Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel over zomervakantie...

+10
duckie
Coccinelle
Flip Fluitketel
Susan
Mamsie
Teddyaapje
Diese
Famke
knets
Pussycat
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twijfel over zomervakantie... - Pagina 2 Empty Re: Twijfel over zomervakantie...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:38

ik geef zeker geen hotel-voedsel aan X.! Ben er zelf minimaal een dag slecht van als we naar een hotel gaan op vakantie, dus dat risico neem ik niet.

Wij konden bij de boeking aangeven dat we een bedje willen, en gaan er dus ook vanuit dat dat geregeld wordt. Neem wel zelf hoeslaken + lakentje e.d. mee.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel over zomervakantie... - Pagina 2 Empty Re: Twijfel over zomervakantie...

Bericht  -Ieniemienie- wo 6 apr 2011 - 9:22

Moet dan altijd aan die Maddy Macain denken.
Nee never nooit niet dat ik haar alleen op de kamer met babyfoon zou laten!

Wij zijn toen onze dochter 11mnd, en toen ze 14mnd was naar het buitenland geweest (all-in)
In hebben haar nooit alleen gelaten. Het avondeten was vanaf 19u. Dan hielden we haar op, en aten we daar wat.
Daarna meteen naar de kamer en kon zei slapen. deden wij spelletjes op het balkon en haalde we om beurten wat te drinken voor op de kamer.
Ik had wel potjes voor haar meegenomen. Maar soms at ze ook gewoon wat mee. Want ze bereidden alles voor je neus dus zag precies wat er mee gebeurde. Wel stond er echt een magnetron voor het opwarmen van potjes, en kon je ze daar ook in het hotelwinkeltje kopen. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: