Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Situatie Zuid-Thailand?

Ga naar beneden

Situatie Zuid-Thailand? Empty Situatie Zuid-Thailand?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 4:38

Ik kan er niet veel over vinden op internet, weet iemand een goede site waar ik de situatie in Zuid-Thailand kan bijhouden? Ik vertrek 29 april naar Bangkok en had eigenlijk Zuid-Thailand in gedachten, maar ik heb geen idee of dat tegen die tijd weer bereisbaar is. Ik heb geen hotels oid gepland, dus ik kan ter plekke bedenken om toch maar naar het Noorden of naar Cambodja/Vietnam te gaan, maar mijn voorkeur heeft nu toch het Zuiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Situatie Zuid-Thailand? Empty Re: Situatie Zuid-Thailand?

Bericht  TukTuk di 5 apr 2011 - 6:12

Meestal kan je op de site van het ministerie van buitenlandse zaken wel alles goed bij houden:

http://minbuza.nl/nl/Reizen_en_Landen/Reisadviezen/Reisadviezen_alfabetisch/T/Thailand

Overigs zou ik je juist aanraden om naar Noord Thailand te gaan, het is echt zo mooi daar! Het ligt er een beetje aan wat je wilt gaan doen en hoelang je gaat natuurlijk!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Situatie Zuid-Thailand? Empty Re: Situatie Zuid-Thailand?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 23:30

Ik sluit me helemaal aan bij AngelNyn, het noorden is zoooooo mooi, vooral het noordoosten (Nan-provincie). Ik heb de situatie nu niet gevolgd, maar in het uiterste zuiden is het volgens mij altijd wel onrustig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Situatie Zuid-Thailand? Empty Re: Situatie Zuid-Thailand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum