Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sex met een bezet iemand

+28
Filoria
TGR
Merai
Pannetoet
CrazyGrace
CaptainSpectacular
yvonneh
truestar
Laquisia
BJA
RYW
Dikkie Dik
pinklady85
Sweety
JD
Bliss
xxDila
Janelie
Rosa
smooch
ButterflyEffect
nisavi
Remco
Angela_1986
Silver
Jeanette
Phileine
Tania
32 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  smooch ma 6 dec 2010 - 21:07

Jeps, en ben er niet trots op. Hij had nog een vriendin, maar het ging heel slecht tussen hun. Is geen excuus hor, maar we vonden elkaar erg leuk. Toen het eenmaal zo ver was gekomen heeft hij het ook uitgemaakt met haar en zijn we nu al 5.5 jaar samen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Rosa ma 6 dec 2010 - 22:46

_Donnaa schreef:Been there, done that..

Nu zou ik het nooit meer doen als ik het wist. Destijds kon het me echt geen bal schelen..

Same here.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Janelie di 7 dec 2010 - 0:01

Inderdaad been there, done that.. Ik heb me niet schuldig gevoeld ten opzichte van zijn vriendin. In het begin wist ik het ook niet en ik kende haar niet. Alleen wordt je er zelf meestal het meest ongelukkig van. No
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Angela_1986 di 7 dec 2010 - 5:37

Chipp schreef:Ik zou het ook niet zo snel doen. Waarschijnlijk zal ik me er niet prettig bijvoelen.
Ik bedoel alleen dat ik me niet schuldig zou voelen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid dat hij over de grens gaat.

@Angela_1986 Chipp Wink Wij zijn erg eensgezind deze avond smile

Haha ja hè? Ben het wederom met je eens!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  xxDila di 7 dec 2010 - 6:01

Nee, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, als ik het wist. Ik heb een half jaar lang zitten kloten met een jongen. We hadden niet met elkaar maar genoten zogezegd van de lusten zonder de lasten! angel
Tot er op een dag een meisje naar me toe kwam, ik liep in de stad.
"Ben jij *(mijnnaam)*?"
"euh... Ja."
"Nou zeg *(zijnnaam)*, dat ik hoop dat jullie heel gelukkig worden"
En toen ging ze ervandoor! Ik heb het na 2 uur doorvragen uit hem gekregen. Hij had al 2,5 jaar wat met dat meisje. Ik viel zowat achterover. :shock: En ik voelde me daarna zo ongelofelijk kut tegenover haar. Ook al wist ik niet van haar bestaan hij was wel een half jaar met mij vreemdgegaan. Terwijl ik hem gewoon beschouwde als een (vrijgezelle)"sexbuddy"

En over de andere discussie,
Ik vind dat de partner schuld heeft. Ja ik zou boos zijn op degene die het met mijn kerel doet, maar hij is uiteindelijk de vreemdganger. Ik zou het wel een naaistreek vinden als ze wist van mijn bestaan en het alsnog had gedaan, maar nog vind ik het volledig zijn verantwoordelijkheid.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:13

Wat ik overigens niet begrijp is dat meiden bij zo'n gast terug blijven komen als hij in de eerste instantie liegt over het feit dat hij een vriendin heeft. Dat hij zoiets zeg maar verzwijgt, te ver gaat met jou en je er dan pas achter laat komen. Het is sowieso geen goede situatie als hij bezet is en jij niet en er is een aantrekkingskracht maar als hij er dan ook nog eens over liegt dan zou ik echt gegeten en gedronken hebben hoor. Dan hoef ik echt niet meer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  xxDila di 7 dec 2010 - 9:31

Lagom schreef:Wat ik overigens niet begrijp is dat meiden bij zo'n gast terug blijven komen als hij in de eerste instantie liegt over het feit dat hij een vriendin heeft. Dat hij zoiets zeg maar verzwijgt, te ver gaat met jou en je er dan pas achter laat komen. Het is sowieso geen goede situatie als hij bezet is en jij niet en er is een aantrekkingskracht maar als hij er dan ook nog eens over liegt dan zou ik echt gegeten en gedronken hebben hoor. Dan hoef ik echt niet meer...

Hoewel het voor mij alleen maar een sexbuddy was, was het wel meteen over! Ik hoefde hem echt niet meer nadat ik dat wist!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Bliss do 9 dec 2010 - 6:25

Ook bij mij is het "been there, done that". Lang verhaal, ik ben jaren smoorverliefd op hem geweest, maar dit was nooit wederzijds. Toch zoenden we al wel een keer toen hij nog vrijgezel was en hij heeft me ook ontmaagd. Nadat mijn gevoel voor hem een beetje weg was (maar ik nog wel een enorm zwak voor hem had) en hij een vriendin had, begon ie opeens steeds van die toespelingen te maken. Heel lang heb ik de boot af weten te houden en ik ging niet in op zijn smsjes, omdat ik fel op vreemdgaan tegen was. Maar op een gegeven moment was hij een keer bij mij thuis en ging hij gewoon in mijn bed liggen. Ik ging erheen, nog steeds vastbesloten niks te doen. Maar toen hij zich zo'n beetje bovenop mij wierp, kon ik hier gewoon geen weerstand meer aan bieden. Ik had(/heb?) zo'n zwak voor hem en vind het gewoon een enorm lekker ding. Toen het eenmaal één keer gebeurd was, kon het me allemaal minder schelen en daarbij vond ik zijn vriendin maar een dom wijf. Het is dus vaker gebeurd, al zat er steeds wel een half jaar tussen ofzo. De laatste keer dat we het deden was eind vorig jaar en toen was hij net weer vrijgezel. Sindsdien heb ik hem nooit meer gesproken (wel een keer gezien nog) en ik weet dat hij inmiddels weer een nieuwe vriendin heeft waar ie mee samenwoont. Ik wil echt helemaal niks meer van hem, want het is gewoon een ontzettende (seksverslaafde) lul, die mij veel te vaak gekwetst heeft. Toch gaat het zwak dat ik voor hem heb nooit echt over volgens mij.

Ik wist natuurlijk wel dat ik niet goed bezig was, maar heb me ook weer niet enorm schuldig gevoeld toen. De schuld lag vooral bij hem en hij ging echt in elke relatie die hij had vreemd. Maar uiteindelijk komt er alleen maar narigheid van, dus voor mij alleen nog vrijgezelle mannen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 10:25

Ik denk het niet, ik hou van mijn vriend en we willen verder samen.

Mocht ik vrijgezel zijn en écht helemaal ondersteboven van die persoon dan zou ik me niet zo schuldig voelen vermoed ik, hoe slecht ook Embarassed . Edit: dan zou ik me geen illusie maken dat er meer in zit, dat dan weer niet.

Toch is het echt moeilijk als je zelf ook een relatie hebt en je diegene zo ontzettend leuk vindt en zelfs verliefd bent. Zeker als je na die actie nog steeds verliefd bent. Gevoelens doen rare dingen met mensen.







Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  JD za 11 dec 2010 - 14:59

NOOIT....echt nooit!
Ik heb 3 lange relaties gehad die alle3 uit zijn gegaan omdat hij vreemdging, en ik weet gewoon hoeveel pijn het doet....
ik vind het nog wel anders als ik het meisje niet ken, of als hij niet verteld dat ie een vriendin heeft.....maar als ik het meisje ken zou ik het helemaaaaaal niet kunnen......maar nah....ik ben echt zo anti vreemdgaan....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 15:26

'Been there, done that'.

Een hele tijd geleden heb ik het bed gedeeld met mijn ex-scharrel, welke sinds een jaar een vriendin heeft. Ik vond het verschrikkelijk nadien. Hij vond het niet zo boeiend. Toen hij mij daarna smste met iets, zei ik hem dat het mij handiger leek dat hij meer ging denken om zijn vriendin, dan om zijn uitspattingen. Als antwoord kreeg ik:"Jij kent mijn vriendin niet en ik vraag me af waarom je haar continu zo probeert te beschermen". Tja, toen was ik er wel klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 21:41

Ook gehad. Toen was ik verliefd en zag ik alles door een soort roze bril. Terwijl ik wist dat hij nooit bij haar weg zou gaan. Het is dan ook maar een paar keer gebeurd toen ik ermee stopte. Ik wilde een relatie met iemand die voor mij ging en niet ook nog voor een ander.

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 22:33

Nee, daar begin ik niet aan. Heb wel jaren geleden voor zo'n situatie gestaan. Een jongen waar ik al jaren verliefd op was en waar ik ook al een hele tijd mee gescharreld had, wilde met me naar bed. Ondanks dat ik zo verliefd op hem was heb ik hem daar vriendelijk voor bedankt. Hij had op dat moment een vriendin. Ten eerste leen ik me niet voor dat soort praktijken en ten tweede vond ik niet dat ik dat kon maken tegenover zijn vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  pinklady85 wo 22 dec 2010 - 11:50

Janelie schreef:Inderdaad been there, done that.. Ik heb me niet schuldig gevoeld ten opzichte van zijn vriendin. In het begin wist ik het ook niet en ik kende haar niet. Alleen wordt je er zelf meestal het meest ongelukkig van. No

+1
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 12:05

Ik heb t wel gedaan toen ik jonger was. Dat was gewoon puur om de seks, voor ons allebei. Toen vond ik het zijn verantwoordelijkheid. Nu sta ik er anders in. Heb zelf al lang een vriend, dus nu is het niet aan de orde, maar stel ik word weer vrijgezel... ik gun het zo'n man niet dat hij dan een lieve vriendin heeft én mij als minnaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  JD wo 22 dec 2010 - 13:57

xxDila schreef:
En over de andere discussie,
Ik vind dat de partner schuld heeft. Ja ik zou boos zijn op degene die het met mijn kerel doet, maar hij is uiteindelijk de vreemdganger. Ik zou het wel een naaistreek vinden als ze wist van mijn bestaan en het alsnog had gedaan, maar nog vind ik het volledig zijn verantwoordelijkheid.

ik vind dit erg afhangen van hoe goed dat meisje (de minares dus) jou kent....
mijn vriend heeft een affaire gehad met een collega van zijn werk, en ik had echt altijd suoerleuk contact met dr... zaten vaak samen aan de bar wat te drinken, ze kwam geregeld bij ons over de vloer....ze heeft zelfs meegeklusd in ons nieuwe huis...terwijl ze dus met mn vriend lag te neuken.... natuurlijk is het vooral de fout van mijn vriend, maar in dit geval heb ik het haar ook heeel erg kwalijk genomen....want nu voelde ik m dubbel bedrogen; zowel door haar als door hem....
en sja, ik ben met hem verder gegaan, en haar hoef ik niet meer te zien.....best krom he, maar ja....als de liefde zo sterk is...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:24

Ik zou het nooit doen. Ik zou me ontzettend schuldig voelen naar die vriendin van hem die op haar vent aan het wachten is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:57

Ja, heb ik gedaan.
Ik wist dat de jongen een relatie had, toch een aantal keer sex gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 7:29

Dit zou bij mij gewoon niet kunnen.

Ik wil eerst een relatie opbouwen voordat ik überhaupt met iemand het bed in duik. Dat duurt toch wel minimaal een maand of wat bij mij... Nou en een relatie opbouwen met een bezette vent, werkt in mijn ogen niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 7:31

Ik neem aan dat bijna iedereen seks heeft met een bezet iemand. je heb seks met je man/vriend/vrouw/vriendin en die is toch echt bezet Wink Zo verkeerd is dat dus niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Angela_1986 vr 24 dec 2010 - 7:39

Smikkell schreef:Ik neem aan dat bijna iedereen seks heeft met een bezet iemand. je heb seks met je man/vriend/vrouw/vriendin en die is toch echt bezet Wink Zo verkeerd is dat dus niet...

Idea
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Dikkie Dik vr 24 dec 2010 - 8:43

Nee, nooit.
Ik zou het andersom ook echt verschrikkelijk vinden.
Hoe rot zou ik me voelen als ik erachter kwam dat mijn vriend er een vrijgezelle minnares op nahield??

