Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeder gedraagt zich als 16

+2
Pien
leeuw
6 plaatsers

Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  leeuw wo 6 apr 2011 - 1:39


Mijn moeder en stiefvader zijn zo'n 20 jaar samen geweest.
En nu sinds een half jaar uit elkaar. Eerst had mn moeder er veel moeite mee, heel logisch.
Maar nu is ze helemaal doorgeslagen in het internetdaten. Ze houd ons op de hoogte van allerlei chatvrienden, en dates en afspraken en wat al niet meer.
Ze lijkt net op mij toen ik 16 was. Vind het echt heel fijn hoor om haar gelukkig te zien..
alleen vind het ook wel erg raar, en vermoeiend soms.. vooral omdat alle gesprekken alleen daar over te lijken gaan. Elke keer heeft ze ook weer een andere man gevonden, maar nog niks echt serieus. (sommige ook getrouwd zelfs)
Weet niet wat ik hier mee moet, maar wilde het gewoon even van me afschrijven.
Misschien is het herkenbaar voor anderen?
leeuw
leeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 75
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Pien wo 6 apr 2011 - 2:00

Voor mij is het niet herkenbaar, het enige wat ik tegen je kan zeggen is bespreek het een keer met je moeder. Waarschijnlijk is zij zo onder de indruk van de fase die ze nu doormaakt, dat ze het niet eens doorheeft wat er allemaal gebeurt en dat zij alleen nog maar daarover kan praten.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  sonly wo 6 apr 2011 - 5:41

Wel herkenbaar, m'n moeder kent haar ex op die manier en haar huidige vriend ook. Tussendoor had ze nog wat dates, die ook wel verder gingen dan alleen dates en die details moest ze dan ook perse bij me kwijt Neutral pale
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Lynn_ wo 6 apr 2011 - 5:44

O jeetje, dat lijkt me heel moeilijk. Ik zou in ieder geval een goed gesprek aangaan met mijn moeder en daarin aangeven wat mijn grenzen zijn.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 5:49

Ik herken het een beetje, al is het wel een andere situatie bij mij. Maar ik zou jouw eigen grenzen duidelijk aangeven bij je moeder. Vertel haar hoe jij je voelt bij al haar ontboezemingen en dat je niet alles hoeft te weten. Dat je blij bent dat ze zo gelukkig is, en dat je haar alles gunt, maar dat het soms teveel is voor je. Ze blijft toch je moeder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Filoria wo 6 apr 2011 - 18:34

Eens met Noa. Op die manier hebben mijn zusje en ik het ook bij mijn moeder gebracht. Ze vond het commentaar niet leuk, maar heeft het wel ter harte genomen.

Via het internetdaten heeft ze trouwens een getrouwde man gevonden met wie ze nu al een jaar of 5 samen is. Hij is pas sinds kort van zijn vrouw gescheiden. Die wist een hele tijd van niets. Brrr zo naar om te zien dat je eigen moeder tot dat soort dingen in staat is! Sad
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Cheesegirl wo 6 apr 2011 - 20:50

Het is voor mij wel herkenbaar, alleen dan andersom. Mijn moeder heeft mijn vader verlaten en mijn vader is nu af en toe hopeloos op zoek naar een ander. Ik heb hier ook veel moeite mee als hij erover praat, zeker als hij zegt niet langer dan 2 jaar alleen te willen zijn. Iedereen zegt tegen me dat ik er eerlijk over moet praten met mijn vader, maar dat blijft echt nog steeds een hele grote stap.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder gedraagt zich als 16 Empty Re: Moeder gedraagt zich als 16

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum