing! Even je huisarts bellen, en druppelen met olie, dan is het zo gepiept!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Huisarts is niet meer te bereiken. Nadeel aan de vrijdag
Heb er nu maar een klontje kokosolie in gedaan. Is net wat makkelijker als je geen pipetje hebt
Heb er nu maar een klontje kokosolie in gedaan. Is net wat makkelijker als je geen pipetje hebt
Minx- Lady Post-a-lot
Oh dat is niet handig inderdaad. Dan even dit weekend flink een paar keer priemen in je oor met je vinger dat je het los houd. En dan maandag gewoon de dokter bellen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Je kan ook druppeltjes bij de drogist halen tegen overmatig oorsmeer. Dat doe je in, even laten intrekken en dan zet je de douchekop op je oor. Dan spoelt je prop eruit. Werkte voor mij heel erg goed!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja moet zeggen dat ik twijfel of het daar aan ligt. Ik had het namelijk de vorige keer ook en toen was ik ook half verkouden en nu weer. En toen is het vanzelf over gegaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Het kan heel goed zijn dat je oor gewoon idd dichtzit door je verkoudheid. Dit kan echt wel even duren voordat het weer open gaat vanzelf. Dan zit niet zozeer je buis dicht met oorsmeer maar is het iets anders (kan even niet op de benaming komen).. Ik heb het eens 3 weken gehad, gek werd ik ervan!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Neus druppelen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
En ik zou géén douchekop op je oor zetten! Daarmee kan je de boel flink beschadigen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik zou ook niet zomaar vanalles in je oor druppelen. Kan zijn dat er een gaatje in je trommelvlies zit en dan zijn oordruppels niet verstandig. Dat gaatje hoeft niet van nu te zijn hoor, maar ik heb dat ook door oorontstekingen uit het verleden.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Herken het wel. Ik heb daar ook last van gehad. Ben er mee naar de ha geweest, deze vertelde mij dat er vocht achter mijn trommelvlies zat, waardoor ik steeds mezelf duidelijk in mijn oor hoorde praten. Ik moest toen mijn neus sprayen. Dit knapte toen vrij snel op.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik wilde exact hetzelfde topic openen.
Ik word echt helemaal gek van dat oor! Al 2 weken zit tie dicht, ben zo doof als wat. Vorige week ben ik ziek geweest en sindsdien heb ik er last van.
Als ik slik dan hoor ik het kraken, gruwelijk irritant.
Ik ga maandag dan maar even de HA bellen, had gehoopt dat het vanzelf over zou gaan, maar kennelijk dus niet.
Ik word echt helemaal gek van dat oor! Al 2 weken zit tie dicht, ben zo doof als wat. Vorige week ben ik ziek geweest en sindsdien heb ik er last van.
Als ik slik dan hoor ik het kraken, gruwelijk irritant.
Ik ga maandag dan maar even de HA bellen, had gehoopt dat het vanzelf over zou gaan, maar kennelijk dus niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Neusspray inderdaad! Door verkoudheid kan je buis van eustachius dicht gaan zitten waardoor je middenoor niet goed kan ontluchten. Dat geeft het gevoel van dichtzittende oren.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Rechts gaat inmiddels ook dicht zitten. Nadeel ik haat neusspray krijg er niesbuien van haha
Minx- Lady Post-a-lot
Misschien kinderneusspray gebruiken? Daar zit minder xylomethazoline in dus die is wat minder branderig in je neus. Of anders zoutoplossing, dat werkt ook wel een beetje.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ja neusspray helpt, en misschien kun je dan inderdaad zoutoplossing gebruiken ipv die napalm neusspray voor verstopte neuzen. (Dat moet je ook echt niet in een hooikoortsneus sprayen pijn! haha)
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
De neusspray heeft inderdaad het meest gedaan. Was er zelf niet op gekomen omdat ik wel gewoon door mijn neus kon ademen.
Minx- Lady Post-a-lot
Haha, ik las "druppelen met sla" Ik dacht, hoe doe je dat dan?Lady Starstruck schreef:Druppelen met sla of olijfolie met een pipetje. En even de dokter bellen om het uit te laten spuiten. Want waarschijnlijk zit er een prop oorsmeer in je oor.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand zin...
» Iemand een tip?
» Ik heb iemand....
» Is er dan ook iemand...
» Ben jij van iemand fan?
» Iemand een tip?
» Ik heb iemand....