Ik zou dus zelf ook nooit als vrijgezelle dame het bed delen met een man die bezet is.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  RYW za 25 dec 2010 - 11:59

*Marietje* schreef:

ik vind dit erg afhangen van hoe goed dat meisje (de minares dus) jou kent....
mijn vriend heeft een affaire gehad met een collega van zijn werk, en ik had echt altijd suoerleuk contact met dr... zaten vaak samen aan de bar wat te drinken, ze kwam geregeld bij ons over de vloer....ze heeft zelfs meegeklusd in ons nieuwe huis...terwijl ze dus met mn vriend lag te neuken.... natuurlijk is het vooral de fout van mijn vriend, maar in dit geval heb ik het haar ook heeel erg kwalijk genomen....want nu voelde ik m dubbel bedrogen; zowel door haar als door hem....
en sja, ik ben met hem verder gegaan, en haar hoef ik niet meer te zien.....best krom he, maar ja....als de liefde zo sterk is...

Dit is mij ook overkomen, alleen ik heb wel de relatie (in mijn geval huwelijk met 2 kinderen) erom beëindigd. Een beslissing waar ik achteraf zo blij om ben, want ik heb er een vriend voor terug gekregen die ik kan vertrouwen omdat ik HEM kan vertrouwen, omdat hij me niet bedonderd heeft, omdat hij mij niet respectloos behandeld heeft. En nog ben ik soms bang, en dat allemaal door het bedrog van mijn ex.

Daarom zeg ik ook: nee, niet doen. Niemand wordt er beter van: de vriendin verliest haar vertrouwen en mensen en vooral mannen, jijzelf doet iemand dit mede aan, en die vent verdient het al helemaaaaal niet om van 2 walletjes te eten. En dat alles voor een lekkere neuk? Nou, die kan je ook vinden met een leuke vrijgezelle man mag ik hopen.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal laag en goedkoop. Tenminste, als je op de hoogte bent van zijn relatie en vriendin, natuurlijk. Anders ben je net zo goed bedonderd.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:19

Isa schreef:'Been there, done that'.

Een hele tijd geleden heb ik het bed gedeeld met mijn ex-scharrel, welke sinds een jaar een vriendin heeft. Ik vond het verschrikkelijk nadien. Hij vond het niet zo boeiend. Toen hij mij daarna smste met iets, zei ik hem dat het mij handiger leek dat hij meer ging denken om zijn vriendin, dan om zijn uitspattingen. Als antwoord kreeg ik:"Jij kent mijn vriendin niet en ik vraag me af waarom je haar continu zo probeert te beschermen". Tja, toen was ik er wel klaar mee.

Kwam je ook een beetje laat mee, met die conclusie. Wel lekker neuken en daarna de heilige uithangen, zou ik me ook aan ergeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex met een bezet iemand - Pagina 2 Empty Re: Sex met een bezet iemand

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 20:52

RYW schreef:


Dit is mij ook overkomen, alleen ik heb wel de relatie (in mijn geval huwelijk met 2 kinderen) erom beëindigd. Een beslissing waar ik achteraf zo blij om ben, want ik heb er een vriend voor terug gekregen die ik kan vertrouwen omdat ik HEM kan vertrouwen, omdat hij me niet bedonderd heeft, omdat hij mij niet respectloos behandeld heeft. En nog ben ik soms bang, en dat allemaal door het bedrog van mijn ex.

Daarom zeg ik ook: nee, niet doen. Niemand wordt er beter van: de vriendin verliest haar vertrouwen en mensen en vooral mannen, jijzelf doet iemand dit mede aan, en die vent verdient het al helemaaaaal niet om van 2 walletjes te eten. En dat alles voor een lekkere neuk? Nou, die kan je ook vinden met een leuke vrijgezelle man mag ik hopen.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal laag en goedkoop. Tenminste, als je op de hoogte bent van zijn relatie en vriendin, natuurlijk. Anders ben je net zo goed bedonderd.

Ik vind het echt knap dat je gelijk de keuze hebt gemaakt om er mee te stoppen. Ik denk dat niet veel mensen dat doen terwijl het soms misschien wel het beste is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum